[B3] Qpe 2.5TDI MEINE PUCFIK - Sprzedany,
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
na dziurawą chłodnicę i układ wodny pomoże środek firmy WYNNS - uszczelniacz do układu chłodzenia. można kupić w sklepach "inter-team", kosztuje parę złotych, a naprawdę pomaga. :-> Oczywiście na dziury po gwoździach czy innych śrubokrętach nie da rady, ale małe nieszczelnosci spokojnie zaklei. <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
mi się nie grzeje, i wielu innych autom też nie. A stosowane już było wśród moich znajomych w: 2,6v6, 2,8v6, R510v R520v, VR6, w przeróżnych KRach i innych wynalazkach, które mają ciężkie życie i lubią codziennie chodzić na odcięciu...Słonik pisze:Taaaa a potem pytanie czemu sie silnik grzeje :roll:
dobra... układ wydechowy poskładany zostało, przyspawać jeden uchwyt,.
układ paliwowy poskładany.
układ chłodzenia poskładany,
alternator założony pasek założony a napinacz już się robi, ale pasek i tak już jest napięty.
tylne hamulce uruchomione na bazie zacisków z golfa MK4, pasują idealnie.
zostało złożyć instalację IC ( nadal go nie mam) zmaścić filtr powietrza.
założyć linkę gazu, uporządkować wiązkę elektryczną, podpiąć obrotomierz i świece żarowe, tutaj niestety jednak 2.5 w przeciwieństwie do 1.9 wymaga przy temp poniżej 10st świec.
z ciekawych wniosków przy odpalonym motorze i zaciągniętym ręcznym ciężko jest zdławić silnik. bowiem przód ciągnie a tył jest ciągnięty po betonie na suwa.
dodatkowo możemy zauważyć podnoszący się przód
układ paliwowy poskładany.
układ chłodzenia poskładany,
alternator założony pasek założony a napinacz już się robi, ale pasek i tak już jest napięty.
tylne hamulce uruchomione na bazie zacisków z golfa MK4, pasują idealnie.
zostało złożyć instalację IC ( nadal go nie mam) zmaścić filtr powietrza.
założyć linkę gazu, uporządkować wiązkę elektryczną, podpiąć obrotomierz i świece żarowe, tutaj niestety jednak 2.5 w przeciwieństwie do 1.9 wymaga przy temp poniżej 10st świec.
z ciekawych wniosków przy odpalonym motorze i zaciągniętym ręcznym ciężko jest zdławić silnik. bowiem przód ciągnie a tył jest ciągnięty po betonie na suwa.
dodatkowo możemy zauważyć podnoszący się przód
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
tak założyłem linkę o NG i mocowanie linki od Rover'a.
jeszcze czekam na IC od Frontery, i jak mi tylko ktoś zmierzy na ile wystaje filtr powietrza od błotnika w kierunku silnika to juz pod względem mechanicznym swap jest zakończony.
i oficjalnie stwierdzam że do tego silnika, skrzynia o tak krótkich przełożeniach jak DHL pasuje jak pięść do oka.
jak będą pieniążki to będize coś długiego, może nawet jakaś 6 Gang,
i jeszcze porządkowanie wiązki i usuwanie zbędnych kabli.
ale to jak znajdę kable odpowiedzialne za obrotomierz, i dorobić instalację podgrzewacza płynu z dodatkową pompką, oraz zrobić instalację świec żarowych
jeszcze czekam na IC od Frontery, i jak mi tylko ktoś zmierzy na ile wystaje filtr powietrza od błotnika w kierunku silnika to juz pod względem mechanicznym swap jest zakończony.
i oficjalnie stwierdzam że do tego silnika, skrzynia o tak krótkich przełożeniach jak DHL pasuje jak pięść do oka.
jak będą pieniążki to będize coś długiego, może nawet jakaś 6 Gang,
i jeszcze porządkowanie wiązki i usuwanie zbędnych kabli.
ale to jak znajdę kable odpowiedzialne za obrotomierz, i dorobić instalację podgrzewacza płynu z dodatkową pompką, oraz zrobić instalację świec żarowych