Moja Coupetka S2
Jeszcze raz dzieki.. nie wiem czy bedzie wam sie to podobac ale kupilem ta maske..wazy ze 30-40kg mniej niz obecna...jak mi sie nie bedzie podobac wyglad to zaloze standardowa..
chce zejsc troche z wagi bo bo najtansze KM..jednak nie bede sie bawic narazie w wyjmowanie i oczyszczanie wnetrza autka...podoba Wam sie ta maska? i jeszcze jedno co napisalem w przywitaniu..macie jakies sposoby na hamulce w tym aucie..ktos to juz przerabial..np hamulce od a8/s8 chodzi mi przede wszystkim o wieksza srednice tarcz..
oto maska:
http://grono.net/pub/u/58251/gallery/ph ... /full/?p=0
chce zejsc troche z wagi bo bo najtansze KM..jednak nie bede sie bawic narazie w wyjmowanie i oczyszczanie wnetrza autka...podoba Wam sie ta maska? i jeszcze jedno co napisalem w przywitaniu..macie jakies sposoby na hamulce w tym aucie..ktos to juz przerabial..np hamulce od a8/s8 chodzi mi przede wszystkim o wieksza srednice tarcz..
oto maska:
http://grono.net/pub/u/58251/gallery/ph ... /full/?p=0
No widzisz a ja znam conajmniej jedno S2 , qre Ci dorówna i przebije i także z Wawy
Co do auta to całkiem ciekawie to wygląda, najgorsze jest to że w tej skrzyni zmiana z 1 na 2 bieg jest najgorsza , ( a nie tak jak piszesz strzały). Na strzały to bardziej narażone jest tylny most , podpora wału .
Widzę ,że pare gratów z RSa powrzucałeś , szłusznie.
Map'a jakiego masz?? i od czego?
Jak wstawiłeś tam filtr powietrza?? Na zdjęciu wyglada jakby w ogóle go nie było ;p.
TERAZ dopiero myślisz na heblami?? o rany mi one nie starczały przy seryjnym setupie. Szczerze to mając te 300 + bałbym się jeździć z serią hebli.Mając 17 cali i biorąc pod uwagę , że w zimie nie będziesz miał mniejszego rozmiaru to możesz spokojnie wrzucać Brembo RS2 big brake z tarczą 322 lub większą.
Ja u siebie z racji tego , że auto użytkuję na codzień to nie chce wrzucać nic więcej jak 314 , bo chce mieć możliwość zakładania 16 cali na zimę.
Mocy i tak będzie Ci brakowało gwarantuje Ci to. Pojeździsz troszkę i te 400 mustangów będzie brakło , ale to już taka choroba 8-).
Sam wszystko robisz czy oddajesz komuś??
Widzę ,że autko z ursynowa , a jakoś na mieście nie mogłem Ciebie zobaczyć.
Chętnie bym się spotkał i posłuchał jak brzmi 2.75 na K24 7200 , bo planuje do siebie 2.5 na (obecnie K26) .
popraw jeszcze styling
pozdrawiam i do zobaczenia na Warszawskich ulicach
Co do auta to całkiem ciekawie to wygląda, najgorsze jest to że w tej skrzyni zmiana z 1 na 2 bieg jest najgorsza , ( a nie tak jak piszesz strzały). Na strzały to bardziej narażone jest tylny most , podpora wału .
Widzę ,że pare gratów z RSa powrzucałeś , szłusznie.
Map'a jakiego masz?? i od czego?
Jak wstawiłeś tam filtr powietrza?? Na zdjęciu wyglada jakby w ogóle go nie było ;p.
TERAZ dopiero myślisz na heblami?? o rany mi one nie starczały przy seryjnym setupie. Szczerze to mając te 300 + bałbym się jeździć z serią hebli.Mając 17 cali i biorąc pod uwagę , że w zimie nie będziesz miał mniejszego rozmiaru to możesz spokojnie wrzucać Brembo RS2 big brake z tarczą 322 lub większą.
Ja u siebie z racji tego , że auto użytkuję na codzień to nie chce wrzucać nic więcej jak 314 , bo chce mieć możliwość zakładania 16 cali na zimę.
Mocy i tak będzie Ci brakowało gwarantuje Ci to. Pojeździsz troszkę i te 400 mustangów będzie brakło , ale to już taka choroba 8-).
Sam wszystko robisz czy oddajesz komuś??
Widzę ,że autko z ursynowa , a jakoś na mieście nie mogłem Ciebie zobaczyć.
Chętnie bym się spotkał i posłuchał jak brzmi 2.75 na K24 7200 , bo planuje do siebie 2.5 na (obecnie K26) .
popraw jeszcze styling
pozdrawiam i do zobaczenia na Warszawskich ulicach
Co do tego ze sa mocniejsze s2 to zadna tajemnica...zawsze beda szybsze auta i nie ma co w tym temacie dyskutowac...teraz jeszcze jedno mocne buduje sie w piasecznie..ma byc najszybsze w PL. zobaczymy...wedlug mnie wlasnie start jest najgorszy dla skrzyni..zmiana z 1 na 2 jesli jest robiona z glowa nie powoduje takich przeciazen jak strzal..najlepiej jest napinac napedy np. hamulcem recznym przy starcie..ale tego jeszcze nie umiem i mozna zarznac skrzynie uczac sie...pomysl sobie ze wchodziszna 6tys obrotow i przy pelnym doladowaniu prznosisz cala moc na skrzynie..albert rozwalil juz kilka skrzyn w ten sposob..DRED pisze:No widzisz a ja znam conajmniej jedno S2 , qre Ci dorówna i przebije i także z Wawy
Co do auta to całkiem ciekawie to wygląda, najgorsze jest to że w tej skrzyni zmiana z 1 na 2 bieg jest najgorsza , ( a nie tak jak piszesz strzały). Na strzały to bardziej narażone jest tylny most , podpora wału .
Widz ,że pare gratów z RSa powrzucałeś , szłusznie.
Map'a jakiego masz?? i od czego?
Jak wstawiłeś tam filtr powietrza?? Na zdjęciu wyglada jakby w ogóle go nie było ;p.
TERA dopiero myślisz na heblami?? o rany mi one nie starczały przy seryjnym setupie. Szczerze to mając te 300 + bałbym się jeździć z serią hebli.Mając 17 cali i biorąc pod uwagę , że w zimie nie będziesz miał mniejszego rozmiaru to możesz spokojnie wrzucać Brembo RS2 big brake z tarczą 322 lub większą.
Ja u siebie z racji tego , że auto użytkuję na codzień to nie chce wrzucać nic więcej jak 314 , bo chce mieć możliwość zakładania 16 cali na zimę.
Mocy i tak będzie Ci brakowało gwarantuje Ci to. Pojeździsz troszkę i te 400 mustangów będzie brakło , ale to już taka choroba 8-).
Sam wszystko robisz czy oddajesz komuś??
Widzę ,że autko z ursynowa , a jakoś na mieście nie mogłem Ciebie zobaczyć.
Chętnie bym się spotkał i posłuchał jak brzmi 2.75 na K24 7200 , bo planuje do siebie 2.5 na (obecnie K26) .
popraw jeszcze styling
pozdrawiam i do zobaczenia na Warszawskich ulicach
co do hamulcy to dokladnie jest tak jak piszesz..ale budowa auta i kompletowanie gratow nie trwalo tydzien tylko rok i poszlo na to i tak duzo $ ..teraz jest czas na hamulce..nie jezdze tym autem ponad 200kmh bo nie ma to sensu..najbardziej rajcuja mnie sciganka..mimo dziadoskich hamulcy udalo mi sie je tylko raz mocno zgrzac jak hamowalem z 230kmh ze 3 razy...wszystko zaczelo sie gotowac i byla lipa..szukam teraz wiekszych tarcz na przod..masz jakies pomysly skad je sciagnac (zaciski i tarcze) i jak zamontowac? na brembo mnie narazie nie stac...cala przerobke robilem w 3 firmach i wszystko troche trwalo..mapsensor nie wiem jaki jest..montowali go w tomaracing w piasecznie...jak chcesz sie spotkac to luzik..napisz pw to sie spotkamy..pzdro P.S..jak brzmi..no troche glosno jest. aha filtr powietrza jest "scisniety" przed reflektorem..nie widac go ale jest.
Czy przypadkiem nie mylisz tego z autem Alberta , ale to nie Piaseczno tylko Magdalenkaprnit pisze: Co do tego ze sa mocniejsze s2 to zadna tajemnica...zawsze beda szybsze auta i nie ma co w tym temacie dyskutowac...teraz jeszcze jedno mocne buduje sie w piasecznie..ma byc najszybsze w PL. .
Wiem z jakiego coupe jest buda , wiem z jakiego RSA jest silnik .
przy zmianie mocno po dupie dostaje synchr 2 biegu i niestety jest to bardzo częsta usterka tych skrzyń. <- u mnie poprzedni właściciel pozostawił takową przypadłośćprnit pisze: zobaczymy...wedlug mnie wlasnie start jest najgorszy dla skrzyni..zmiana z 1 na 2 jesli jest robiona z glowa nie powoduje takich przeciazen jak strzal.
ucząc się można i całą resztę zajechaćprnit pisze: .najlepiej jest napinac napedy np. hamulcem recznym przy starcie..ale tego jeszcze nie umiem i mozna zarznac skrzynie uczac sie...
ale na biegu jałowym nie masz pełnego bosta masz może 0.1 ciśnienia , dopiero przy obciążeniu robi Ci się doładowanieprnit pisze: pomysl sobie ze wchodziszna 6tys obrotow i przy pelnym doladowaniu prznosisz cala moc na skrzynie..
bywa jego strata jego pieniądzeprnit pisze: albert rozwalil juz kilka skrzyn w ten sposob..
doskonale wiem o czym piszesz , sam mam S2 i wiem jak to jest. ja na razie tylko niewiele zrobiłem , ale jakoś się to turlaprnit pisze: co do hamulcy to dokladnie jest tak jak piszesz..ale budowa auta i kompletowanie gratow nie trwalo tydzien tylko rok i poszlo na to i tak duzo $
czas najwyższy , powienieneś od tego zacząć , no może po programie , bo wtedy już brakuje dobrych hebliprnit pisze: ..teraz jest czas na hamulce..
ja co prawda płynu nie zagotowałem , bo go niedawno wymieniłem , ale wiem , że nie jest to trudne, co do jazdy ponad 200 km/h to często gęsto nawet się nie obejrze a już mam 2 paki wystarczy że kończy mi się 3 bieg zapinasz 4 i już jest 2 z przodu na cyferblacie.prnit pisze: nie jezdze tym autem ponad 200kmh bo nie ma to sensu..najbardziej rajcuja mnie sciganka..mimo dziadoskich hamulcy udalo mi sie je tylko raz mocno zgrzac jak hamowalem z 230kmh ze 3 razy...wszystko zaczelo sie gotowac i byla lipa..szukam teraz wiekszych tarcz na przod..
wiesz duże brembo normalnie chodza po 2 koła i więcej ( same zaciski) ale można dostać na ebay'u taniej kumplowi udało się to dostać w cenie tysiaka za zaciski przód , mi równierz , więc musisz po prostu wypatrywać okazji na niemieckim ebay'u.prnit pisze: masz jakies pomysly skad je sciagnac (zaciski i tarcze) i jak zamontowac?
do tego będziesz potrzebował zaciski przód , tarcze 322 np od S8 (chyba , że chcesz zmienć sobie piasty na 5X130 ) jarzma zacisków ,
1 Przednie zaciski lewy/prawy 8A0 615 105 K/8A0 615 106 K
2 tarcza hamulcowa 4D0 615 301 A
3 komplet klocków Textar 8A0 698 151 GT 4045 (Textar) lub innej firmy
4 jarzmo zacisku 2 sztuki 8A0 615 125 A
5 śruba do mocowania jarzma i piasta N 100 880 03
6 śruba do mocowania jarzma i zacisku N 100 650 02
7 przewód hamulcowy prawy/lewy 8A0611721 / 8A0611722
8 kierownica powietrza prawa/lewa 8A0615335 / 8A0615336
9 podkładka N 012 230 7
10 N 906 516 01
11 osłona zacisku links/rechts 8A0615311C / 8A0615312 36,70 2 73,40
12 N 010 210 10
13 8A0 615 231 D
pozycje 9,10,12,13 to są prowadnice do zacisków
tutaj masz zdjęcie kompletu tylko bez prowadnic powietrza
no domyslam się szczególnie na K24 7200 i 2.75 tylko chce to porównać , bo wiem jak brzmi na K 24 7000 i jednym tłumiku oczywiście 2.5prnit pisze: jak chcesz sie spotkac to luzik..napisz pw to sie spotkamy..pzdro P.S..jak brzmi..no troche glosno jest.
heh to nieźle go ścisnąłeś , bo totalnie go nie widać ze zdjęć.prnit pisze: aha filtr powietrza jest "scisniety" przed reflektorem..nie widac go ale jest.
no nie tak do końca jeszce jarzma są bardzo ważne, bo seryjne Ci nie podejdą , a inaczej to będziesz mógł sobie na gómę balonową przyczepić 8-)prnit pisze:uff dzieki za super odpowiedz..czyli najwazniejsze zaciski.
tak ale ja o innym Albercie pisałem, tym od niebieskiego RSa co miał okolice 600 koniprnit pisze: co do s2 szybkich..to alberta auto coraz trudniej nazwac S2 to juz raczej wyscigowy potworek na zakrety :mrgreen:
tak kolo ma RS2 z rejstracją W2 speed i robił polskiego gunbala wiem wiem często przyjeżdżał do nas na serwis swoim RSemprnit pisze: w piasecznie w firmie carmile robia teraz s2 i ma byc naprawde mocna.
zapamiętaj jeszcze jedną bardzo ważną rzecz kupując zaciski zwróć DUŻĄ uwagę na to w jakim stanie są gumki , co prawda one nie pękają lecz parcieją a komplet takich kosztuje tyle co jeden zacisk w ASO po zniżkach czyli ponad 1700 PLN sztuka 216.50 a jest ich 8
jak chcesz to mogę Ci podać ceny tych części co bedą Ci potrzebne
1 Przednie zaciski lewy/prawy 8A0 615 105 K/8A0 615 106 K tu jest 1800 sztuka mniej więcej oczywiście ceny są z ASO
2 tarcza hamulcowa 4D0 615 301 A tarcze sprawdzałem ale ja mam inne więc nie podam takich 322 ale można mieć Zimmermany sporty po około 300 PLN sztuka (po za ASO)
3 komplet klocków Textar 8A0 698 151 GT 4045 (Textar) lub innej firmy hehehe 1160 PLN
4 jarzmo zacisku 2 sztuki 8A0 615 125 A 606.98 PLN
5 śruba do mocowania jarzma i piasta N 100 880 03 4.26PLN sztuka X4 sztuki
6 śruba do mocowania jarzma i zacisku N 100 650 02 6.76PLN sztuka X4 sztuki
7 przewód hamulcowy prawy/lewy 8A0611721 / 8A0611722 82.13 PLN sztuka
8 kierownica powietrza prawa/lewa 8A0615335 / 8A0615336 59.60 PLN
9 podkładka N 012 230 7
10 N 906 516 01
11 osłona zacisku links/rechts 8A0615311C / 8A0615312 95.88 PLN sztuka
12 N 010 210 10
13 8A0 615 231 D
te elementy 10,12,13 nie koniecznie aha oczywiście klocki można też taniej kupić TEXTAR coś koło 300 PLN
pozdro