Hej:}
Przepraszam ze pisze tutaj, ale temat jest na tyle ogolny, że każda osoba z odrobiną ogarniecia w tym temacie bedzie w stanie mi pomoc <urodziny>
Wlasnie doprowadzam swojego pieszczocha do porzadku po zakupach. Sprzeglo, rozrzad, 4 wachacze w lewym kole wszystkie uszczelki i płyny wszelakie;) Dziz, jakie to drogie :sick3: No ale chciałem pieszczocha to mam:P
Podczas podrozy do warszatu cos mi strzelilo z tylu, okazalo sie ze sprezyna. Druga sprezyna juz dawno padła, bo miejsce pekniecia juz zerdzewiało. Całe ogumienie (odoojniki czy jakos tak) juz praktycznie nie istnieja. Amortyzatory sa fabryczne od nowosci. Autko ma nakulane 170k. I teraz pytanie, czy razem ze sprezynami wymieniac amorki, czy je jeszcze zostawic??
Moje pierwsze autko i za duzo nie mam duzego doswiadczenia w jezdzie, ale znajomy ktory razem ze mna sprowadzał go z NIemiec (przejechalismy juz razem 1,5k km) mów, zeby amorki zostawić, bo tyłem nie buja. Jak go dociskalem mocniej "do ziemi" i odpuszczałem to samochod wracał do pozycji "ciut powyzej normalnego poziomu" i po chwili na normalna pozycje. Czyli po tym jak go docisnołem bujnąl (1 raz) sie tuż powyzej normalnego poziomu ustawienia i spokoj. Mechanik sugeruje zmiane amortyzatora, mowiac, ze jak padaja sprezyny to z rególy amorki tez juz sa do dupy ;(
Prosze was o porade i wyjasnenie dlaczego(ciekawi mnie ten temat a w necie brak info na ten temat).
Pozdrawiam!
[a4 b5] Tylnie sprezyny/amortyzatory
[a4 b5] Tylnie sprezyny/amortyzatory
Ostatnio zmieniony 04 cze 2010, 17:39 przez u571, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
I to bym radził zrobić. Pojedziesz na stację diagnostyczną gdzie sprawdzą ci amorki i będzie jasne w jakim są stanie. Porządne amortyzatory nie są tanie, a jakiś tanich zamienników nie opłaca się kupować bo za rok będziesz wymieniał je po raz kolejny.mjerzyk pisze:zawsze mozesz sprwadzic stan amortyzatorów na stacji diagnostycznej koszt ok 20zł