Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] Qpe 2.5TDI MEINE PUCFIK - Sprzedany,

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 07 sty 2012, 11:18

Słonik pisze:ja sie tylko wtrace ze stwierdzeiem ze łapy z B4 mogly nie pasowac i sa inne poniewaz w B3 silnik siedzi na ławie/sankach



Słonik, w moim siedzi na podłużnicach

Słonik pisze:A nie czasem tylko 7A w B3 wisi na podluznicach a NG jest na sankach

u mnie z fabryki wyjechał z 2.2 KV

a co do sanek w takim aucie jak ktoś chce to może posadzić R4 jak założy sanki od R4

spaykee pisze: Cytat:
U mnie TDI było w b3, sam wkładałem
haha, wiesz, idąc tą drogą, to ja mam jedyne w polsce Audi 80 z silnikiem od audi 100
już nie.....
spaykee pisze: trepek napisał/a:
Ło chłopie, chyba z 10 razy A może to 100 razy było?
czyli jednak nie lubie, buahahahaha ale 2,5 R5 dobrze jedzie, to chyba jedyny klekot którego mógłbym przygarnąć
uwierz mi że to się ledwo toczy zwłaszcza w budzie C4. 1.9TD to już jie jeździ to lata :lol: a na pewno bedzie lepiej jeździć niż to R5 które będzie u mnie w audi.

spaykee pisze: trepek napisał/a:
A 1Z to zly?
do AFNa mu daleko.
daj mi 1Z'a na dwa dni. pogrzebie w pompie i zmienię turbo. bez dotykania softu będę objeżdzał z palcem w (...) AFN'y na seryjnym osprzęcie nawet te po softach

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 07 sty 2012, 12:23

arwam pisze:bez dotykania softu będę objeżdzał z palcem w (...)
Dłonie należy trzymać na kierownicy podczas prowdzenia samochodu :-P

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 07 sty 2012, 13:06

Całkiem niedawno widziałem tą fure na otomoto chyba... albo na allegro. Fajnie że trafiła do klubu <ok>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 07 sty 2012, 14:48

Bartek90 pisze:Całkiem niedawno widziałem tą fure na otomoto chyba... albo na allegro
to jest fakt


Bartek90 pisze: Fajnie że trafiła do klubu
(...) GOLFA <ok>

trepek pisze:Dłonie należy trzymać na kierownicy podczas prowdzenia samochodu
to już wiemy od dawna

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 08 sty 2012, 19:20

korzystając z chwilowego przestoju w oczekiwaniu na części porobiłem troszkę fotek.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

nawet tutej jest dosć luźno pod maską w przeciwieństwie do golfa

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 08 sty 2012, 19:22

Chciałbym Cię mieć za sąsiada, oj :-P

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 08 sty 2012, 19:26

nic nie stoi na przeszkodzie, zawsze możesz zmienić adres zamieszkania <ok>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 10 sty 2012, 19:17

panowie, potrzebuję rozpiski ewentualnie schematu instalacji silnikowej pod maskę 2.2KV
bo chcę zostawić tylko niezbędne kable od czujników oleju, temp i tym podobne a resztę, instalacji wyrzucam z pod maski. im mniej elektryki w aucie tym lepiej.

po drugie mam jeszcze pytanie czy sygnał temp idzie może przez ECU czy dla komp i dla zegarów są osobne czujniki. bo nijak nie mogę uruchomić wskaźnika temp na tabliczy rozdzielczej, i wskaźnika temp oleju
w których miejscach są umiejscowione czujniki odpowiedzialne za te funkcje?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 10 sty 2012, 20:08

Obrazek

(1)893971072DJ
wiring harness: front right / F >> 8B-K-020 000
lhd /

(1)893971072FK
wiring harness: front right / F 8B-L-000 001>>
lhd /

(1)894971072CB
wiring harness: front right / F >> 8B-K-020 000
rhd /

(1)
894971072DF

wiring harness: front right / F 8B-L-000 001>> / single parts / rhd


2 N 90666101

cable tie
4,5X200 /


(2) N 90318701

cable tie
10X128 / 3 059905371D

diode connector


3A / (4) 443906233

flat contact housing
3 pin /


5 443906231

flat terminal pin housing / connecting part / brake fluid / temperature sender
2 pin switch /


(6) 443906232

flat contact housing / connecting part / thermo time switch / deceleration cut-off valve / warm-up valve / electric fan / jet -
2 pin /


(6) 443906233

flat contact housing / connecting part / distance sensor / solenoid valve / throttle valve
3 pin switch /


7 071906233

flat contact housing / connecting part / electronic control unit
7 pin TSZ /


8 025906235B

flat contact housing / connecting part / for manual gearbox
5 pin /


9 191911920

flat terminal pin housing / connecting part / starter
1 pin /


(10) 191971922

flat terminal pin housing / connecting part / starter
1 pin /


11 447919141

protective cap
/


12 443937527

relay plate / connecting part / oil pressure warning relay / relay / cooling air controls / jet -
9 pin /


12A 443937528

relay plate / connecting part / electronic control unit / idling stabilsation
9 pin /


13 853945521

grommet
28X10,7 /


(14) 191906102

protective cap
/


(15) 893971824M

covering
lhd /



16 893971835

flat connector housing / connecting part / dashboard
5 pin /



17 893971845A

retainer / for vehicles with hydraulic brake servo
/


(18) N 01166615

washer
6,4X18X1,6 /



19 N 01100624

hexagonal nut
M6 /


20 ---------

no longer available / connecting part / coupling piece / anti-knock sensor
/


(21) N 01023820

hexagonal head bolt
M8X15 /


22 N 01152520

washer
A8,4X16X1,6 /



23 893971849C

cable holder / connecting part / brake booster
rhd /


24 443971867

grommet
8,5 / 25 811971867
grommet / connecting part / oil pressure switch
10X32 0,3/1,8 /


26 893971871

grommet
56,5/15 /


27 803971892

grommet
3X25 /


28 443971976

flat terminal pin housing
1 pin /


29 893971977

flat connector housing / connecting part / dashboard
10 pin /


30 171971990

flat terminal pin housing
1 pin /


31 N 90175701

weld pin 'order unit 100'
5X12 /


32 443972525

grommet
/


33 810972525

grommet / F >> 8B-K-020 000
12,5X31 /


(33) 191906102

protective cap / connecting part / distance sensor / F >> 8B-K-020 000
/


(33) 443906102C

grommet / connecting part / warm-up valve / electric fan / jet - / F 8B-L-000 001>>
18X20,5 /


(33) 443906102B

grommet / connecting part / distance sensor / F 8B-L-000 001>>
18X20,5 /


(33)
443906102G

grommet / connecting part / deceleration cut-off valve / cold starting valve / switch / throttle valve / cold starting valve / solenoid valve / F 8B-L-000 001>>
/ - 443972580

flat contact housing / connecting part / for diagnosis plug
2 pin /


34 813972923

flat contact housing with helper contact catch and grommet / connecting part / wiring harness: rear / air conditioner / relay
2 pin /


35 813972924

flat contact housing with helper contact catch and grommet / connecting part / diode connector / air conditioner / relay
1 pin /


36 813972925

flat contact housing with helper contact catch and grommet / connecting part / air conditioner / relay / diode connector
1 pin /


37 813972927

flat contact housing with helper contact catch and grommet / connecting part / wiring harness: front left
3 pin /



38
813972930

flat contact housing with helper contact catch and grommet / connecting part / on-board computer
4 pin /



39 443972994

flat contact housing
8 pin /


(40) 443906236

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 10 sty 2012, 20:35

co jak co ale z elektryki jestem noga...
można prosić o jakieś wyjaśnienie/tłumaczenie?

Dziękuję <piwo>

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 10 sty 2012, 20:37

trepek, ETKOwe zdjęcie i opis są niewiele warte niestety... PRzybałaby się do tego wszytskiego rozpiska wsyztskich kolorów konkretnych wtyczek, które tu w tym przypadku są do wyrwania.

arwam, szukaj na ruskich stronach, tam się znają jak nikt inny, strony są po rusku, ale schematy już po angielsku, na pewno znajdziesz <ok>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 10 sty 2012, 20:40

spaykee, ja całe życie na Etku poegam więc nie można powiedzieć że to nic nie warte pod warunkiem że ma ise jakąś wiedzę w tym kierunku.
benzyniaków już od bardzo dawna nie tykałem nawet nie pamiętam od jak dawna.

a z moją znajomością ruskiego jeszcze gorzej niż z angielskim.

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 10 sty 2012, 20:47

arwam pisze:spaykee, ja całe życie na Etku poegam więc nie można powiedzieć że to nic nie warte pod warunkiem że ma ise jakąś wiedzę w tym kierunku.
ja swapa robiłem opierając się wyłącznie ETKĄ, ale jeśli chodzi o elektrykę, o dokładne informacje, to niewiele to daje bez jakiejś wiedzy...
arwam pisze: a z moją znajomością ruskiego jeszcze gorzej niż z angielskim.
modele aut nawet w ruskim są pisane normalnym alfabetem, także powinieneś odnaleźć... ;) A moja znajomość ruskiego jest zerowa, tyle co "vódka" "da"... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 10 sty 2012, 22:59

trepek, dzięki to i parę fotek z moich zbiorów wzbogaconych o poszukiwania paru rzeczy poskutkowały tym że wiem już jak podpiąć wskaźnik ciśnienia oleju i i uruchomiłem czujnik temp na tablicy rozdzielczej. teraz potrzebuje jeszcze info w którym miejscu oryginalnie był umieszczony czujnik temperatury oleju żeby wiedzieć w której części okablowania szukać odpowiedniej żyłki

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 11 sty 2012, 00:48

arwam, Uchyl rąbka tajemnicy, jakie zamierzasz zrobić mody w silniku :mrgreen: bo nie wierzę że zostaniesz przy 115KM 265Nm :-P ogólnie bardzo podoba mi się pomysł swapa na R5 bo uważam że to jeden z najlepszych silników TDi w latach 90, kultura pracy, dźwięk, dopracowanie silnika- pierwsza klasa <ok> trzymam kciuki za projekt

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl