[B3] Qpe 2.5TDI MEINE PUCFIK - Sprzedany,
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
binekbnk, musiałbym sprzedać w dobrej kasie najpierw swojego pucfika, no i pozostaje jeszcze kwestia późniejszej eksploatacji... 2.2T to fajne silniki są i rozwojowe jednak trochę eksploatacja jest za droga na moją kieszeń choć nie powiem że ostatnio mnie myśli o 2.2T AAN, 2.5T na bazie AAN,a nachodzą ewentualnie zbudowanie "chimery" 2.6TD na elektronice, i najbardziej skłaniałbym się do tego ostatniego ze względu na koszta aksploatacji
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
TDI może bardziej sprawne ale TD też nie powala spalaniem przy spokojnej jeździe za to frajdę daje X3
po drugie z tego co wiem byłby to jedyny projekt w swoim rodzaju, na pewno w polsce o ile nie na świecie...
po za tym duży moment obrotowy plus możliwość wyższego kręcenia, to gwarancja większej frajdy niż w przypadku TDI. ale nie powiedziałem ostatniego słowa, zobaczymy co ubezpieczalnia wymyśli i co się za to uda zorganizować, zastanawiam się nie nie wystawić swojego obecnego padła jak stoi i za pieniądze z niego i z odszkodowania, zbudować godnego następcę....
Paweł zacznij robić miejsce pod maską na 1Z;a
po drugie z tego co wiem byłby to jedyny projekt w swoim rodzaju, na pewno w polsce o ile nie na świecie...
po za tym duży moment obrotowy plus możliwość wyższego kręcenia, to gwarancja większej frajdy niż w przypadku TDI. ale nie powiedziałem ostatniego słowa, zobaczymy co ubezpieczalnia wymyśli i co się za to uda zorganizować, zastanawiam się nie nie wystawić swojego obecnego padła jak stoi i za pieniądze z niego i z odszkodowania, zbudować godnego następcę....
Paweł zacznij robić miejsce pod maską na 1Z;a
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Francis1982, na razie nie wiadomo bo ubezpieczalnia wczoraj po całości poleciała w kulki, i czekam teraz aż minie termin 30dni w sobotę i wytaczam ciężką Artylerię, w postaci Rzecznika Ubezpieczonych,
nagrań rozmów telefonicznych, a ponieważ wiem że ponowne rozliczenie już leży od 3 grudnia, to także zawiadomienie do komisji nadzoru finansowego zgodnie z zaleceniami rzecznika ubezpieczonych,
w poniedziałek pójdzie wezwanie do zapłaty z odsetkami ponieważ nie było pisma ze wskazaniem przyczyn zwłoki w realizacji likwidacji szkód, a w razie braku reakcji sprawa pójdzie do sądu, wraz z nagraniami rozmów telefonicznych, ciekaw jestem co powiedzią w poniedziałek na moje żądanie wydania kopii zapisów rozmów telefonicznych z likwidatorami , w razie odmowy czeka ich nie miłe zdziwienie że to było tylko moja grzecznościowa, prośba o zapisy rozmów telefonicznych.
a wracając do tematu rozważam jeszcze opcję sprzedaży pucfika tak jak stoi, tylko ze standardowymi hamulcami i na zwykłym ECU.
wtedy bym najwyżej za te pieniążki kupił quattro, a za uwalczone na spokojnie odszkodowanie bym poskładał sobie silnik już na korbach od PD, i zaczął się baardzo grubo bawić.
tak jak stoi teraz ceniłbym go ze ori sterownikiem, na standardowych hamulcach i bez tempomatu, oraz ori turbo K14 za 5500zł do zabrania, a z w/w gratami 2500zł dopłaty.
sobie chciałbym poskładać coś nietypowego, choć wacham sięnad powrotem do 2.5TDI czy składać wydumkę 2.6TD na elektronice, i też korbach z PD
nagrań rozmów telefonicznych, a ponieważ wiem że ponowne rozliczenie już leży od 3 grudnia, to także zawiadomienie do komisji nadzoru finansowego zgodnie z zaleceniami rzecznika ubezpieczonych,
w poniedziałek pójdzie wezwanie do zapłaty z odsetkami ponieważ nie było pisma ze wskazaniem przyczyn zwłoki w realizacji likwidacji szkód, a w razie braku reakcji sprawa pójdzie do sądu, wraz z nagraniami rozmów telefonicznych, ciekaw jestem co powiedzią w poniedziałek na moje żądanie wydania kopii zapisów rozmów telefonicznych z likwidatorami , w razie odmowy czeka ich nie miłe zdziwienie że to było tylko moja grzecznościowa, prośba o zapisy rozmów telefonicznych.
a wracając do tematu rozważam jeszcze opcję sprzedaży pucfika tak jak stoi, tylko ze standardowymi hamulcami i na zwykłym ECU.
wtedy bym najwyżej za te pieniążki kupił quattro, a za uwalczone na spokojnie odszkodowanie bym poskładał sobie silnik już na korbach od PD, i zaczął się baardzo grubo bawić.
tak jak stoi teraz ceniłbym go ze ori sterownikiem, na standardowych hamulcach i bez tempomatu, oraz ori turbo K14 za 5500zł do zabrania, a z w/w gratami 2500zł dopłaty.
sobie chciałbym poskładać coś nietypowego, choć wacham sięnad powrotem do 2.5TDI czy składać wydumkę 2.6TD na elektronice, i też korbach z PD