[B3] Qpe 2.5TDI MEINE PUCFIK - Sprzedany,
Irku.
Fotki będą już całości jak będę zakładał IC, będzie troche z ze zrzuconym zdesiem i po założeniu. narazie w przerwach poleruję lakier, ale to i tak wolno idzie i lakier jest bardzo zniszczony, najchętniej widziałbym tu ponowne lakierowanie ale dwóch aut dopieszczać nie dam rady.
wie ktoś może skąd bierze sygnał obrotek w 2.2KV. z cewki czy z modułu? ewentualnie prosiłbym kolor kalbla lub który pin modułu zapłonowego. u mnie był 7-mio pinowy moduł.
pilnie poszukiwane ori sprężyny od 2.2 lub 2.3.
bo na tylko deliktanie skruconych od 1.6 gleba jest soczysta, aż za,
jak miałem je w poprzedniej B3 to auto było tylko delikatnie przykucnięte
z nowych gratów wpadły:
Obrotomierz do Diesla:
Intercooler od Opla Frontery:
a tu już na aucie:
i filtr powietrza z audi 80 B3 1.9D, wymaga on przesunięcia wlotu na ścianę czołową, jak znajdę jeszcze jedną ładną pokrywę filtra to z dwóch zrobię jedną ładną pokrywę jak seryjna.
i jeszcze wczoraj wpadla pokrywa akumulatora.
tak że rozdział pod tylułem pod maską niemal jest zamknięty, zostało jeszcze strojenie silnika, i elektryka.
Pilnie poszukuję schematów połączeń wskaźników i pinoutu licznika.
z co ważniejszych rzeczy dotarł też czujnik ABS'u który zastąpi uszkodzony i wszystko powinno zacząć działać jak należy.
takżę myślę ze w następnym tygodniu lub za dwa zacznie już to padło legalnie jeździć po drogach bez obawy przed kontrolą misiaczków
Fotki będą już całości jak będę zakładał IC, będzie troche z ze zrzuconym zdesiem i po założeniu. narazie w przerwach poleruję lakier, ale to i tak wolno idzie i lakier jest bardzo zniszczony, najchętniej widziałbym tu ponowne lakierowanie ale dwóch aut dopieszczać nie dam rady.
wie ktoś może skąd bierze sygnał obrotek w 2.2KV. z cewki czy z modułu? ewentualnie prosiłbym kolor kalbla lub który pin modułu zapłonowego. u mnie był 7-mio pinowy moduł.
pilnie poszukiwane ori sprężyny od 2.2 lub 2.3.
bo na tylko deliktanie skruconych od 1.6 gleba jest soczysta, aż za,
jak miałem je w poprzedniej B3 to auto było tylko delikatnie przykucnięte
dementuję, w B3 jak masz 1.6 TD to masz wąski filtr. w B4 przy AAZ'cie jest szerszy. czy węższy niż w TDI tego nie wiem. jak miałem B4 to nie przyszło mi do głowy pomierzyć bo mi to nie było do niczego potrzebnetrepek pisze:Chyba AAZ ma obudowę filtra powietrze wymiarami podobną do 1.6 D/TD a TDI ma szerszą
z nowych gratów wpadły:
Obrotomierz do Diesla:
Intercooler od Opla Frontery:
a tu już na aucie:
i filtr powietrza z audi 80 B3 1.9D, wymaga on przesunięcia wlotu na ścianę czołową, jak znajdę jeszcze jedną ładną pokrywę filtra to z dwóch zrobię jedną ładną pokrywę jak seryjna.
i jeszcze wczoraj wpadla pokrywa akumulatora.
tak że rozdział pod tylułem pod maską niemal jest zamknięty, zostało jeszcze strojenie silnika, i elektryka.
Pilnie poszukuję schematów połączeń wskaźników i pinoutu licznika.
z co ważniejszych rzeczy dotarł też czujnik ABS'u który zastąpi uszkodzony i wszystko powinno zacząć działać jak należy.
takżę myślę ze w następnym tygodniu lub za dwa zacznie już to padło legalnie jeździć po drogach bez obawy przed kontrolą misiaczków
może być?
a Takie coś wpadło zamiast ori koła sterowego...
a tak to mniej więcej pod maską wygląda:
zostało jeszcze się z elektryką pobawić
Dlatego pilnie poszukuję schematów elektrycznych podłączeń wskaźników i pinoutu licznika. ewentualnie info gdzie idzie kabel sygnałowy obrotomierza.
a tak jest zamocowany od dołu IC. w razie czołówki "bałbym się " o przeciwnika
:mrgreen:
a Takie coś wpadło zamiast ori koła sterowego...
a tak to mniej więcej pod maską wygląda:
zostało jeszcze się z elektryką pobawić
Dlatego pilnie poszukuję schematów elektrycznych podłączeń wskaźników i pinoutu licznika. ewentualnie info gdzie idzie kabel sygnałowy obrotomierza.
a tak jest zamocowany od dołu IC. w razie czołówki "bałbym się " o przeciwnika
:mrgreen:
trepek, to jest po to że jak wypadne na drogę żeby nie podwiewało intercoolera bo przecież wiesz że wtedy spada skuteczność chłodzenia... <rotfl2>
słuchaj jestes oblatany w elektryce to mozę wiesz gdzie idzie kabel sygnałowy od obrotomierza. do modułu czy może bierze sygnał bezpośrednio z cewki?
jeśli z modułu to który pin?
słuchaj jestes oblatany w elektryce to mozę wiesz gdzie idzie kabel sygnałowy od obrotomierza. do modułu czy może bierze sygnał bezpośrednio z cewki?
jeśli z modułu to który pin?
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
U mnie FMIC tak nie wejdzie jak u Ciebie Mam inną przednią belkę, która jest niżej. Muszę sobię poszukać jakiegoś zderzaka od rs2 albo jakiegoś fajnego laminatu w takim kształcie
Edit:
Paczałeś tu: https://audi80.pl/all-schematy-insta ... 012,15.htm ?
Edit:
Paczałeś tu: https://audi80.pl/all-schematy-insta ... 012,15.htm ?
trepek,
jak chcesz to mam jeszcze belkę od silnika 4-ero cylindrowego. pozostałośc po moim AAZ'cie
ona jest bardziej cofnięta niż belka od 2.3 czy 2.2
dzięki temu możesz nawet lekko cofnąć IC do tyłu.
miejsca na pewno starczy. ja też wolałbym cofnąć trochę IC do tyłu do zedrzak jest opartu o boczki IC które na szczęście są z dość grubego aluminium, to raz a dwa wymagało takie umieszczenie IC podrezania przedniej kratki od środka w miejscach styku IC ze zderzakiem.
Edit.
Patrzyłem ale w/w rzeczy nie znalazłem oprócz schematu zegarów.
jak chcesz to mam jeszcze belkę od silnika 4-ero cylindrowego. pozostałośc po moim AAZ'cie
ona jest bardziej cofnięta niż belka od 2.3 czy 2.2
dzięki temu możesz nawet lekko cofnąć IC do tyłu.
miejsca na pewno starczy. ja też wolałbym cofnąć trochę IC do tyłu do zedrzak jest opartu o boczki IC które na szczęście są z dość grubego aluminium, to raz a dwa wymagało takie umieszczenie IC podrezania przedniej kratki od środka w miejscach styku IC ze zderzakiem.
Edit.
Patrzyłem ale w/w rzeczy nie znalazłem oprócz schematu zegarów.
Ostatnio zmieniony 25 mar 2012, 18:54 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
ale masz znacznie więcej miejsca pomiędzy zderzakiem a chłodnicą.trepek pisze:U mnie na belce siedzi chłodnica więc zmiana belki = zmiana/rezanie chłodnicy/mocowania chłodnicy
gdybym miał wsadzoną R4 to bym tam spokojnie zmieścił IC od Sprintera który jest niemal drugie tyle wyższy.
chyba że masz jakiś dziwny zderzak