[80 B4 ABK] Dźwięk sprężyny
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Czarne kropki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f4 ... 27236.htmlOGr pisze:Mógłby ktoś zrobić zdjęcie co dokładnie trzeba sprawdzić i odgiąć ?
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
podnieść auto na lewarze z jednej, a pozniej drugiej strony. Wziac kawałek pręta. Młotem przyłożyć sprężynie aby przesuneła się troszke w stronę silnika a nastepnie przykładając pręt do tej blachy dobić ją do sprężyny.
Jechałem na myjnie ciśnieniową i waliłem tam kercherem zawsze wyjeżdzając z myjni, ruszając miałem brzdąkanie mimo iż nie miałem go czasami przed wjazdem na myjnie. Dzisiaj myłem auto i cisza. 2 dni słonca i suchej pogody i też cisza.
Łudzę się, że to to - oby.
Obyś nie miał racji. Zrobił to Kokolino i jeździ już dośc długo mając ciszę. Mi brzeczały nawet jak wysiadałem z samochodu, podczas ruszania strzelały i pykały. teraz 3 dni po dobiciu blachy mam zupełną ciszę.OGr pisze:eee to nie to. Ja nic nie robiłem i przestało mi skrzypieć. Jest większa wilgotność w powietrzu i wydaje mi się że to tego kwestia.
Jechałem na myjnie ciśnieniową i waliłem tam kercherem zawsze wyjeżdzając z myjni, ruszając miałem brzdąkanie mimo iż nie miałem go czasami przed wjazdem na myjnie. Dzisiaj myłem auto i cisza. 2 dni słonca i suchej pogody i też cisza.
Łudzę się, że to to - oby.
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
Czyli dobrze obstawiałem/gdybałem na początkuhołard pisze:Możesz posprawdzać te blaszki, na dolnym talerzyku. Jedna trzyma bok spręzyny ( taka prostokątna, jak patrzysz na sprężyne to od twojej strony z samego brzegu), a druga zapiera koniec speżyny (taki wygiety do góry trójkąt). Może coś nie trzyma czy sie odgieło
podpinam sie do tematu mam tak samo jak wszyscy :-| znaczy sie stuki jak bujakm autkiem i jak dodam gazu i jak wjade na krawęznik stuki dochadza z przedniego lewego amortyzatora lub spręzyny napoczatku myslalem ze jest to łacznik stabilizatrora bo strasznie latal to go wymienilem, zawieszenie mam kopletnie nowe tak wiec stawiam na łozysko piasty amorka, jak je sie wymienia czy w domowym garazu dam rade pozdrawaim wszystkich fanów aud
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
hascher85, nie jest to dźwiek zepsutego łożyska. Dźwiek obijającego metalu tez nie bardzo. W przypadku tego tematu to dźwięk brzdąkającej sprężyny, dzwięk strzelającej blaszki. Na pewno nie można kojarzyć tego ze pukaniem metalu w metal gdzieś tam w budzie. Posmaruje smarem dolny talerz spręzyny, a dokładnie pierwszy zwój, który opiera się o talerz. Jeśli ucichnie Ci to na jakiś czas, dzień, dwa to bedziesz wiedział ze to to samo co u nas. Możesz też na talerz nalać WD40 powinno uciszyć na dzień, dwa.
sorry że taki stary kotlet odświeżam ale mam problem po wymianie amorów i górnych poduszekDoc pisze:Czarne kropki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f4 ... 27236.htmlOGr pisze:Mógłby ktoś zrobić zdjęcie co dokładnie trzeba sprawdzić i odgiąć ?
po przeczytaniu całego tematu poszedłem spr jak ułożone są moje sprężyny i patrząc na te metalowe blaszki to sprężyna do nich dolega.
zauważyłem że sprężyna nie dotyka nigdzie boków dolnego talerza na którym leży (przerwa grubości palca od strony silnika i czy tak ma być czy ma jednak dotykać?Doc pisze:podnieść auto na lewarze z jednej, a pozniej drugiej strony. Wziac kawałek pręta. Młotem przyłożyć sprężynie aby przesuneła się troszke w stronę silnika a nastepnie przykładając pręt do tej blachy dobić ją do sprężyny.