Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 B2 "5 ZYLINDER SOUND!!!!!!!!

Prezentacja w/w od 1972r do 1986.
Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 18 wrz 2012, 21:04

i28 pisze:
jasiu1990 pisze:Quattro to tylko mocno trzymac kiere i p...a
Oj niewiele wiesz o tym napędzie, jak kiedyś staniesz się posiadaczem, to zrozumiesz jakie głupoty wypisujesz. ;-)
To prawda, potwierdzam - nawet kiery trzymać nie musisz <ok>

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2461
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 18 wrz 2012, 21:08

Nom, a później świeży użytkownik Q w pierwszą zimę zalicza tzw. Quattro dzwona :lol: :lol:

i28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 308
Rejestracja: 19 sty 2009, 18:17
Lokalizacja: Wroc/Gubin
Kontakt:

Post autor: i28 » 18 wrz 2012, 21:14

sagem pisze:
i28 pisze:
jasiu1990 pisze:Quattro to tylko mocno trzymac kiere i p...a
Oj niewiele wiesz o tym napędzie, jak kiedyś staniesz się posiadaczem, to zrozumiesz jakie głupoty wypisujesz. ;-)
To prawda, potwierdzam - nawet kiery trzymać nie musisz <ok>
Pedałów też nie trzeba naciskać. :mrgreen:

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1568
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 18 wrz 2012, 23:02

Mabrothrax pisze:Nom, a później świeży użytkownik Q w pierwszą zimę zalicza tzw. Quattro dzwona :lol: :lol:
na wlasnym przykladzie nie potwierdzam :mrgreen:

Jasiek, nadal jestes na miejscu?

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 20 wrz 2012, 19:39

Mi chodzi o samo ruszanie. To prawda nie wiem nic na temat quattro. Tyle co słysze. Nie oszukujmy się mając 200 km w quattro to żadna frajda jedynie zimą, albo trzeba naprawdę wiedzieć o co chodzi w q. Ja jestem młody i myślę że na quattro przyjdzie czas.

Dość już o tym co kto lubi:) Teraz o aucie. Maszyna na kołach jutro odpowietrzanie hamulców. Czyli od przyszłego tygodnia zaczynamy z montażem, zobaczymy co z tego wyjdzie....

Intercooler będzie seryjny z audi s4 c4. Teraz pytanie do znawców gdzie toto zamieścić. ??????
[TIP+Q]Wymiana Oleju w skrzyni ZF8HP55AF
Zapraszamy na spoty w PŁOCKU.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 20 wrz 2012, 20:14

jasiu1990 pisze:Intercooler będzie seryjny z audi s4 c4. Teraz pytanie do znawców gdzie toto zamieścić. ??????
jasiu1990, spawać umiesz, więc bez głupich pytań :-P

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 21 wrz 2012, 17:36

Chodzi o to że seryjny od c4 jest kwadratowy i strasznie gruby :roll:

Coś się wymyśli:)
[TIP+Q]Wymiana Oleju w skrzyni ZF8HP55AF
Zapraszamy na spoty w PŁOCKU.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2461
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 21 wrz 2012, 17:45

deejay.ftb pisze:
Mabrothrax pisze:Nom, a później świeży użytkownik Q w pierwszą zimę zalicza tzw. Quattro dzwona :lol: :lol:
na wlasnym przykladzie nie potwierdzam :mrgreen:

Jasiek, nadal jestes na miejscu?
Ty jesteś tatusiek :-D Inna jazda :-D

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1568
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 22 wrz 2012, 17:12

Mabrothrax pisze:
deejay.ftb pisze:
Mabrothrax pisze:Nom, a później świeży użytkownik Q w pierwszą zimę zalicza tzw. Quattro dzwona :lol: :lol:
na wlasnym przykladzie nie potwierdzam :mrgreen:

Jasiek, nadal jestes na miejscu?
Ty jesteś tatusiek :-D Inna jazda :-D
a skad Ty nagle mozesz wiedziec jak ja jezdze w zimie, hę? :-P

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 23 wrz 2012, 19:34

quattro quattro quattro owszem fajny napęd ale jak ktoś ma trochę czucia w aucie to i na hamulcu postojowym można konkretnie poszaleć.

Projekt w trakcie wyszły przypuszczalne problemy ze sprzęgłem, ale jutro tokarz ma mi dopracować tarczę tak ażeby to pasowało jak ulał. Sprzęgło będzie od AANa. Skrzynia moja^^. Łysemu seryjna skrzynia wytrzymuje 230 koni to czemu ma seryjnego aana nie znieść. Fakt że ma deczko więcej NM.
[TIP+Q]Wymiana Oleju w skrzyni ZF8HP55AF
Zapraszamy na spoty w PŁOCKU.

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 03 paź 2012, 20:19

UPDATE

Silnik włożony, chłodnica i wszystkie przewody wodne podłączone. Paliwo doprowadzone zmiana położenia filtra paliwa (przeniesiony pod maskę).

Skrzynia zalana olejem z motorlfe modlitwa żeby to wytrwała.

Sprzęgło zostało moje wyszło lżejsze o 6 kg od seryjnego dwu masu, dodatkowe odchudzam przednie koło pasowe o kilka set gram.

Wyeliminowałem wadę AAN tj, pękające koło od rozrządu.

Hebel igła, skrzynia chodzi zostaje wiązka, dolot, a potem to już tylko spacarek. <ok>
[TIP+Q]Wymiana Oleju w skrzyni ZF8HP55AF
Zapraszamy na spoty w PŁOCKU.

Awatar użytkownika
Łysy_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 466
Rejestracja: 21 sie 2007, 23:11
Lokalizacja: Siennica

Post autor: Łysy_18 » 03 paź 2012, 20:45

jasiu1990 pisze:Sprzęgło zostało moje wyszło lżejsze o 6 kg od seryjnego dwu masu, dodatkowe odchudzam przednie koło pasowe o kilka set gram.
Że niby co??!! Jak ma niby twoje sprzęgło to wytrzymać??

PS. Mój motor można powiedzieć takie same parametry co serjny AAN tj. 230KM i 340Nm.
Oceniajcie i komentujcie:
Moje Audi Coupe typ85 turbo
Obrazek

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 12 paź 2012, 18:35

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek


Tak to mniej więcej się przedstawia. Jutro jak bozia da będzie odpalanko.

Narazie wydech zostaje mój 2 cale z jednym przelotowym tłumikiem. Zawór n75 będzie uszkodzony, specjalnie aby silnik miał jedynia 0,6 bara doładowania. Trzeba się najpierw oswoić z mocą, a przede wszystkim ocenić czy wszystko gra. Tak ma przelatać zimę, na wiosnę napewno będzie wiecej.

Cooler wyszedł średnio, za nisko wisi prawy wąż, wszystko do poprawienia.
Dla czepialskich oficjalnie mówię że to wersja DEMO i tak docelowo napewno nie będzie.
[TIP+Q]Wymiana Oleju w skrzyni ZF8HP55AF
Zapraszamy na spoty w PŁOCKU.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 12 paź 2012, 19:39

To fakt kuler za nisko i trochę przymaławy chyba he? ale to szczegół :mrgreen: koko dżambo i do przodu <piwo>

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 12 paź 2012, 20:02

He celowo tryb awaryjny, dobre :mrgreen:
Tylko po co, przeciez potencjometr masz pod noga, chyba ze nie wytrzymasz, wiesz o tym i to taa zawleczka od grabatu :-P
Forum A6Klub i Audi80

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B1 / B2.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga