Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 B2 "5 ZYLINDER SOUND!!!!!!!!

Prezentacja w/w od 1972r do 1986.
deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 02 wrz 2010, 21:42

motur mam nadzieje rozgrzales przed tym przepalowaniem... :shock:
tak na marginesie - mielenie przednimi kolami zostawmy moze hondziarzom i fanom innych aut z Kraju Kwitnacej Wisni. 90tka to fur z klasa wiec przynalezy mu sie po mojemu takiez samo traktowanie - ryknac R5 to sam mniod ale odjezdzac w chmurze dymu? neeeeee <nono>

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 02 wrz 2010, 22:32

Co masz z wydechem zrobione ze się tak spytam :mrgreen:

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 03 wrz 2010, 09:14

No sympatycznie sympatycznie.
Mi sie podoba, dbac i jezdzic nie marudzic.
Nie kopc nia tak lacza bo to do audi nie pasuje ;-)

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 23 gru 2010, 11:45

Sorki...... poniosło mnie:)

MaŁY update:

- Auto dostało nowe sprzęgło
- nowa pompa sprzęgłą
- nowy termostat
No i to co nie miłego auto dostało dzwona;/ (błotnik, lampa, kierunkowskaz.... no i szczęście fartuch i pas cały...)

Dzwon bedzie naprawiony mysle jeszcze przed swiętami. Zdjecia z miejsca dzwona i po prowizorycznej napawie wrzuce wieczorkiem

noooo iiii........

Mała, a może i znacząca zmiane nastąpi w połowie lutego po sesji......, a mianowicie zostałem zmuszony do zrobienia zawieszenie, a skoro juz rozebrać, to zrobić porządnie. Jestem zdecydowany kupić zawias od kolegi z klubu : GT - CUPLINE przód -60, tył -40, do tego zmieniam sworznie, drązki, tuleje i wszystko co będzie trzeba. Miejmy nadzieje że doda smaku deczko niższe zawieszonko ^^
_________________

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 20 sty 2011, 20:53

No i nadeszła wielka chwila............

Gleba - prace ruszyły.
Obrazek

Obrazek

Na przód przychodzą gazowe amortyzatory BILSTEIN i sprężyna od kitu gt-cupline
-60mm. Myślę że na początek taka wysokość wystarczy:)

Kilka fotek z prac, narazie rozebrana jedna strona.


Obrazek

Obrazek

Obrazek


Tutaj pięknie urwany przeze mnie gdzieś w dziurze polskiej albo ucięty;/ przez poprzedniego właściciela, dość równo jest zakończony (jakby ktoś szliferą mu przyłożył), ale czy to ma sens ucinać drążek.......

Obrazek

Reszte fotek z przebiegu prac..

Obrazek

Obrazek

To narazie tyle, z braku czasu prace przebiegają wolno. Czeka mnie jeszcze wymiana tulejów wahaczowych.

Co wy na taki zawiasik? Chodzi mi o to czy będzie strasznie nisko, oraz jak będzie się na tym śmigało.:)[/b]

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 20 sty 2011, 21:35

czekam na foty jak babka siądzie na dupie :mrgreen: popraw w pierwszym poście to nie jest zaden typ 81 tylko 85 :!:

L_BUBU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 14 sie 2008, 23:04
Lokalizacja: lublin

Post autor: L_BUBU » 20 sty 2011, 22:22

Ślicznotka
stara miłość nie rdzewieje
zawsze będzie powodowała radość właścicielowi

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 21 sty 2011, 08:38

To jest typ 81. Napisane jest tak pod maską na naklejce, oraz w książce. Audi 90 b2 typ 81 to były ośki, a typ85 to były qfatro oznaczane. Troszke inaczej niż w przypadku coupe, czy 80:)

Fotki zapodam, zrobiłem zdjęcia poprzedniej wysokości i dodam focie porównawcze:)

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 22 sty 2011, 20:04

jasiu1990 pisze:To jest typ 81. Napisane jest tak pod maską na naklejce, oraz w książce. Audi 90 b2 typ 81 to były ośki, a typ85 to były qfatro oznaczane. Troszke inaczej niż w przypadku coupe, czy 80:)
Amen <ok>


A wracając do tematu. Bardzo ładna 90tka utrzymana w oryginale, aż przyjemnie popatrzeć na te zdjęcia. ;-)

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 22 sty 2011, 20:23

Ja myślę, że wziąłeś zła amory.
Masz -60 i zwykłe bilsteiny B4, to nie zagra.
Powinieneś mieć tam amory o skróconym skoku i najlepiej gazowe. Te co wziąłeś to niestety nie są gazowe. Są to zwykłe olejaki, w których w celu wyeliminowania pienienia cieczy zastosowano gaz pod lekkim ciśnieniem.
Do takiej gleby z bilsteina to tylko B8.
Oprócz tego proponuję powymieniać wszystkie elementy metalowo-gumowe na nowe.
Pamiętaj, że łańcuch jest na tyle mocny na ile pozwala jego najsłabsze ogniwo. W zawiasie jest tak samo.

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 22 sty 2011, 21:27

Miałem te amortyzatory przy 80 b2, na seryjnej spręzynie delikatnie obciętej. Zawieszenie było bardzo twarde i miało mały skok, stąd wziął mi się pomysł na bilsteina. Amorki zostały mi z poprzedniego auto po wypadku. Mam jeszcze amorki gt-cupline od orginalnego kitu tego zawieszenia. Ale bilstein to chyba klasa mi się wydaje. A jak porównywałem z gt-cupline to jest sporo twardszy. Założę najpierw na bilsteinach, jak będzie źle zmienie na orginał.:)

zserty, zawsze myślałem że te bilsteiny są całkowicie gazowe, przystosowane do sportowych niskich spręzyn widać jeszcze mało wiem:) Oczywiście wszystkie tuleje sworznie drążki nówki. Nie ma lypy:)

PS: Jeśli mogę to proszę o głosowanie bilstein czy gt-cupline(ta-technix) o skróconym skoku.

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 22 sty 2011, 21:39

Bilstein zaczyna się od B6. Ten Twój B4 zakłada się do zwykłych tapczanów, a do gleby którą chcesz założyć to wybrałbym cupline o ile są warte zakładania. Jak nie to szukaj jakieś skróconej nówki lub prawie nówki.
Dobry amor to więcej niż połowa sukcesu.

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 23 sty 2011, 13:19

Cupline są w bardzo dobrym stanie, poprzedni właściciel miał je w b1, więc nie wiele na nim jeździł. Mówił że ok 3 tys przebiegu, więc to chyba nie dużo, tylko wciskając je mam wrażenie jak przepuszczały choć może się mylę, ale bynajmniej mniej są wysunięte.

Jutro wrzuce foto porównawcze obydwu amortyzatorów.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 23 sty 2011, 15:43

jasiu1990 pisze:Cupline są w bardzo dobrym stanie, poprzedni właściciel miał je w b1, więc nie wiele na nim jeździł. Mówił że ok 3 tys przebiegu, więc to chyba nie dużo, tylko wciskając je mam wrażenie jak przepuszczały choć może się mylę, ale bynajmniej mniej są wysunięte.

Jutro wrzuce foto porównawcze obydwu amortyzatorów.
To już wiem od kogo kupiłeś <ok>

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 23 sty 2011, 15:56

piękne auto, kiedyś bardzo długo takiego szukałem ale nie było mi dane - chyba.

Dbać i jeździć do końca życia.
Pozdrawiam G.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B1 / B2.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl