[Audi 80 B3] czarna 80 by paweł, End of Story :/
oj tam oj tam, ale przecie to wielka strata dla audi a co do zderzaka to jak ktoś by miał kompletny w rozsądnych pieniążkach to się zastanowie....Ale żeś wystraszył myślałem że pół auta nie ma a tu taki delikatny buziak. Tak jakjuż tu kolega napisał ładuj zderzak z Coupe.
rozwaliło mnie to <haha> dobrze mówisz duoBoże jedyny skąd takie słowa w Twoich ustach :!: już nie wierzysz w seryjne auta oraz kobiety nie golące nóg oraz pach ? :mrgreen:
jak znowu skażone, to się zwie tjuningiem panie :mrgreen:To auto zostało już skażone czarnymi lampami wiec zderzak i gleba nie zaszkodzą <ok>
o proszę jaki poinformowany, zaglądasz tam czy jak :?: :roll:Takie kobiety wciąż żyja w górskich rejonach Bawarii :mrgreen:
czy się opłaca czy nie to nie wiem, ale faktycznie zmienił bym na coś "nowszego" tyle że szkoda mi tej b3 bo przynajmniej wiem co mam a nie wiadomo na co się trafi jak już będzie jakaś zmiana to na pewno avantnie opłaca się reanimować za duży dzwon był.. ja bym szukał czegoś nowszego np. B4
[ Dodano: 2013-01-28, 10:05 ]
Pany jest taka sprawa, kiedyś widziałem u kogoś w temacie że miał podłączone zasilanie CB pod przycisk diff z quattro powie mi ktoś jak to ogarnąc :?:
[ Dodano: 2013-01-28, 13:06 ]
Zabrałem się dziś za ogarnięcie przodu po kolizji a wyszło to całkiem nieźle, zostało mi tylko podciągnąc zderzak do góry bo straszna "szpara" została <cieszy> no i kupic grylla...
foto:
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Ja coś takiego miałem, prosta opcja, puszczasz zasilanie do CB przez przycisk, przy okazji podświetlasz go po zapłonie i po wciśniniu zapala się zielona lampka na rysynku napęduPavell pisze:Pany jest taka sprawa, kiedyś widziałem u kogoś w temacie że miał podłączone zasilanie CB pod przycisk diff z quattro powie mi ktoś jak to ogarnąc :?:
a ja widziałem włączanie lewego kierunku prawym a prego lewym, dodawanie gazu stopem a sprzęgło w klaksonie <lol> to chyba w tym samym filmie, szkoda, że nie ma nowych odcinków powrotu do przyszłości :mrgreen:eSPe pisze:Ja tam widziałem naocznie przełączanie PB/LPG DIFFem. Po włączeniu gazu zapala się zielony most. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
bez kitu tam na tych mazurach to sie czary dzieją :mrgreen:eSPe pisze:Pisz co chcesz ale wiem co ma tomkom w aucie i to na pewno nie było w tym samym filmie.duo pisze:a ja widziałem włączanie lewego kierunku prawym a prego lewym, dodawanie gazu stopem a sprzęgło w klaksonie <lol> to chyba w tym samym filmie
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Bez kitu to szyby lecą. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:duo pisze:bez kitu tam na tych mazurach to sie czary dzieją :mrgreen:eSPe pisze:Pisz co chcesz ale wiem co ma tomkom w aucie i to na pewno nie było w tym samym filmie.duo pisze:a ja widziałem włączanie lewego kierunku prawym a prego lewym, dodawanie gazu stopem a sprzęgło w klaksonie <lol> to chyba w tym samym filmie
hahaha co Ty gadasz wy tam na mazurach to nie znacie jeszcze plastików ? takie okna fajna sprawa, mówię Ci - kit nie potrzebny :mrgreen:eSPe pisze:Bez kitu to szyby lecą. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:duo pisze:bez kitu tam na tych mazurach to sie czary dzieją :mrgreen:eSPe pisze: Pisz co chcesz ale wiem co ma tomkom w aucie i to na pewno nie było w tym samym filmie.
Łohoho pany raptem chwilę mnie nie było a tu tyle spamu :mrgreen:
Dobra pany co wy się tak sprzeczacie, jak to mówi kto co lubi
[ Dodano: 2013-01-30, 15:07 ]
Wczoraj zrobiłem mały wypad na szrot i był bardzo udany <yes> wyrwałem sporo gratów za grosze... wszystko co widać na zdjęciach za 70 zł :-o
, , , ,
I kawał rury co by się katalizatora pozbyć
Na klapę wrócił spojler i trafił znaczek "80" oraz oooo w grillu na czarno
,
No i zestaw naprawczy do parownika bo spalanie 14l :evil:
[ Dodano: 2013-01-30, 16:58 ]
I taki mały bonus tylko nie wiem jak to założyć bo piny się nie bardzo pokrywają, raz że kabli mi zostaje to i kolory inne... przejrzałem chyba wszystkie tematy z tym związane ale dalej coś mi nie pasuje może ktoś mnie oświeci :?:
[ Dodano: 2013-01-31, 13:41 ]
A oto efekt moje dzisiejszej zabawy, na razie podłączałem tylko "na ryja" żeby sprawdzić czy wszystko działa okazało się że kable wszystkie były tylko niektóre były na odwrót w kostkach teraz tylko muszę kopic obudowę do tego pająka...
niby wszystko działa tylko że nie ma mrugnięcia długimi a rączka wycieraczki w położenie wyjściowe ma tak jak by był 1 bieg już załączony ale niby są oprócz tego jeszcze 3 położenia tyle że jak włączę 1 to wycieraczki stoją a jak włączę np. 2 czy 3 i cofnę na 1 to już działa o co kaman :?: reszta jest ok :mrgreen: tyle że na 1 biegu chodzą ciągle nie ma czasówek, no chyba że ja nic nie wiem o tym że nowy pająk ma już 4 biegi jak to jest :?:
[ Dodano: 2013-01-31, 19:45 ]
obudowa z pająka w b4 jest taka sama jak w b3 przy okrągłym po 90 roku :?: :?: bo ze starego nie pasi za nic...
No ja tak chcę zrobic tylko że z radiem a jak z tym podświetleniem po zapłonie bo nie ogarniamAudi Sport pisze:Ja coś takiego miałem, prosta opcja, puszczasz zasilanie do CB przez przycisk, przy okazji podświetlasz go po zapłonie i po wciśniniu zapala się zielona lampka na rysynku napędu
No wiadomo ale młota tylko troszkę użyłem...pawelec_ pisze:przejmujesz sie... "bez młota to nie robota" :mrgreen:
Też dobre ale to już chyba więcej zabawy zresztą mi się sam przełącza.eSPe pisze:Ja tam widziałem naocznie przełączanie PB/LPG DIFFem. Po włączeniu gazu zapala się zielony most. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ta pierdo.... :lol: dobre dobre hahaduo pisze:a ja widziałem włączanie lewego kierunku prawym a prego lewym, dodawanie gazu stopem a sprzęgło w klaksonie <lol> to chyba w tym samym filmie, szkoda, że nie ma nowych odcinków powrotu do przyszłości :mrgreen:
Dobra pany co wy się tak sprzeczacie, jak to mówi kto co lubi
[ Dodano: 2013-01-30, 15:07 ]
Wczoraj zrobiłem mały wypad na szrot i był bardzo udany <yes> wyrwałem sporo gratów za grosze... wszystko co widać na zdjęciach za 70 zł :-o
, , , ,
I kawał rury co by się katalizatora pozbyć
Na klapę wrócił spojler i trafił znaczek "80" oraz oooo w grillu na czarno
,
No i zestaw naprawczy do parownika bo spalanie 14l :evil:
[ Dodano: 2013-01-30, 16:58 ]
I taki mały bonus tylko nie wiem jak to założyć bo piny się nie bardzo pokrywają, raz że kabli mi zostaje to i kolory inne... przejrzałem chyba wszystkie tematy z tym związane ale dalej coś mi nie pasuje może ktoś mnie oświeci :?:
[ Dodano: 2013-01-31, 13:41 ]
A oto efekt moje dzisiejszej zabawy, na razie podłączałem tylko "na ryja" żeby sprawdzić czy wszystko działa okazało się że kable wszystkie były tylko niektóre były na odwrót w kostkach teraz tylko muszę kopic obudowę do tego pająka...
niby wszystko działa tylko że nie ma mrugnięcia długimi a rączka wycieraczki w położenie wyjściowe ma tak jak by był 1 bieg już załączony ale niby są oprócz tego jeszcze 3 położenia tyle że jak włączę 1 to wycieraczki stoją a jak włączę np. 2 czy 3 i cofnę na 1 to już działa o co kaman :?: reszta jest ok :mrgreen: tyle że na 1 biegu chodzą ciągle nie ma czasówek, no chyba że ja nic nie wiem o tym że nowy pająk ma już 4 biegi jak to jest :?:
[ Dodano: 2013-01-31, 19:45 ]
obudowa z pająka w b4 jest taka sama jak w b3 przy okrągłym po 90 roku :?: :?: bo ze starego nie pasi za nic...
Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, 15:42 przez Pavell, łącznie zmieniany 1 raz.
może aż tak źle nie będzie, właśnie zastanawiałem się nad przelotowym lub strumienicą ale ostateczna decyzja padła na wspawanie rurki a aktualnie oberwał mi się wydech doszczętnie przed katem i auto chodzi jak czołg :-xeSPe pisze:Będzie ryczał.
Zapakuj najtańszy tłumik przelotowy za 65zł i będzie malina. Ja tak mam i jest fajnie.
wczoraj założyłem okrągłego pająka, foto będzie później