Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B2,B3,Cabrio] Amorki MTS tył - jak to wyregulować ?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rybson91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 238
Rejestracja: 19 sie 2012, 22:11
Lokalizacja: Częstochowa/Krk

[80 B2,B3,Cabrio] Amorki MTS tył - jak to wyregulować ?

Post autor: Rybson91 » 10 sty 2014, 01:49

Witam
Zakupiłem dziś amorki MTS wyglądają tak jak te na zdj. http://www.mapet-tuning.com/sklep/image ... 3ddeg2g5l4 <- montował je ktoś w B2/B3/Cabrio i mógłby napisać jak się je reguluje i poprawnie składa ? Wszystko mniej więcej wiem gdzie ma iść ale zawsze wolę spytać kogoś kto już przerabiał temat. Jak przesuwać ten seger w miarę sprawnie nie uszkadzając powłoki lakierniczej ?
Nie mogłem doszukać się tematu odnośnie regulacji tego typu amorka
Mam nadzieję, że temat przyda się wielu z nas
pozdrawiam <ok>

Choina
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 06 sie 2013, 20:37

Post autor: Choina » 10 sty 2014, 14:14

ten pierścień normalnie sobie rozchylasz jakimis sprytnymi kombinerkami i przesuwasz tam gdzie ci pasuje. Potem odpowiednio składasz bodajze tulejka z takim kolnierzem co by ten oring nie spadl, na to te dolne mocowanie sprezyny i tyle. wszystko jest tam naprawde logiczne, ciezko zlozyc zle. pozdrawaim ;-)

Awatar użytkownika
Rybson91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 238
Rejestracja: 19 sie 2012, 22:11
Lokalizacja: Częstochowa/Krk

Post autor: Rybson91 » 10 sty 2014, 14:17

wiem, że ciężko złożyć źle, ale pierwszy raz mam coś takiego w ręku <ok>

Choina
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 06 sie 2013, 20:37

Post autor: Choina » 10 sty 2014, 15:02

spoko, ja jakies dwa tygodnie temu tez mialem to pierwszy raz w reku :) jakie sprezyny do tego?

Awatar użytkownika
Rybson91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 238
Rejestracja: 19 sie 2012, 22:11
Lokalizacja: Częstochowa/Krk

Post autor: Rybson91 » 10 sty 2014, 16:21

Jamex progresywne -40, ale plan jest to ustawić tak na oko -70 i dać twardy odbój - do tej pory jeździłem na seryjnym, ale seryjny się mówiąc brzydko i dosłownie '' wysrał '' co do serii amorów do progresywnych sprężyny tył jest lekki i nie ma tragedii ja zakładałem na mocno zużytą serie i wytrzymało to 8 miesięcy, ale z przodem owszem była - 1 dzień jeździłem na sportowych sprężynach i serii amorach. Co do tyłu chcę dużo zejść bo i przód będzie nisko - kolega skoti mnie zainspirował do stworzenia w warsztatowym zaciszu własnego gwintu, pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie tematem. A jak z trwałością MTS'ów na tylną oś ? Widziałem wiele zdjęć w internecie używek na sprzedaż i większość miała tak nagryzioną przez rdze obudowę, że bałbym się tym jeździć... Odnośnie tego pierścienia nie miał z nim nikt niemiłej przygody ? Pękł komuś, przegnił z jakiego on jest materiału ?

Choina
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 06 sie 2013, 20:37

Post autor: Choina » 10 sty 2014, 21:22

co prawda u mnie siedza amory TA, tył sprężyna FK także -40 ustawione na talerzyku max do dolu czyli -70 i smigalem z pasarzerem z tylu po roznych wertepach i nie bylo problemu z dobijaniem, także mysle ze odboj seria jest okej

mwmen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 13 gru 2010, 18:58
Lokalizacja: Wiązowna/Wawa

Post autor: mwmen » 31 mar 2014, 18:42

Podłącze się do tematu mam takie same amorki w cabrio a sprężyny gdzieś ok -60 i problem jest w tym że jak obniżyłem na talerzykach tyle ile mi pasuje to (koło 17 i opona równo z nadkolem ) to jak uniosę na lewarku auto do góry to mam luźną sprężynę co mnie trochę martwi , przerabiał ktoś już to ??

Awatar użytkownika
Rybson91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 238
Rejestracja: 19 sie 2012, 22:11
Lokalizacja: Częstochowa/Krk

Post autor: Rybson91 » 01 kwie 2014, 01:42

tak musi być - nie masz się co przejmować w praktyce nie ma takiej możliwości żeby sprężyna i wkład się maksymalnie rozciągły podczas jazdy. Nie ma prawa nic tłuc, no chyba, że jeździsz wyczynowo autem i zaliczach hopy i doły po 2 metry ;p

mesiah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 17 lis 2013, 18:32
Lokalizacja: Morąg\Mazury

Post autor: mesiah » 15 maja 2014, 20:51

Kolego Rybson jak Ci się te MTS'y sprawują? Sam stoję przed wymianą zawiechy w swoim avancie i jest kicha z firmowym towarem. Szukałem Bilstein B6/B8 ale nie do dostania.

Awatar użytkownika
Rybson91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 238
Rejestracja: 19 sie 2012, 22:11
Lokalizacja: Częstochowa/Krk

Post autor: Rybson91 » 17 maja 2014, 03:18

hmm... ogólnie to nie są złe te MTS'y z tyłu - za dużo powiedzieć w temacie nie mogę bo właściwie niemal cały czas jeżdżę z tyłu na odboju aby nic nie przycierało

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie tylne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl