Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] Qpe 2.5TDI MEINE PUCFIK - Sprzedany,

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 14 sty 2012, 19:15

no to dobrze wiedzieć i to jest dodatkowy bodziec żeby nie grzebać w silniku.

z tego co wypatrzyłem to półośki powinny podejść od V6. czy ktoś iemoże na ten temat wypowiedzieć?
a co do różnic to Etka pokazuje te same korbowody i wał dla AEL i AAT

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 14 sty 2012, 20:14

arwam pisze:no to dobrze wiedzieć i to jest dodatkowy bodziec żeby nie grzebać w silniku.

z tego co wypatrzyłem to półośki powinny podejść od V6. czy ktoś iemoże na ten temat wypowiedzieć?
a co do różnic to Etka pokazuje te same korbowody i wał dla AEL i AAT
spoko, Etka mnei juz nie raz w pole wywiodla <ok>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 23 sty 2012, 22:58

ewentualnie masz może foto korbowodów od AEL'a i AAT?


Edit:

już pierwsze koty za płoty. czyt pierwsze klekoty.
pompa musi być jeszcze raz wyjęta i wymieniony dekielek przetawiacza bo ten z cienkiej blachy przy wolnych obrotach od wibracji się wygiął i paliwo cieknie z niego. po za tym trzeba elektro zaworek wymienić od gaszenia bo nie chce gasnąć. po za tym trzeba poprawić ustawienie regulatora obrotów żeby przy bardzo wolnych obrotach ( 400rpm) silnik równo pracował. dzięki czemu nie będą cierpieć od odpalania poszczególne garczki.


pewnie ktoś się zapyta jak to pracuje? już mówię: baaaardzo przyjemnie. przy całkowicie bezdymnej dawce ( zastosowana dodatkowa płytka żeby zwiększyć zakres działania korektora dawki w zależniości od doładowania) parokrotny ruch dźwignią gazu powoduje rozbujanie nadwozia. aż strach pomyśleć co się będzie działo jak się dawkę zrobi dymną.... 8-)
myślę że to będzie całkiem przyjemnie jeździć. z rzeczy negatywnych leje wysprzęglik na skrzyni i będę potrzebował czyjnika ciśnienia oleju bo ten co mam chyba jest uszkodzony.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 23 sty 2012, 23:23

Co Ci powiem to Ci powiem ale robota <ok>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 23 sty 2012, 23:32

robota to będzie jak ten ulep będzie jeździł o własnych siłach ale coś mi mówi że chyba długo cywilnym autem nie pozostanie. a ten gang bez układu wydechowego mmmmmmmiodzio....

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 23 sty 2012, 23:35

arwam pisze: przy całkowicie bezdymnej dawce ( zastosowana dodatkowa płytka żeby zwiększyć zakres działania korektora dawki w zależniości od doładowania)
mogłbyś mnie bardziej oświecić i rozwinąć wypowiedz bo mnie zainteresowała... AAT Mtdi bedzie ??

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 23 sty 2012, 23:38

icemerc pisze: AAT Mtdi bedzie ??
nie bedzie a jest <piwo>

a to jest rozwinięcie wypowiedzi:



Obrazek
Ostatnio zmieniony 23 sty 2012, 23:43 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 23 sty 2012, 23:41

arwam, <piwo> szacun kolego :mrgreen:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 24 sty 2012, 22:58

poprawiono pompę:



teraz tylko wytrzasnąć półosie i jak się będzie przetaczać o własnych siłach to wyjechać nim z garażu a wjachać golfem na zmianę turbiny i i trzeba będzie troszkę pieniążków zrobić.

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 24 sty 2012, 23:00

dobrze gada <ok> już bliżej niż dalej 8-)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 25 sty 2012, 09:58

spaykee pisze: już bliżej niż dalej
to tylko pozory bo roboty jest jeszcze multum. wydech, zawieszenie, ABS ( wymienić czujnik tylnego koła) wnętrze... a i to jeszcze nie wszystko.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 25 sty 2012, 10:11

pieknie mruczy ;)

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 25 sty 2012, 17:57

arwam, ale już bliżej niż dalej, silnik jest, chodzi, to cteraz napęd, wydech, poskładasz wszystko na spokojnie i będzie latać :D

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 26 sty 2012, 10:15

spaykee pisze:poskładasz wszystko na spokojnie i będzie latać :D
nie tak szybko. najpier trzeba turbo dla niego zdobyć jak po 200km na syntetyku K24 nie przestanie popuszczać oleju to ląduje GT20. obecnie golf stoi na kanale i już ma zmienione na turbo od 2.0TDI 16V CAHA ale go jeszcze nie paliłem bo mam garaż pod domem a o trzeciej w nocy nie chciałem wszystkich budzić.

ale w golfie wymienić turbo to jest mordęga. odkręcić tylne mocowanie silnika poluzować pas przedni żeby alternator nie rozgniótł chłodnicy i pochylići to dość mocno silnik do przodu...

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 26 sty 2012, 15:55

arwam pisze:ale w golfie wymienić turbo to jest mordęga. odkręcić tylne mocowanie silnika poluzować pas przedni żeby alternator nie rozgniótł chłodnicy i pochylići to dość mocno silnik do przodu...
znam temat, nikt nie mówił, że będzie lekko <ok>

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl