Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] Qpe 2.5TDI MEINE PUCFIK - Sprzedany,

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 13 gru 2013, 17:45

irekkstan, mi chodziło o to czy Coupe B3 i B4 mają takie samo tylne zawieszenie i podłogę czy B4 ma taką podłogę jak sedan?

Awatar użytkownika
miki1133
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 467
Rejestracja: 17 sty 2010, 09:13
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: miki1133 » 14 gru 2013, 07:40

arwam, coupe czy to jak mówią w b3 czy w b4 Ośka ma takie same zawieszenie z tyłu nie dołożysz quattro do ośki bez spawania podłogi

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 14 gru 2013, 10:30

aha, dzięki. czyli jak wywalczę odszkodowanie i nie będzie jakiegoś ładnego quattro to trzeba będzie wrócić do ośki, w sumie przynajmniej w ośce spalanie jest małe, ile mniej wiecej jest różnicy pomiędzy takim samym silnikiem, w identycznym nadwoziu, ale pomiędzy ośką i quattro przy takim samym stylu jazdy?
bo quattro ma ten mankament że straty rosną wraz z przekazywaną mocą, czyli im mamy większą moc tym torsen więcej będzie pochłaniać.
narazie to mogę pomarzyć o kupnie auta jak nie wywalczę odszkodowania.
chyba żeby sie trafiła jakaś okazja z padniętym motorem ale ładnie utrzymana...

Awatar użytkownika
miki1133
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 467
Rejestracja: 17 sty 2010, 09:13
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: miki1133 » 14 gru 2013, 10:38

Kolego spalanie to max 1,5 L więcej niż ośka wiec znikomy. Co do przekazywania mocy jest lekko pochłaniania przez napęd ale bez przesady. Na pewno jest efektywniej w quattro przekazać KM i NM na asfalt walcz o jak najwyższe odszkodowanie i szukaj Coupe Quattro z padniętym motorem najlepiej z 2.3 NG łatwiej wsadzić 2.5 TDI R5 ;-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 14 gru 2013, 19:43

Ja tam bym na Twoim miejscu reanimował to co masz. Wyjdzie taniej i przynajmniej wiadomo co masz, a nie kupno kolejnego auta nie wiadomo z jakimi niespodziankami.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 14 gru 2013, 20:00

No i dla quattro trzeba wykrzesać więcej Nm by był jakiś efekt. Ale to już chyba mowa o powyżej 450-500 Nm.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 14 gru 2013, 20:09

pawelrybak15, decyzja zapadła że będzie zmiana.
nie wiem co jest w tym egzemplarzu, ale zawsze i coągle coś się musi w nim robić, z powracającym problemem trzymających hamulców, nie dają rady już nawet mechanicy z 30letnim stażem pracy i kazdy rozkłada nad nim ręce, układ hamulcowy jest można powiedzieć całkowicie nowy, w problem mimo wszystko wraca.
to jest tylko wierzchołek góry lodowej.
o elektryce nie wspominam, nie dawno cudem uniknąłem pożaru, klocki po przygodach z nie odbijaniem nowe nadają się do wyrzycenia, tarcze o dziwo wytrzymały i nawet się nie pokrzywiły. choć kolorem już w pewnym momencie przypominały węgiel na skutek wtopienia materiału z klocków.
to auto dało mi tak w kość że mam go już dość, i szukam innego auta, a z tego jak sie kupi drugie i silnik przełoży i przednie heble reszta będzie na graty, a co zostanie to na złom.
na większe niespodzianki już raczej nie mam szans, same awarie tylko w tym roku kosztowały mnie tylko tyle że kupiłbym już drugie auto.
w dodatku magiel zaczął lać na potęgę, to auto nawet jak nad nim wisi widmo złomu sie nie poprawia, więc zostało tylko albo "nad nim jajka przelewać", albo zezłomować, to drugi będzie tańsze.
tego grata mam dość i nie będę go już reanimował, bo to proszenie się o kolejne kłopoty by było...

jedyna rzecz która bez awaryjnie pracuje od początku w tym gównie to silnik z osprzętem choć "urok osobisty" dotknął już w tym roku klin na wale...

jak się zakończy walka z ubezpieczalnią to się kupi drugie, silnik przeżuci, nie które elementy wnętrza, "choć nie wiem czy i tu zaraza się nie przeniesie" a resztę tak jak napisałem na graty, a pozostałości na złom, bo tyle ono jest warte, chyba ze ktoś będzie go chciał w całości, jest możliwość kupna tak jak stoi, teraz z silnikiem i hamulcami, itp,
przednie zawieszenie i hamulce są niemal w całości nowe, sanki wraz z poduszkami od B4 TDI podobnie jak wachacze. hamulce 288x25mm mimo że spalone klocki działają z zadziwiającą skutecznością.
widac że klocki w Remsy są bdb jakości,
tylne zaciski podobnie jak przednie zregenerowane, działają jak należy. tarcze tył do wymiany, wnętrze też przez poprzednich właścicieli zniszczone, ja zacząłem co prawda jakąś reanimację, ale wobec wszechobecnego sprzeciwu tego auta ja się juz poddaję.
odnośnie ciągle powracającego trzymania przednich hebli poddaję się nie tylko ja ale i mechanicy z trzydziesto letnim stażem. to więcej niż potrzeba aby zacząć się rozględać za innym autem.
życie to nie tylko wydatki na wiecznie psujące sie gówno,
nie bez powodu otrzymał nazwę pucfik.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 14 gru 2013, 20:22

Tak patrzę na allegro i śmiało można coś brać. Do 3000 tylko że wszystko pewnie ośki. Ale jako podkład do dalszych modów 2 B4 Coupety by się nadawały w zupełności...

Tylko przeróbka PB z LPG na ON. Ale w tym doświadczenie już masz <ok>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 14 gru 2013, 20:22

Nie wiem co masz z tymi heblami ale i u mnie coś się wiecznie jeden z zacisków paszteci. Ale ja olałem ten temat, bo już niedługo przesiadka w Passata a Audi do kapitalnego remontu.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 14 gru 2013, 20:31

pawelrybak15, podejrzewam że jakiś syf jeden z poprzednich właścicieli wlał i terez się to mści.

sądzę że w innym aucie będzie problem zgłowy nawet po przeżuceniu obecnych hebli, jedynie rozbiorę je i wymyję wewnątrz żeby żadnego znów syfu nie było.


Francis1982, mam narazie trzy coupe na oku w tym jedną quattro ale puki pieniędzy nie będę miał w ręku to nic nie zrobię...
trzy już i uciekły z przed nosa, jedna zwykła ośka, tyle że naprawdę ładnie utrzymana, druga, ośka z pakietem Kamei, sądzę że nie długo pojawi sie na forum jeśli ktoś jest świadom co kupił. a trzecia coupe quattro z TDI pod maską... w sumie największą ochotę miałem na dwie ostatnie, ale puki pieniędzy w całości nie mam w ręce to nei wiele mogę.


wachałem sie czy tą naprawiać i omal tego błędu nie popełniłem, ale teraz po ostatnich dwóch wybrykach los mojego jest przesądzony...

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 14 gru 2013, 22:47

Czy uciekły... hmm. Z zakupem auta nigdy nie można się spieszyć. Auto nie zając. No i nie ma teraz sezonu a wybór prawie żaden.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 25 gru 2013, 16:29

i ponowny zwrot w sytuacji, po nowym roku pojadę obejrzeć jeszcze dwie coupe, jeśli i te okażą się padlinami które na żywo straszą mimo wyplakowanego, wypastowanego i polerowanego lakieru, zanim się zbliżysz jeszcdze na odległość 10m do auta, to chyba bedę męczył dalej swoje padło, to co zobaczyłem, w porównaniu z deklaracjami sprzedających ze jest "cycuś glancuś" okazało się być w dwóch na trzy wypadki zlepkami z kilku samochodów w dodatku miały być bezwypadkowe, z jednym ładnym się spóźniłem ale to była tylko i wyłącznie moja wina bo za długo się wahałem.
a te które mam na oku sątrochę po za moim zasięgiem i chcąc je kupić musiałbym odsprzedać trochę zbędnego dla mnie wyposażenia, czyli między innymi skórzanych foteli, tempomatu do benzyniaka, komputera pokładowego i manetki BC, ale ta znów o której myślę nie ma szyberdachu a dla mnie to duży minus, łatwiej mi resztę wyposażenia dołożyć niż szyber.

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 25 gru 2013, 16:47

A tak swoją drogą dlaczego brak szyberdachu uważasz za minus?

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 25 gru 2013, 17:10

bo korzystam z niego prawie zawsze nawet w ziemie jak nie mam dachu skutego lodem, nie odsuwam go tylko uchylam, nie ma chałasu dmuchawy a wentyalcje jest znacznei skuteczniejsza
nawet przy jeździe po drogach szybkiego ruchu uchylenie szyberdachu nie powoduje hałasu, a uchylenie szyby już tak, za to niestety z klimy nie bardzo mogę korzystać, ze względów zdrowotnych

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 25 gru 2013, 19:11

Nie tylko Tobie klimatyzacja szkodzi :-)
Szyberdach jest fajny i o wiele zdrowszy <ok>

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga