Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] Qpe 2.5TDI MEINE PUCFIK - Sprzedany,

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 08 kwie 2012, 21:08

No to czekam na jakiś film z jazdy :-)

P.S. Wesołych :-)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 08 kwie 2012, 21:37

pawelrybak15 pisze:No to czekam na jakiś film z jazdy
to będzie toczydełko, ma tylko mało palić....

pawelrybak15 pisze:P.S. Wesołych
dzięki za dobre życzenia choć samych świąt nie obchodzę. <ok>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 09 kwie 2012, 01:17

2,5 TDI na pewno w budzie B3 będzie miło jeździć :-)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 12 kwie 2012, 09:21

narazie się bawię z pompą.
co ciekawe kombinacje takie jak w 1.9 dla pompy M-TDI tutaj nieprzynoszą skutku, wręcz przeciwnie. efekty są często gorsze od zamierzonych. ciągle borykam isę z problemem braku paliwa w górnych obrotach. dozownik jest tak rozwiązany że powinien dosłownie i w przenośni zalewać silnik paliwem, a tu ciągle zero dymu, albo wtryskiwacze od AAT są jeszcze mniejsze niż 1Z albo jeśli jeszcze dzień dzisiejszy nie przyniesie sukcesu to chyba trzeba bedzie się za inną pompą rozejrzeć, bo już mi tylko zostaje jedynie podejrzewać głowiczkę lub wtryskiwacze.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 12 kwie 2012, 09:38

z 0.180tek mocy Arwam nie bedzie, wrzuc chociaz od AEL'a 8-)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 12 kwie 2012, 10:04

mrozoo pisze:z 0.180tek mocy Arwam nie bedzie, wrzuc chociaz od AEL'a
to ma tylko tanio jeździć. niestety nie mam skąd nawet na moment zobaczyć czy to jest wina wtryskiwaczy czy może głowiczki.
czyli mam rozumieć że AAT ma mniejsze końcówki niż 1Z?
bo on ma 0,195 w 1.9TDI wystarczały mi od AFN. z pompą 11mm. tu mamy garczek więcej więc powinno być jeszcze lepiej. a nie jest

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 12 kwie 2012, 11:24

1'z tez mial cos okolo 0,180 badz 0,185 z tego co pamietam. 110tki VP juz 0,205. Moze zamiast dodawac sobie roboty z rozbieraniem pompy to sproboj podmienic szpryce na meskie ;-)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 12 kwie 2012, 21:53

z pompą już się uporałem już nawet przy 5000rpm dostaje paliwo w górze, teraz mam inny problem. przy obrotach powyżej 3500rpm ciśnienie spalin jest na tyle duże że otwiera zawó EGR'u i daje spaliny do dolotu, nie chcę rezygnować z EGR'u bo on będzie powodował że auto bedzie się szybciej nagrzewało, w końcu to M-TDI.
dzisiaj zrobiłem mały test. butelka paliwa 1l i 10km spokojnej jazdy. ubyło nieco ponad 500ml. przeszkodą jest krótka skrzynia biegów i rzeczony zawór.

jeszcze zastanawiam się czy wydech 55mm nie jest za ciasny dla tego silnika.

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 12 kwie 2012, 21:55

arwam, zaślep EGR błagam, bo co chwilę będziesz czochrał turbinkę i ssący z nagaru...

a co zdziałałeś, że podaje paliwo przy 5000? co było przyczyną braku?

fkt, wydech 55 może być za ciasny, odprężyłbym troszkę i dał 2,5, od biedy 2,25
arwam pisze:butelka paliwa 1l i 10km spokojnej jazdy. ubyło nieco ponad 500ml. przeszkodą jest krótka skrzynia biegów i rzeczony zawór.
nie ma tragedii panie <ok>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 12 kwie 2012, 22:09

spaykee pisze:arwam, zaślep EGR błagam, bo co chwilę będziesz czochrał turbinkę i ssący z nagaru...
a zimą będę miał sople z lodu? dzięęęęęki, postoję dalej, zresztau mnie tylko na obrotach do 1700rpm będzie EGR otwarty, i tylko do momentu osiągnięcia około 70*

turbo jest K14 z omegi więc nie ma strachu, nie zapiecze się,
żeby pompa zaczęła podawać paliwo trzeba było zmienić dźwignię dozownika na taką z Man'a i zrobić konkretnego Governora'a


jeszcze trzeba zwężki w filtrze powietrza usunąć, ale nie powiem że wyprzedzanie jest całkiem całkiem, tylkoskrzyni długiej będzie trzeba szukać, zaczynam myśleć nad jakimś długim automatem.

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 12 kwie 2012, 22:10

arwam pisze:zaczynam myśleć nad jakimś długim automatem.
tu bedzie ładna rzeźba :-> szukaj kompletu razem ze sterownikiem... a i to może być problem. wiesz jak jest z aftomatami, nigdy nie wiadomo ile to pojeździ... :idea:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 12 kwie 2012, 22:14

spaykee pisze:nigdy nie wiadomo ile to pojeździ...
nie jest takźle, jak nie trafisz po młodym gówniarzu to auto całkiem całkiem jeździ.
myślę nad tym żeby z dwóch automatów ZF złożyć jeden. np z takigo 1.6TD wziąć blok sterujący z wybierakiem, ale włożyć go do skrzynki CDS takiej, jak mam w C4, to by była rewelacja.

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 12 kwie 2012, 22:15

arwam pisze:a zimą będę miał sople z lodu?
a co ma piernik do wiatraka??
owszem teoretycznie EGR dogrzewa szybciej motor ale podczas postoju... jak ruszysz gazem zamyka sie.... ja po zaślepieniu nie odczułem jakoś dłuższego czasu nagrzewania auta... bardziej termostat i sprawne wisko mają na to wpływ...
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2012, 22:17 przez icemerc, łącznie zmieniany 1 raz.

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 12 kwie 2012, 22:15

arwam, piekna rzeźba. Ale fakt, to by mogło całkiem dobrze podawać <ok>

i fakt, automaty po ludziach, któy ich nie ogarniają długo nie jeżdżą, a sporo takich cniestety

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 12 kwie 2012, 22:26

1Z ma otworki 0.185.
AAT najprawdopodobniej też ma takie otworki lecz jego końcówka jest inna (P280, w 1Z P357).

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl