Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 z1] dobija tyl

ODPOWIEDZ
piter1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 03 maja 2007, 09:59

[b4 z1] dobija tyl

Post autor: piter1 » 09 sie 2008, 15:20

nowe amorki gaz nowe sprg oraz odboje a na dolkach dobija jak na sportowych sprg chodzi o tyl co powiecie na to

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 09 sie 2008, 15:48

Wg mnie sa tylko dwie odpowiedzi, jedna to taka ze coś jest źle dobrane np złe spirngi badz złe amory lub poprostu towar jest marnej jakosci, innej odpowiedzi na to nie ma skoro wszystko jest nowe. I to co opisałes jest mozliwe przy max załadunku i za duzych predosciach i to nawet na nowym zawiasie.

piter1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 03 maja 2007, 09:59

Post autor: piter1 » 09 sie 2008, 21:06

springi to magnum sa 052 amor sachs advantage

[ Dodano: 2008-08-09, 21:39 ]
a moze byc ze cos zle poskladalem umnie pierscien lozyskujacy to 2 jakby tulejki gumowe a wogule to nie mam tylu drobiazgow co w schemacie wiec moze tu jest przyczyna

[ Dodano: 2008-08-09, 21:42 ]
dodam jeszcze ze tuczenie wystepuje przy normalnej jezdzie miejskiej garby dolki itp

[ Dodano: 2008-08-09, 21:47 ]
faktycznie to wyglada jakby nowe amorki wogule nie trzymaly kolo wpada w dziure i tucze a na postoju przy naciskaniu budy trzyma nic nie buja

Awatar użytkownika
paweł 22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 14 lis 2007, 21:41
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweł 22 » 09 sie 2008, 22:37

Witam wszystkich.Kolego masz do wymiany tuleje na 100%.Pozdrawiam
super audi b4

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 10 sie 2008, 08:56

paweł 22 pisze:Kolego masz do wymiany tuleje na 100%
Na 100 % to mozna byc tylko pewym podatków i śmierci, ja bym nie byl taki szybki w osadach bo wystarczy ze kolega nie dał jakiejs podkładki a sam napisał ze jest mniej czesci niz na schemacie.... luleje zeby sprawdzic to najlepiej jest odkrecić na dole oba amory i wtedy sprawdzić dokladnie cała belke bo na spietych amorach belka bedize sztywna i nawet brecha nie wybadasz luzu - chyba ze tuleja juz całkiem wypadła i widac to gołym okiem <ok>

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 10 sie 2008, 20:38

ja też bym stawiał na tuleje.u mnie też tył strasznie się trzaskał nawet na małych dziurach.tuleje po wyciagnięciu nie wyglądały źle ale mimo to po założeniu nowych wszystko ucichło.jak bujałem lekko tyłem samochodu na boki to było doskonale widac i czuc że tuleja jest do wymiany...jedź na trzepaczki i wszystko będzie wiadomo...

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 12 sie 2008, 12:01

bardzo możliwe z tymi tulejami bo u mnie są podobne objawy - tłucze na dziurach, a ostatnio byłem na trzepakach i wyszło, że tuleje tylnej belki sie kończą.

Awatar użytkownika
rsdziadek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 27 cze 2007, 23:09
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: rsdziadek » 07 wrz 2008, 18:08

Odświeżę temat.
Otóż, jakiś czas temu (marzec - kwiecień) wymieniłem tuleje tylnej belki ponieważ dobijało mi na nierównościach, towarzyszył temu straszny huk i działo się to niezależnie od obciążenia pojazdu. Z braku możliwości zakupiłem tuleje firmy Meyle i założyłem. W efekcie pozbyłem się w/w problemów. Problem w tym, że od jakiegoś miesiąca borykam się z identycznym problemem. Czy to możliwe, że po kilku miesiącach i ok 10kkm nowe tuleje się już wyrobiły?
Było:
B4 2.0 ABK + sekwencja :') (waldemary, alaska, stag300)
Jest:
Volvo V40 2.0 16V + sekwencja :') (H2000, Zavoli S, Stag300+)

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 10 wrz 2008, 10:27

Tuleje Meyla wydaje mi się że nie powinny się wybić po takim przebiegu, chyba że jeżdzisz bardzo ekstemalnie :-D
Sprawdź sprawność amortyzatorów oraz czy nie ząbkuje Ci opon. Jak mała sprawność to wymień amortyzatory.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie tylne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga