Słonik pisze:ja sie tylko wtrace ze stwierdzeiem ze łapy z B4 mogly nie pasowac i sa inne poniewaz w B3 silnik siedzi na ławie/sankach
Słonik, w moim siedzi na podłużnicach
Słonik pisze:A nie czasem tylko 7A w B3 wisi na podluznicach a NG jest na sankach
u mnie z fabryki wyjechał z 2.2 KV
a co do sanek w takim aucie jak ktoś chce to może posadzić R4 jak założy sanki od R4
spaykee pisze:
Cytat:
U mnie TDI było w b3, sam wkładałem
haha, wiesz, idąc tą drogą, to ja mam jedyne w polsce Audi 80 z silnikiem od audi 100
już nie.....
spaykee pisze:
trepek napisał/a:
Ło chłopie, chyba z 10 razy A może to 100 razy było?
czyli jednak nie lubie, buahahahaha ale 2,5 R5 dobrze jedzie, to chyba jedyny klekot którego mógłbym przygarnąć
uwierz mi że to się ledwo toczy zwłaszcza w budzie C4. 1.9TD to już jie jeździ to lata :lol: a na pewno bedzie lepiej jeździć niż to R5 które będzie u mnie w audi.
spaykee pisze:
trepek napisał/a:
A 1Z to zly?
do AFNa mu daleko.
daj mi 1Z'a na dwa dni. pogrzebie w pompie i zmienię turbo. bez dotykania softu będę objeżdzał z palcem w (...) AFN'y na seryjnym osprzęcie nawet te po softach
panowie, potrzebuję rozpiski ewentualnie schematu instalacji silnikowej pod maskę 2.2KV
bo chcę zostawić tylko niezbędne kable od czujników oleju, temp i tym podobne a resztę, instalacji wyrzucam z pod maski. im mniej elektryki w aucie tym lepiej.
po drugie mam jeszcze pytanie czy sygnał temp idzie może przez ECU czy dla komp i dla zegarów są osobne czujniki. bo nijak nie mogę uruchomić wskaźnika temp na tabliczy rozdzielczej, i wskaźnika temp oleju
w których miejscach są umiejscowione czujniki odpowiedzialne za te funkcje?
trepek, ETKOwe zdjęcie i opis są niewiele warte niestety... PRzybałaby się do tego wszytskiego rozpiska wsyztskich kolorów konkretnych wtyczek, które tu w tym przypadku są do wyrwania.
arwam, szukaj na ruskich stronach, tam się znają jak nikt inny, strony są po rusku, ale schematy już po angielsku, na pewno znajdziesz <ok>
spaykee, ja całe życie na Etku poegam więc nie można powiedzieć że to nic nie warte pod warunkiem że ma ise jakąś wiedzę w tym kierunku.
benzyniaków już od bardzo dawna nie tykałem nawet nie pamiętam od jak dawna.
a z moją znajomością ruskiego jeszcze gorzej niż z angielskim.
arwam pisze:spaykee, ja całe życie na Etku poegam więc nie można powiedzieć że to nic nie warte pod warunkiem że ma ise jakąś wiedzę w tym kierunku.
ja swapa robiłem opierając się wyłącznie ETKĄ, ale jeśli chodzi o elektrykę, o dokładne informacje, to niewiele to daje bez jakiejś wiedzy...
arwam pisze: a z moją znajomością ruskiego jeszcze gorzej niż z angielskim.
modele aut nawet w ruskim są pisane normalnym alfabetem, także powinieneś odnaleźć... A moja znajomość ruskiego jest zerowa, tyle co "vódka" "da"... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
trepek, dzięki to i parę fotek z moich zbiorów wzbogaconych o poszukiwania paru rzeczy poskutkowały tym że wiem już jak podpiąć wskaźnik ciśnienia oleju i i uruchomiłem czujnik temp na tablicy rozdzielczej. teraz potrzebuje jeszcze info w którym miejscu oryginalnie był umieszczony czujnik temperatury oleju żeby wiedzieć w której części okablowania szukać odpowiedniej żyłki
arwam, Uchyl rąbka tajemnicy, jakie zamierzasz zrobić mody w silniku :mrgreen: bo nie wierzę że zostaniesz przy 115KM 265Nm ogólnie bardzo podoba mi się pomysł swapa na R5 bo uważam że to jeden z najlepszych silników TDi w latach 90, kultura pracy, dźwięk, dopracowanie silnika- pierwsza klasa <ok> trzymam kciuki za projekt