Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] Qpe 2.5TDI MEINE PUCFIK - Sprzedany,

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 20 mar 2012, 21:36

Chyba AAZ ma obudowę filtra powietrze wymiarami podobną do 1.6 D/TD a TDI ma szerszą ze względu na przepływomierz.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 25 mar 2012, 12:38

Irku.
Fotki będą już całości jak będę zakładał IC, będzie troche z ze zrzuconym zdesiem i po założeniu. narazie w przerwach poleruję lakier, ale to i tak wolno idzie i lakier jest bardzo zniszczony, najchętniej widziałbym tu ponowne lakierowanie ale dwóch aut dopieszczać nie dam rady.

wie ktoś może skąd bierze sygnał obrotek w 2.2KV. z cewki czy z modułu? ewentualnie prosiłbym kolor kalbla lub który pin modułu zapłonowego. u mnie był 7-mio pinowy moduł.
pilnie poszukiwane ori sprężyny od 2.2 lub 2.3.
bo na tylko deliktanie skruconych od 1.6 gleba jest soczysta, aż za,
jak miałem je w poprzedniej B3 to auto było tylko delikatnie przykucnięte



trepek pisze:Chyba AAZ ma obudowę filtra powietrze wymiarami podobną do 1.6 D/TD a TDI ma szerszą
dementuję, w B3 jak masz 1.6 TD to masz wąski filtr. w B4 przy AAZ'cie jest szerszy. czy węższy niż w TDI tego nie wiem. jak miałem B4 to nie przyszło mi do głowy pomierzyć bo mi to nie było do niczego potrzebne





z nowych gratów wpadły:

Obrotomierz do Diesla:


Obrazek


Intercooler od Opla Frontery:



Obrazek
Obrazek
Obrazek


a tu już na aucie:


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


i filtr powietrza z audi 80 B3 1.9D, wymaga on przesunięcia wlotu na ścianę czołową, jak znajdę jeszcze jedną ładną pokrywę filtra to z dwóch zrobię jedną ładną pokrywę jak seryjna.
i jeszcze wczoraj wpadla pokrywa akumulatora.
tak że rozdział pod tylułem pod maską niemal jest zamknięty, zostało jeszcze strojenie silnika, i elektryka.

Pilnie poszukuję schematów połączeń wskaźników i pinoutu licznika.


z co ważniejszych rzeczy dotarł też czujnik ABS'u który zastąpi uszkodzony i wszystko powinno zacząć działać jak należy.
takżę myślę ze w następnym tygodniu lub za dwa zacznie już to padło legalnie jeździć po drogach bez obawy przed kontrolą misiaczków

Awatar użytkownika
irekkstan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 03 lip 2011, 15:21
Lokalizacja: Augustów

Post autor: irekkstan » 25 mar 2012, 14:03

arwam, czekam na foto całości :mrgreen:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 25 mar 2012, 17:41

irekkstan pisze:arwam, czekam na foto całości :mrgreen:
foto całości czego ? :mrgreen:

Awatar użytkownika
irekkstan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 03 lip 2011, 15:21
Lokalizacja: Augustów

Post autor: irekkstan » 25 mar 2012, 17:54

Całości auta, jak to teraz wygląda :lol: <lupa>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 25 mar 2012, 18:15

może być?



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


a Takie coś wpadło zamiast ori koła sterowego...


Obrazek
Obrazek



a tak to mniej więcej pod maską wygląda:


Obrazek
Obrazek
Obrazek
zostało jeszcze się z elektryką pobawić
Dlatego pilnie poszukuję schematów elektrycznych podłączeń wskaźników i pinoutu licznika. ewentualnie info gdzie idzie kabel sygnałowy obrotomierza.


a tak jest zamocowany od dołu IC. w razie czołówki "bałbym się " o przeciwnika

Obrazek
Obrazek
Obrazek
:mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 25 mar 2012, 18:26

Mocowanie intercoolera wytrzymałościowo zdolne do przeniesienia obciążenia od ewentualnego zamocowania lemiesza w razie śnieżnej zimy <ok>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 25 mar 2012, 18:31

trepek, to jest po to że jak wypadne na drogę żeby nie podwiewało intercoolera bo przecież wiesz że wtedy spada skuteczność chłodzenia... <rotfl2>

słuchaj jestes oblatany w elektryce to mozę wiesz gdzie idzie kabel sygnałowy od obrotomierza. do modułu czy może bierze sygnał bezpośrednio z cewki?
jeśli z modułu to który pin?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 25 mar 2012, 18:34

U mnie FMIC tak nie wejdzie jak u Ciebie :-/ Mam inną przednią belkę, która jest niżej. Muszę sobię poszukać jakiegoś zderzaka od rs2 albo jakiegoś fajnego laminatu w takim kształcie ;-)

Edit:

Paczałeś tu: https://audi80.pl/all-schematy-insta ... 012,15.htm ?

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 25 mar 2012, 18:49

trepek,

jak chcesz to mam jeszcze belkę od silnika 4-ero cylindrowego. pozostałośc po moim AAZ'cie
ona jest bardziej cofnięta niż belka od 2.3 czy 2.2
dzięki temu możesz nawet lekko cofnąć IC do tyłu.
miejsca na pewno starczy. ja też wolałbym cofnąć trochę IC do tyłu do zedrzak jest opartu o boczki IC które na szczęście są z dość grubego aluminium, to raz a dwa wymagało takie umieszczenie IC podrezania przedniej kratki od środka w miejscach styku IC ze zderzakiem.


Edit.
Patrzyłem ale w/w rzeczy nie znalazłem oprócz schematu zegarów.
Ostatnio zmieniony 25 mar 2012, 18:54 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 25 mar 2012, 18:53

U mnie na belce siedzi chłodnica więc zmiana belki = zmiana/rezanie chłodnicy/mocowania chłodnicy :-/

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 25 mar 2012, 18:56

trepek pisze:U mnie na belce siedzi chłodnica więc zmiana belki = zmiana/rezanie chłodnicy/mocowania chłodnicy
ale masz znacznie więcej miejsca pomiędzy zderzakiem a chłodnicą.

gdybym miał wsadzoną R4 to bym tam spokojnie zmieścił IC od Sprintera który jest niemal drugie tyle wyższy.

chyba że masz jakiś dziwny zderzak

Awatar użytkownika
irekkstan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 03 lip 2011, 15:21
Lokalizacja: Augustów

Post autor: irekkstan » 25 mar 2012, 18:58

Moze być :-P . A wiesz jakie toto ma sprężyny?

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 25 mar 2012, 19:08

skrócone o jeden zwój z 1.6 TD SB
na nich SB tylko bylo delikatnie przykucnięte. chętnie zamianię na coś na czym będize auto wyżej stało...

Awatar użytkownika
irekkstan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 03 lip 2011, 15:21
Lokalizacja: Augustów

Post autor: irekkstan » 25 mar 2012, 19:20

E no fajnie siedzi <ok>

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl