[B3] Qpe 2.5TDI MEINE PUCFIK - Sprzedany,
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
narazie się bawię z pompą.
co ciekawe kombinacje takie jak w 1.9 dla pompy M-TDI tutaj nieprzynoszą skutku, wręcz przeciwnie. efekty są często gorsze od zamierzonych. ciągle borykam isę z problemem braku paliwa w górnych obrotach. dozownik jest tak rozwiązany że powinien dosłownie i w przenośni zalewać silnik paliwem, a tu ciągle zero dymu, albo wtryskiwacze od AAT są jeszcze mniejsze niż 1Z albo jeśli jeszcze dzień dzisiejszy nie przyniesie sukcesu to chyba trzeba bedzie się za inną pompą rozejrzeć, bo już mi tylko zostaje jedynie podejrzewać głowiczkę lub wtryskiwacze.
co ciekawe kombinacje takie jak w 1.9 dla pompy M-TDI tutaj nieprzynoszą skutku, wręcz przeciwnie. efekty są często gorsze od zamierzonych. ciągle borykam isę z problemem braku paliwa w górnych obrotach. dozownik jest tak rozwiązany że powinien dosłownie i w przenośni zalewać silnik paliwem, a tu ciągle zero dymu, albo wtryskiwacze od AAT są jeszcze mniejsze niż 1Z albo jeśli jeszcze dzień dzisiejszy nie przyniesie sukcesu to chyba trzeba bedzie się za inną pompą rozejrzeć, bo już mi tylko zostaje jedynie podejrzewać głowiczkę lub wtryskiwacze.
to ma tylko tanio jeździć. niestety nie mam skąd nawet na moment zobaczyć czy to jest wina wtryskiwaczy czy może głowiczki.mrozoo pisze:z 0.180tek mocy Arwam nie bedzie, wrzuc chociaz od AEL'a
czyli mam rozumieć że AAT ma mniejsze końcówki niż 1Z?
bo on ma 0,195 w 1.9TDI wystarczały mi od AFN. z pompą 11mm. tu mamy garczek więcej więc powinno być jeszcze lepiej. a nie jest
z pompą już się uporałem już nawet przy 5000rpm dostaje paliwo w górze, teraz mam inny problem. przy obrotach powyżej 3500rpm ciśnienie spalin jest na tyle duże że otwiera zawó EGR'u i daje spaliny do dolotu, nie chcę rezygnować z EGR'u bo on będzie powodował że auto bedzie się szybciej nagrzewało, w końcu to M-TDI.
dzisiaj zrobiłem mały test. butelka paliwa 1l i 10km spokojnej jazdy. ubyło nieco ponad 500ml. przeszkodą jest krótka skrzynia biegów i rzeczony zawór.
jeszcze zastanawiam się czy wydech 55mm nie jest za ciasny dla tego silnika.
dzisiaj zrobiłem mały test. butelka paliwa 1l i 10km spokojnej jazdy. ubyło nieco ponad 500ml. przeszkodą jest krótka skrzynia biegów i rzeczony zawór.
jeszcze zastanawiam się czy wydech 55mm nie jest za ciasny dla tego silnika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
arwam, zaślep EGR błagam, bo co chwilę będziesz czochrał turbinkę i ssący z nagaru...
a co zdziałałeś, że podaje paliwo przy 5000? co było przyczyną braku?
fkt, wydech 55 może być za ciasny, odprężyłbym troszkę i dał 2,5, od biedy 2,25
a co zdziałałeś, że podaje paliwo przy 5000? co było przyczyną braku?
fkt, wydech 55 może być za ciasny, odprężyłbym troszkę i dał 2,5, od biedy 2,25
nie ma tragedii panie <ok>arwam pisze:butelka paliwa 1l i 10km spokojnej jazdy. ubyło nieco ponad 500ml. przeszkodą jest krótka skrzynia biegów i rzeczony zawór.
a zimą będę miał sople z lodu? dzięęęęęki, postoję dalej, zresztau mnie tylko na obrotach do 1700rpm będzie EGR otwarty, i tylko do momentu osiągnięcia około 70*spaykee pisze:arwam, zaślep EGR błagam, bo co chwilę będziesz czochrał turbinkę i ssący z nagaru...
turbo jest K14 z omegi więc nie ma strachu, nie zapiecze się,
żeby pompa zaczęła podawać paliwo trzeba było zmienić dźwignię dozownika na taką z Man'a i zrobić konkretnego Governora'a
jeszcze trzeba zwężki w filtrze powietrza usunąć, ale nie powiem że wyprzedzanie jest całkiem całkiem, tylkoskrzyni długiej będzie trzeba szukać, zaczynam myśleć nad jakimś długim automatem.
nie jest takźle, jak nie trafisz po młodym gówniarzu to auto całkiem całkiem jeździ.spaykee pisze:nigdy nie wiadomo ile to pojeździ...
myślę nad tym żeby z dwóch automatów ZF złożyć jeden. np z takigo 1.6TD wziąć blok sterujący z wybierakiem, ale włożyć go do skrzynki CDS takiej, jak mam w C4, to by była rewelacja.
a co ma piernik do wiatraka??arwam pisze:a zimą będę miał sople z lodu?
owszem teoretycznie EGR dogrzewa szybciej motor ale podczas postoju... jak ruszysz gazem zamyka sie.... ja po zaślepieniu nie odczułem jakoś dłuższego czasu nagrzewania auta... bardziej termostat i sprawne wisko mają na to wpływ...
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2012, 22:17 przez icemerc, łącznie zmieniany 1 raz.