Audi 90 B2 "5 ZYLINDER SOUND!!!!!!!!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
motur mam nadzieje rozgrzales przed tym przepalowaniem... :shock:
tak na marginesie - mielenie przednimi kolami zostawmy moze hondziarzom i fanom innych aut z Kraju Kwitnacej Wisni. 90tka to fur z klasa wiec przynalezy mu sie po mojemu takiez samo traktowanie - ryknac R5 to sam mniod ale odjezdzac w chmurze dymu? neeeeee <nono>
tak na marginesie - mielenie przednimi kolami zostawmy moze hondziarzom i fanom innych aut z Kraju Kwitnacej Wisni. 90tka to fur z klasa wiec przynalezy mu sie po mojemu takiez samo traktowanie - ryknac R5 to sam mniod ale odjezdzac w chmurze dymu? neeeeee <nono>
Sorki...... poniosło mnie:)
MaŁY update:
- Auto dostało nowe sprzęgło
- nowa pompa sprzęgłą
- nowy termostat
No i to co nie miłego auto dostało dzwona;/ (błotnik, lampa, kierunkowskaz.... no i szczęście fartuch i pas cały...)
Dzwon bedzie naprawiony mysle jeszcze przed swiętami. Zdjecia z miejsca dzwona i po prowizorycznej napawie wrzuce wieczorkiem
noooo iiii........
Mała, a może i znacząca zmiane nastąpi w połowie lutego po sesji......, a mianowicie zostałem zmuszony do zrobienia zawieszenie, a skoro juz rozebrać, to zrobić porządnie. Jestem zdecydowany kupić zawias od kolegi z klubu : GT - CUPLINE przód -60, tył -40, do tego zmieniam sworznie, drązki, tuleje i wszystko co będzie trzeba. Miejmy nadzieje że doda smaku deczko niższe zawieszonko ^^
_________________
MaŁY update:
- Auto dostało nowe sprzęgło
- nowa pompa sprzęgłą
- nowy termostat
No i to co nie miłego auto dostało dzwona;/ (błotnik, lampa, kierunkowskaz.... no i szczęście fartuch i pas cały...)
Dzwon bedzie naprawiony mysle jeszcze przed swiętami. Zdjecia z miejsca dzwona i po prowizorycznej napawie wrzuce wieczorkiem
noooo iiii........
Mała, a może i znacząca zmiane nastąpi w połowie lutego po sesji......, a mianowicie zostałem zmuszony do zrobienia zawieszenie, a skoro juz rozebrać, to zrobić porządnie. Jestem zdecydowany kupić zawias od kolegi z klubu : GT - CUPLINE przód -60, tył -40, do tego zmieniam sworznie, drązki, tuleje i wszystko co będzie trzeba. Miejmy nadzieje że doda smaku deczko niższe zawieszonko ^^
_________________
No i nadeszła wielka chwila............
Gleba - prace ruszyły.
Na przód przychodzą gazowe amortyzatory BILSTEIN i sprężyna od kitu gt-cupline
-60mm. Myślę że na początek taka wysokość wystarczy:)
Kilka fotek z prac, narazie rozebrana jedna strona.
Tutaj pięknie urwany przeze mnie gdzieś w dziurze polskiej albo ucięty;/ przez poprzedniego właściciela, dość równo jest zakończony (jakby ktoś szliferą mu przyłożył), ale czy to ma sens ucinać drążek.......
Reszte fotek z przebiegu prac..
To narazie tyle, z braku czasu prace przebiegają wolno. Czeka mnie jeszcze wymiana tulejów wahaczowych.
Co wy na taki zawiasik? Chodzi mi o to czy będzie strasznie nisko, oraz jak będzie się na tym śmigało.[/b]
Gleba - prace ruszyły.
Na przód przychodzą gazowe amortyzatory BILSTEIN i sprężyna od kitu gt-cupline
-60mm. Myślę że na początek taka wysokość wystarczy:)
Kilka fotek z prac, narazie rozebrana jedna strona.
Tutaj pięknie urwany przeze mnie gdzieś w dziurze polskiej albo ucięty;/ przez poprzedniego właściciela, dość równo jest zakończony (jakby ktoś szliferą mu przyłożył), ale czy to ma sens ucinać drążek.......
Reszte fotek z przebiegu prac..
To narazie tyle, z braku czasu prace przebiegają wolno. Czeka mnie jeszcze wymiana tulejów wahaczowych.
Co wy na taki zawiasik? Chodzi mi o to czy będzie strasznie nisko, oraz jak będzie się na tym śmigało.[/b]
Amen <ok>jasiu1990 pisze:To jest typ 81. Napisane jest tak pod maską na naklejce, oraz w książce. Audi 90 b2 typ 81 to były ośki, a typ85 to były qfatro oznaczane. Troszke inaczej niż w przypadku coupe, czy 80:)
A wracając do tematu. Bardzo ładna 90tka utrzymana w oryginale, aż przyjemnie popatrzeć na te zdjęcia.
Ja myślę, że wziąłeś zła amory.
Masz -60 i zwykłe bilsteiny B4, to nie zagra.
Powinieneś mieć tam amory o skróconym skoku i najlepiej gazowe. Te co wziąłeś to niestety nie są gazowe. Są to zwykłe olejaki, w których w celu wyeliminowania pienienia cieczy zastosowano gaz pod lekkim ciśnieniem.
Do takiej gleby z bilsteina to tylko B8.
Oprócz tego proponuję powymieniać wszystkie elementy metalowo-gumowe na nowe.
Pamiętaj, że łańcuch jest na tyle mocny na ile pozwala jego najsłabsze ogniwo. W zawiasie jest tak samo.
Masz -60 i zwykłe bilsteiny B4, to nie zagra.
Powinieneś mieć tam amory o skróconym skoku i najlepiej gazowe. Te co wziąłeś to niestety nie są gazowe. Są to zwykłe olejaki, w których w celu wyeliminowania pienienia cieczy zastosowano gaz pod lekkim ciśnieniem.
Do takiej gleby z bilsteina to tylko B8.
Oprócz tego proponuję powymieniać wszystkie elementy metalowo-gumowe na nowe.
Pamiętaj, że łańcuch jest na tyle mocny na ile pozwala jego najsłabsze ogniwo. W zawiasie jest tak samo.
Miałem te amortyzatory przy 80 b2, na seryjnej spręzynie delikatnie obciętej. Zawieszenie było bardzo twarde i miało mały skok, stąd wziął mi się pomysł na bilsteina. Amorki zostały mi z poprzedniego auto po wypadku. Mam jeszcze amorki gt-cupline od orginalnego kitu tego zawieszenia. Ale bilstein to chyba klasa mi się wydaje. A jak porównywałem z gt-cupline to jest sporo twardszy. Założę najpierw na bilsteinach, jak będzie źle zmienie na orginał.
zserty, zawsze myślałem że te bilsteiny są całkowicie gazowe, przystosowane do sportowych niskich spręzyn widać jeszcze mało wiem:) Oczywiście wszystkie tuleje sworznie drążki nówki. Nie ma lypy:)
PS: Jeśli mogę to proszę o głosowanie bilstein czy gt-cupline(ta-technix) o skróconym skoku.
zserty, zawsze myślałem że te bilsteiny są całkowicie gazowe, przystosowane do sportowych niskich spręzyn widać jeszcze mało wiem:) Oczywiście wszystkie tuleje sworznie drążki nówki. Nie ma lypy:)
PS: Jeśli mogę to proszę o głosowanie bilstein czy gt-cupline(ta-technix) o skróconym skoku.
Cupline są w bardzo dobrym stanie, poprzedni właściciel miał je w b1, więc nie wiele na nim jeździł. Mówił że ok 3 tys przebiegu, więc to chyba nie dużo, tylko wciskając je mam wrażenie jak przepuszczały choć może się mylę, ale bynajmniej mniej są wysunięte.
Jutro wrzuce foto porównawcze obydwu amortyzatorów.
Jutro wrzuce foto porównawcze obydwu amortyzatorów.
To już wiem od kogo kupiłeś <ok>jasiu1990 pisze:Cupline są w bardzo dobrym stanie, poprzedni właściciel miał je w b1, więc nie wiele na nim jeździł. Mówił że ok 3 tys przebiegu, więc to chyba nie dużo, tylko wciskając je mam wrażenie jak przepuszczały choć może się mylę, ale bynajmniej mniej są wysunięte.
Jutro wrzuce foto porównawcze obydwu amortyzatorów.
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole