[80 B4] Obniżające sprężyny
Jak założysz 60/40 na zwykłe amortyzatory to całość nie będzie zbyt ciekawie pracowała. Ogólnie jeśli nie planujesz jeździć wyczynowo, a zależy ci na efekcie wizualnym, to możesz taki zestaw złożyć i trochę pojeździć, ale musisz się liczyć z mniejszą trwałością samych amortyzatorów. Z drugiej strony, nawet na tym forum są osoby, co mają 60/40 i normalne wkłady amortyzatorów i jeżdżą, i jeżdżą, i jeżdżą i dalej wszystko jest ok.
Miałem takie zestawienie na seryjnych amorkach i muszę przyznać że się rozczarowałem, -60
to za dużo jak na seryjne amorki, amortyzator nie spełnia praktycznie wcale swojej funkcji, będzie podskakiwał jak pingpong, teraz mam -40,-40 i jest ok niby tylko 20mm różnicy ale zapewniam że to dużo, jak chcesz zminimalizować koszta fajnej gleby to przynajmniej kup jakieś krótsze nawet używane amorki na przód ostatnio na allegro były dwa przody koni do sprzedania, a tył -40 może śmiało śmigać na seryjnych amorkach pod warunkiem że są w odpowiednim stanie. Pozdrawiam!
to za dużo jak na seryjne amorki, amortyzator nie spełnia praktycznie wcale swojej funkcji, będzie podskakiwał jak pingpong, teraz mam -40,-40 i jest ok niby tylko 20mm różnicy ale zapewniam że to dużo, jak chcesz zminimalizować koszta fajnej gleby to przynajmniej kup jakieś krótsze nawet używane amorki na przód ostatnio na allegro były dwa przody koni do sprzedania, a tył -40 może śmiało śmigać na seryjnych amorkach pod warunkiem że są w odpowiednim stanie. Pozdrawiam!
Możesz wrzucić jakieś zdjęcia po obniżeniu ?barteq289 pisze:wczoraj u siebie zalozylem sprezyny -40mm wiec moge podzielic sie z Wami opinia i spostrzezeniami a wlasciwie to powtorzyc to co mówi Maroonio. Ma calkowita racje...nie wejdzie nic wiecej na standardowe amory niz -40mm. Sprezyna nie bedzie sie trzymac...wtedy juz tylko krotsze amory ratuja!!
Ja właśnie założyłem nowe sprężyny Jamexa 40/40 i tył poszedł mi na dół dużo bardziej niż przód, przy czym przód jest optymalnie wysoko a krawędź tylniego nadkola praktycznie na wysokości górnej części opony.
Nie wiem czy jest to normalne przy takim obniżeniu, czy źle mi dobrano sprężyny i powinienem je reklamować
... to wszystko zależy od tego ile obniżają Twoje sprężynymaryjann pisze:Witam, zakupiłem 3 miesiące temu z Austrii moje auto, mam obniżone na gwintowanych sprężynach, lecz teraz mam taki problem że musze wymienić na przodzie amortyzatory i niewiem jakie zakupić. Proszę o pomoc.
... jeżeli jest to zawieszenie 60/40 mm to koniecznie musisz kupić przednie o skróconym skoku, ponieważ seryjne się "wysrają"
... natomiast jeśli masz 40/40 lub 30/30 to możesz kupić normalne, nie skracane amortyzatory
... producenci polecają seryjne amortyzatory do max -40 mm więc powinno być OK.
... jeśli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi
... pozdrawiam Krzysztof F.
- taxidriver
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 08 mar 2007, 03:33
- Lokalizacja: LDZ/Gdansk
Witam,
mam pytanie odnosnie sprezyn -35/40mm. Chodzi mi konkretnie o Jamex'y. Jak wyglada sprawa komfortu na takich spring'ach..? Nie wiem czy slusznie, ale z tego co widzialem na zdjeciach, furki obnizone na nich maja przod lekko wyzej niz tyl. Czy tak jest w rzeczywistosci..? Mam jeszcze na oku Lesjofors seryjne - jakies opinie o nich..? Czy ktos z Was wie jakie sprezyny byly seryjnie montowane w Coupe 92, 2.8 AAH,os (producent, nr.kat)..? Z gory dzieki za odpowiedz,
Pozdrawiam.
mam pytanie odnosnie sprezyn -35/40mm. Chodzi mi konkretnie o Jamex'y. Jak wyglada sprawa komfortu na takich spring'ach..? Nie wiem czy slusznie, ale z tego co widzialem na zdjeciach, furki obnizone na nich maja przod lekko wyzej niz tyl. Czy tak jest w rzeczywistosci..? Mam jeszcze na oku Lesjofors seryjne - jakies opinie o nich..? Czy ktos z Was wie jakie sprezyny byly seryjnie montowane w Coupe 92, 2.8 AAH,os (producent, nr.kat)..? Z gory dzieki za odpowiedz,
Pozdrawiam.