dla mnie trocę mniej jak na własnym podwórzu wadzę.irekkstan pisze:irekkstan pisze:E no fajnie siedzi <ok>
przy lżejszym silniku byłoby ka znalazł ale przy tym klocku to jest niestety porażka.
chyba że ktoś się chce zamienić to ja jestem na tak
Edit.
I znów ostro pod górę, tym razem znów ABS się chrzani :evil: :evil: :evil:
wczoraj jeździł jak należy i sam ABS działał a dziś pierwszy wyjazd na drogę i pierwsze ( delikatne) hamowanie, i znów się zaświeciła kontrolka. teraz odrazu po ruszeniu autem już świeci <mur> <mur> <mur> <mur> <mur>
co ciekawe nigdzie nie ma złącza dla ABS. zostaje mi już tylko wcinać isę na żywca w przewody przy ECU. potrzebna rozpiska pinów w sterowniku ABS'u.
z dobrych wiadomości silnik ma duży moment który pozwala na bezstresowe ruszanie z trzeciego lub czwartego biegu, uruchomiony obrotomierz, jednak trzeba kołko pasowe na alternatorze zmienić na nieco większe ponieważ obrotomierz delikatnie zawyża, jeśli ktoś będzie chciał wykorzystać starą wiązkę to wyjście "W" z alternatora podpina pod pin nr "7" we wtyczce modułu zapłonowego
ze złych jak się pojawi boost to jednak pompa dostarcza za małych ilości paliwa przez co silnik w górze nie grzeszy dynamiką.
i trzeba szukać jednak jakiejść dłuższej skrzyni biegów.
DHL mam wrażenie że jest taka sama w stopniowaniu jak AKM ale to tylko wrażenie z powodowane tym że tu mamy garczek więcej.ale do tego silnika trzeba szukać czegoś dłuższego, czuć że jest to wół pociągowy a nie wyścigowa szlifierka... więc nie ma na siłę co go kręcić i trzeba będzie mu zapewnić lepze warunki pracy z dłuuuuuugą skrzynią, biegów,
sporo się jeszcze zmieni po przebudowaniu pompy wtryskowej, powinna się poprawić góra, dół natomiast celowo osłabię,bo sprzęgło 240mm inaczej długo nie pożyje