[Audi B4 1Z] srebrna seria - drobne zmiany str.1
Bastek, są różne opinie na temat wyrobów tej firny, ale jestem dobrej mysli
Niki20, tak wiem, że sie nie oszczędza, ale różnica cenowa pomiedzy tarczami jest znikoma
NorbertGSX, to dlatego, że sam właściciel w nim sprzedaje staram się już nie zakładać badziewia
KoralB3, jakiś dziwny sklep, chociaz o febi nie powiem nic dobrego :roll:
Niki20, tak wiem, że sie nie oszczędza, ale różnica cenowa pomiedzy tarczami jest znikoma
NorbertGSX, to dlatego, że sam właściciel w nim sprzedaje staram się już nie zakładać badziewia
KoralB3, jakiś dziwny sklep, chociaz o febi nie powiem nic dobrego :roll:
grzesB4, miało być kilka fotek, ale nie zdążyłem ich zrobić. Teraz auto jest to kilku trasach zaraz po deszczu i nie wygląda za ciekawie, ale to się ogarnie jak będzie ładna pogoda
gibaj, do mycia felg od czasu do czasu używam preparatu firmy K2 przeznaczonego do mycia silników i wszelkie zabrudzenia bardzo dobrze usuwa :mrgreen:
gibaj, do mycia felg od czasu do czasu używam preparatu firmy K2 przeznaczonego do mycia silników i wszelkie zabrudzenia bardzo dobrze usuwa :mrgreen:
akurat tak wyszło :mrgreen:Tighe pisze:PS. Używasz jednego dywanika gumowego a drugiego welurowego?
zdecydowanie lepsza, ale z czasem chyba bedzie trzeba wygłuszyć drzwi i zainwestować w lepsze głośnikiNorbertGSX pisze:car audi się rozbudowało co zapewne o niebo lepsza jakość dźwięku teraz ??
nie ma, audiana uwalona okropnie, nawet nie ma sensu jej myć, bo ciągle pada :evil:NorbertGSX pisze:Gdzie na aluskach
Powiem Ci , że sam nie wiem co jej dolega Na nowych tarczach zrobiłem ok 2,5 tyś km i już by je szlak trafił :roll: Diocierane delikatnie żeby nie pokrzywić i nie przegrzać oczywiście. nauczony doświadczeniem po wcześniejszym wynalazku.NorbertGSX pisze:co tam Tomek z audi się stało ??
w zasadzie od początku nie, ale gdzies tak od połowy i do samego końca telepie. Wogóle mam wrażenie jakby nierówno hamowała stronami :roll:NorbertGSX pisze:a bicie masz przy konkretnych prędkościach jak hamujesz czy od początku hamowania do końca??
Miałem w kwietniu ewentualnie maju stawiać auto na kosmetykę, ale jeżeli nie dojdę z heblami co powoduje te drania to nie będzie zabiegów pielęgnacyjnych
- Norbas
- Forum Audi 80
- Posty: 727
- Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
- Imię: Norbert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Lubuskie
nie no bez jaj musiałbyś je nieźle zgrzać żeby już wymiękły a jak przyspieszasz i jedziesz to żadnych bić podczas jazdy nie ma tylko podczas hamowania jo?tomekk666 pisze:Na nowych tarczach zrobiłem ok 2,5 tyś km i już by je szlak trafił
jedyne co przychodzi mi na myśl to źle wyczyszczone piasty i po przejechaniu tylu km się dopiero ułożyły na piaście, albo drązki kierownicze mają już delikatne luzy, ale to też podczas jazdy w jakimś zakresie prędkości by się uaktywniło bicie.
Na tarczach nie ma widocznych miejsc przegrzania tyle w tym dobrego. Wibracje na kierownicy są tylko podczas hamowania, podczas przyśpieszania i jazdy nawet ponad 150 nie ma żadnych drgań na kierownicy. Zaweszenie było sprawdzane na stacji diagnostycznej i niby jest oki.
:lol: oj przecież wiesz, że normalnie myślący człowiek nie zamieniłby audi na fiata. No chyba, że z przymusu :roll:Tighe pisze:Norbert weś mu coś doradź z tym drganiem bo mi tu pierdoli o jakiś fiatach sienach