Audi 90 B2 "5 ZYLINDER SOUND!!!!!!!!
Widocznie gt-cupline siedzi niżej . Z tyłu mogłem ustawić dolny podtrzymanie spręcyny na amorku. Były bodajże 4 czy 5 możliwości. Ustawiłem na najniższą, ale chyba podniose o dwie do góry bo 16" mi nie podejdzie.... A w taką albo w szeroką stal celuje. Jednak do felunku jeszcze daleko. Teraz mam cel:
-zbieżność,
-wyeliminowanie lekkich luzów(wzięte pewnie z niedokręcenie śrub na tulejach wahaczy, albo gdzieś.....) ,
- zbieżność (lekko się spsuła),
- rozpórka pod maseczkę,
- oraz eliminacja GAZU LPG!!!!!!
Na koniec zostawiam najgorsze, czyli BLACHARKA. Potem dopiero zabawa w felgi i car audio taki sobie wymyśliłem plan.
-zbieżność,
-wyeliminowanie lekkich luzów(wzięte pewnie z niedokręcenie śrub na tulejach wahaczy, albo gdzieś.....) ,
- zbieżność (lekko się spsuła),
- rozpórka pod maseczkę,
- oraz eliminacja GAZU LPG!!!!!!
Na koniec zostawiam najgorsze, czyli BLACHARKA. Potem dopiero zabawa w felgi i car audio taki sobie wymyśliłem plan.
No właśnie mając teraz R5 i 115 koni, czasami odczuwam że moja była audiolka zwykłe 80 b2, na 1.8 pierburg, na benzynce jechało o wiele lepiej szczególnie powyżej 100km/h, do 160 to się bujała aż miło. A tej czegoś brakuje, zobaczymy niedługo wywale gaz i może jakis kolektorek wydechowy inny założe.^^ Ale ciiiiii......( bo nawet nie wiem czy będzie pasować)
Oczywiście. Zaoszczędze grosza, znajdę gdzieś dobrą gume^^, dam jeszcze raz do regulacji benzyne. Mam nagrany kolektor wydechowy od 7A taki udźiwniony, ponoc dodaje kopa. Jak będzie pasował to go założę. Nie wiem dokońca jaki i o co chodzi, ale mam pomoc w ogarnięciu tematu. Może wkońcu przekrocze magiczną bariere 200 km/h, bo ledwo dochodze do 187, i to zależy od wiatru:(.