Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK] Zmiana centralki LPG

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Przemo031
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 28 lis 2012, 18:28
Lokalizacja: W-ch

[2.0 ABK] Zmiana centralki LPG

Post autor: Przemo031 » 30 mar 2013, 18:16

Witam posiadam instalacje II generacji BRC uszkodzil sie przelacznik od gazu (I-0-II)

Teraz czasami przelacza mi na PB a czasami jadzie normalnie na gazie... nie widzie ile mam gazu w zbiorniku bo wartosc jest na 3 kropkach ZAWSZE...

Wiem tez ze nie odpija mi wielozawor czy jest to przyczyna pokazywania caly czas 3 kropek z 4 ??

I powiedzcie mi jeszcze czy jak kupie centralke do LPG to koniecznie musi byc taka sama jak moja czy moze byc jakas inna z allego ??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 30 mar 2013, 18:36

A co pokazuje wskazówka na wielozoworze? Może rzeczywiście zaciął się pływak.

Przemo031
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 28 lis 2012, 18:28
Lokalizacja: W-ch

Post autor: Przemo031 » 30 mar 2013, 18:52

mialem pusty zbiornik zalalem 10 litrow i pokazuje min na wielozaworze... to wyglada jakby zrobilo sie zwarcie na 2 i 3 diodzie i swieca razem bo kiedys zeszlo mi z 3 do 1 kropki ( rezerwy ) ale tylko raz i juz wiecej takiej sytuacji nie bylo...

Dlatego zastanawiam sie nad zmiana centralki gazu na jakas inna bo widzialem na allegro niedrogie zestawy... tylko czy to bedzie pasowalo ? regulacja jest na parowniku wiec jakbym zamianil centralke i podlaczyl jak tak jak stara to bedzie wszystko ok ??

trejdmark
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 25 lut 2011, 15:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: trejdmark » 09 kwie 2013, 21:36

sprawa nr 1, że jeśli masz instalację II gen BRC to zapewne powinieneś mieć instalację BLITZ lub JUSTa i w żadnym wypadku nie powinieneś mieć przełącznika I O II (wniskuję po opisie, że masz WRkę lub GRkę co jest mało możliwe) tylko BRCowski. sprawdź dokładnie co masz zmaontowane.
podeślij fotkę:
jednostki sterującej, przełącznika i szkiełka w zbiorniku oraz kołnierza zbiornika w którym zamocowany jest wielozawór.
powiem Ci wtedy jaki przełącznik kupić lecz stawiam na szkiełko i / lub pływak.
instalacją 2gen nie powinna sama przełączać na noPB. jeśli tak się dzieje, może być problem w elektryce ale o tym później.
czekam na foty.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl