[80 B4] Obniżające sprężyny
cabrio/b3/coupe ma to samo z tyłu długości są identyczne, obciążenia też. Jedyną różnicą jest mocowanie amorków u góry w cabrio potrzebna jest specjalna tulejka za którą producenci sporo sobie liczą. Przykład amorki MTS'a do B3 i do Cabrio to to samo... a cena do Cabrio o 100 zł wyższa na 2 sztukach za dwie tulejki... sam mapet mi o tym mówił jak odbierałem osobiście moje sportowe MTS'y od niego.
Dzięki, na taką odpowiedź czekałem W końcu zagadka zawiasu cabrio/b3/coupe rozwiązana Mowa o gumowych tulejach? Jest szansa na przełożenie ze starego zestawu?Rybson91 pisze:cabrio/b3/coupe ma to samo z tyłu długości są identyczne, obciążenia też. Jedyną różnicą jest mocowanie amorków u góry w cabrio potrzebna jest specjalna tulejka za którą producenci sporo sobie liczą. Przykład amorki MTS'a do B3 i do Cabrio to to samo... a cena do Cabrio o 100 zł wyższa na 2 sztukach za dwie tulejki... sam mapet mi o tym mówił jak odbierałem osobiście moje sportowe MTS'y od niego.
to bardziej przypomina taką tulejko-poduszkę ciężko jest mi to nazwać jakbyś odkręcił amorek u góry w cabrio to byś na pewno zobaczył różnicę. Cabrio porównywałem z mapetem i jest to to samo różnicą jest ta tulejko-poduszka dystansująca która centruje amorek u góry. Niżej wrzucam Ci fotki obu trzpieni w górnej części kółkami zaznaczyłem to co jest różnicą
to jest cabrio
to jest coupe/b3 czyż nie to samo ?
to jest cabrio
to jest coupe/b3 czyż nie to samo ?
Pytanie z nieco innej beczki. Czy zawieszenie gwintowane z regulacją twardości da się tak ustawić, by komfort był jak na sprężynach obniżających? Domyślam się, że te bez regulacji to beton, a podkręcenie wyżej nic nie da. Chciałbym gwint, ale pod kątem łatwej możliwości dopasowania pod inne koło, inną oponę. Nie zależy mi na maksymalnym zejściu w dół i betonie. Chciałbym komfort sprężyn sportowych i możliwość regulacji wysokości. Jest szansa w ogóle uzyskać taki kompromis na gwincie?
- MartiniNBR
- Forum Audi 80
- Posty: 51
- Rejestracja: 30 mar 2014, 22:19
- Lokalizacja: Braniewo
- MartiniNBR
- Forum Audi 80
- Posty: 51
- Rejestracja: 30 mar 2014, 22:19
- Lokalizacja: Braniewo
podpinam się pod to pytanie, ale czy cabio na sprężynach od sedana -35mm i dedykowanych do cabrio -35mm obniży się o tyle samo tzn czy amortyzatory nie są jakieś krótsze albo samo auto fabrycznie niższe ???dyras pisze:MartiniNBR napisał/a:
A czy sprężyny -35 z sedana podejdą do cabrio na ori amorach?
Przod tak, tyl niestety nie.
tylne sprezyny pasują od b3 i od coupe.
Czy cab siądzie niżej niz sedan na tych samych spreżynach - dobre pytanie. Niby oryginal cabrio leży -20 od sedana.
Kupowałem na tył amortyzatory o skróconym skoku, porównałem z boge, które tam siedzi prawdopodobnie od nowego i te o skróconym by dłuższe niż boge
Czy cab siądzie niżej niz sedan na tych samych spreżynach - dobre pytanie. Niby oryginal cabrio leży -20 od sedana.
Kupowałem na tył amortyzatory o skróconym skoku, porównałem z boge, które tam siedzi prawdopodobnie od nowego i te o skróconym by dłuższe niż boge
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
ŻE CO?! kto takich bzdur Ci naopowiadał? nie wprowadzaj ludzi w błąd, seryjne cabrio ma takie same sprezyny z przodu co seryjny sedan, jedna roznica tkwi w wersjach silnikowych Vki potrzebuja "mocniejszych" sprezyn, tzn sprezyna pod dieslowski silnik moze siasc nizej na aucie z silnikiem w ukladzie Vdyras pisze:Niby oryginal cabrio leży -20 od sedana
temat ze sprezyny od coupe czy b3 pasuja tez segreguje jako brednie... chyba ze mi pokazesz lezace obok siebie tylne sprezyny z w/w i cabrio i beda miec ta sama dlugosc, bo jak ja je porownywalem to z coupe byla krotsza od cabrio o 4cm na seryjnej sprezynie
- MartiniNBR
- Forum Audi 80
- Posty: 51
- Rejestracja: 30 mar 2014, 22:19
- Lokalizacja: Braniewo
no właśnie i się zaczyna więc może stworzyc taki dział i ten co przerobił zawieszenie albo zmienił koła podaje parametry tej zawiechy ewentualnie rozmiar felg , opon tak dla potomnych będzie duzo łatwiej, chyba najczęściej po doprowadzeniu autka do użytkowania zaczynamy od kombinowaniem z felgami i zawieszeniem a tak juz będzie kompendium wiedzy , chyba jest nas trochę na tym forum więc było by ciekawie :roll: