[80 B3] A80 by Rybson - duży krok do przodu !
[80 B3] A80 by Rybson - duży krok do przodu !
Witam drodzy Klubowidze !
Na forum jestem od sierpnia, lecz dopiero teraz zabrałem się za bardziej aktywna działalność forumową, od prawie już dwóch lat jestem szczęśliwym posiadaczem Audi 80 B3 - rocznik 1989 z monstrualnym potworem pod maska :mrgreen:
Audi 80 B3 - rocznik 1989
silnik: 1.6 D JK - 54 KM
skrzynia: 5 bieg - AKM
lakier: L90E
wyposażenie:
-centralny zamek
-wspomaganie kierownicy
Krótka historia:
Auto zostało ściągnięte do Polski z Holandii, szukając auta szukałem czegoś dużego, oszczędnego i niezawodnego - wybór padł na Audi 80 z silnikiem wysokoprężnym. Autko olśniło mnie swoją '' alpejską bielą ''. Auto nie wymagało dużego wkładu finansowego - głównie czynności eksploatacyjne jak płyny, oleje rozrząd, oprócz tego w aucie były robione drobiazgi typu tu pękła guma, a tu wybił się drążek kierowniczy po 23 latach. Auto w moich rękach przejeździło już ponad 50 tysięcy kilometrów - ani razu mnie nie zawiodło, jak tylko odpaliła dowiozła mnie wszędzie gdzie tylko chciałem, kocham ten model i wbrew pozorom kocham ten silnik (za niezawodność) - auto i właściciela można spotkać w Krakowie(w tygodniu)bądź w Częstochowie (weekendy)
Planuje na całe życie zostać w 80'tkach
Kilka zdjęć auta po zakupie i ogarnięciu :
W aucie zostało zrobione:
- lampy od wersji avant
- blenda niestety od wersji avant
- koło aluminiowe zyskało czarny lakier proszkowy i dekielki
- girlanda na lusterku - którą uwielbiam
- zmienione kierunkowskazy na białe
- znaczek w grillu pomalowany na czarny mat
- końcówka wydechu ze stali nierdzewnej
- w aucie było zrobione car audio które niestety zostało skradzione
Fotki na obecnym set-upie
Plany na przyszłość:
- na wiosnę 40/40, żeby zyskało na wyglądzie a nie straciło na funkcjonalności - zrobione
- lampy przód zespolone wraz z zderzakiem - plan zaniechany, zamiast tego ori z czarną ramką i dymionymi kierunkami - zrobione
- kratkowany grill od 90 - w poszukiwaniu
- zmiana środka ( mój jest dość zmęczony - stąd brak zdjęć wewnątrz )
- lampy tylne najchętniej zmieniłbym na tresery
- przy znacznym przypływie gotówki nowe koło
Pozdrawiam
Na forum jestem od sierpnia, lecz dopiero teraz zabrałem się za bardziej aktywna działalność forumową, od prawie już dwóch lat jestem szczęśliwym posiadaczem Audi 80 B3 - rocznik 1989 z monstrualnym potworem pod maska :mrgreen:
Audi 80 B3 - rocznik 1989
silnik: 1.6 D JK - 54 KM
skrzynia: 5 bieg - AKM
lakier: L90E
wyposażenie:
-centralny zamek
-wspomaganie kierownicy
Krótka historia:
Auto zostało ściągnięte do Polski z Holandii, szukając auta szukałem czegoś dużego, oszczędnego i niezawodnego - wybór padł na Audi 80 z silnikiem wysokoprężnym. Autko olśniło mnie swoją '' alpejską bielą ''. Auto nie wymagało dużego wkładu finansowego - głównie czynności eksploatacyjne jak płyny, oleje rozrząd, oprócz tego w aucie były robione drobiazgi typu tu pękła guma, a tu wybił się drążek kierowniczy po 23 latach. Auto w moich rękach przejeździło już ponad 50 tysięcy kilometrów - ani razu mnie nie zawiodło, jak tylko odpaliła dowiozła mnie wszędzie gdzie tylko chciałem, kocham ten model i wbrew pozorom kocham ten silnik (za niezawodność) - auto i właściciela można spotkać w Krakowie(w tygodniu)bądź w Częstochowie (weekendy)
Planuje na całe życie zostać w 80'tkach
Kilka zdjęć auta po zakupie i ogarnięciu :
W aucie zostało zrobione:
- lampy od wersji avant
- blenda niestety od wersji avant
- koło aluminiowe zyskało czarny lakier proszkowy i dekielki
- girlanda na lusterku - którą uwielbiam
- zmienione kierunkowskazy na białe
- znaczek w grillu pomalowany na czarny mat
- końcówka wydechu ze stali nierdzewnej
- w aucie było zrobione car audio które niestety zostało skradzione
Fotki na obecnym set-upie
Plany na przyszłość:
- na wiosnę 40/40, żeby zyskało na wyglądzie a nie straciło na funkcjonalności - zrobione
- lampy przód zespolone wraz z zderzakiem - plan zaniechany, zamiast tego ori z czarną ramką i dymionymi kierunkami - zrobione
- kratkowany grill od 90 - w poszukiwaniu
- zmiana środka ( mój jest dość zmęczony - stąd brak zdjęć wewnątrz )
- lampy tylne najchętniej zmieniłbym na tresery
- przy znacznym przypływie gotówki nowe koło
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2013, 11:01 przez Rybson91, łącznie zmieniany 5 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
ramka została pomalowana na czarno + zamówione zostały ciemne kierunki razem z brą którą posiadam w słoneczną pogodę fajnie się to moim zdaniem zgra - planuję również kratkowany grill od 90 z czarnym znaczkiem
auto zostało też obniżone o 40 mm
a zaciski i bębny pomalowane
Staram się w miarę możliwości dysponując studenckim budżetem powoli działać - zmiany są dosyć powolne - ale ciągle brnę do przodu, obecnie czas dłużej uskładać pieniądze do skarpety aby zebrać na słynne tresery... które bardzo fajnie skomponowały by mi się z moją wizją stworzenia projektu black&white, na sezon 2014 w planach również jest bardziej klasyczne koło z rantem - jeśli takowe wpadnie środek na czarno a rant w połysk, pozdrawiam !
auto zostało też obniżone o 40 mm
a zaciski i bębny pomalowane
Staram się w miarę możliwości dysponując studenckim budżetem powoli działać - zmiany są dosyć powolne - ale ciągle brnę do przodu, obecnie czas dłużej uskładać pieniądze do skarpety aby zebrać na słynne tresery... które bardzo fajnie skomponowały by mi się z moją wizją stworzenia projektu black&white, na sezon 2014 w planach również jest bardziej klasyczne koło z rantem - jeśli takowe wpadnie środek na czarno a rant w połysk, pozdrawiam !
185/60 wiem wstyd - zrobił się balon bo opona jest za wąska do szerokości felgi... a jak opona się delikatnie naciąga to boczki idą do góry i opona wydaje się wyższa... z tyłu będą tresery i emblematy na czarno plasti dipem (dziś wpadłem na pomysł czarnych emblematów i od razu zrobiłem zakup - mam ochotę przetestować ten wynalazek)
samozaparcie i motywacja jest
PS: nawiązując do plasti dipa - jak radzicie malować emblematy na klapie ? maskować pierścienie w środku ? czy pomalować pierścienie i zostawić gumę wewnątrz nich ? Nie będę ściągał emblematów z auta bo boję się, że nie zejdą albo po prostu coś porysuję - jakby nie patrzeć wiszą na lakierze już ćwierć wieku...
samozaparcie i motywacja jest
PS: nawiązując do plasti dipa - jak radzicie malować emblematy na klapie ? maskować pierścienie w środku ? czy pomalować pierścienie i zostawić gumę wewnątrz nich ? Nie będę ściągał emblematów z auta bo boję się, że nie zejdą albo po prostu coś porysuję - jakby nie patrzeć wiszą na lakierze już ćwierć wieku...
Wg mnie troche przekombinowałeś z ta 80....
Przód z przyciemnionymi ramkami + jasna listwą po grillem jakoś się gryzie... jeszcze Bra
czarna felga i malowane zaciski..... dziwnie to wygląda
Moze zamiast inwestować w grile pomyśl nad zmiana felunku.
Jakos nie widzi mi sie pomysł b/w na sam samochód.
Ja bym dał ładne białe zderzaje, pomalował próg i listwe na drzwiach, całość uzupełnił ładnymi światłami z tyłu i ładnym 16/17 kołem z niska opona
A co do Bry to dziwnie jakoś to wyglada na jasnym lakierze moze coś kremowego?
Przód z przyciemnionymi ramkami + jasna listwą po grillem jakoś się gryzie... jeszcze Bra
czarna felga i malowane zaciski..... dziwnie to wygląda
Moze zamiast inwestować w grile pomyśl nad zmiana felunku.
Jakos nie widzi mi sie pomysł b/w na sam samochód.
Ja bym dał ładne białe zderzaje, pomalował próg i listwe na drzwiach, całość uzupełnił ładnymi światłami z tyłu i ładnym 16/17 kołem z niska opona
A co do Bry to dziwnie jakoś to wyglada na jasnym lakierze moze coś kremowego?
hehe, kwestia gustu - mnie się podoba black&white i zderzaki na zawsze pozostaną czarne - koło owszem na sezon 2014 + hella black/treser tył co do listwy plasti dipem mogę w każdej chwili przerobić ją na czarno postawiłem sobie za cel grać bielą i czernią jak skończę to myślę, że się wszystko spasuje, aczkolwiek dziękuję za opinię
Kolejny update ! doszły ciemne kierunkowskazy
Tak wyglądają bebechy 80' B3 z silnikiem dieslowskim po obniżeniu o 40 mm jest jeszcze spory prześwit między rurą a ziemią około 7 cm - więc na przyszły sezon z 40 przechodzę na 60 :mrgreen:
Moja 80 zawitała również na Nysę z czarną listwą pod reflektorami - ale listwa wróciła dosyć szybko do ori koloru - jakoś tak średnio ta czarna wyglądała a jak Wy Panowie uważacie znowu wrzucić ją w czerń ?
Jak się uda to w przyszłym tygodniu będzie update tyłu 8-)
Tak wyglądają bebechy 80' B3 z silnikiem dieslowskim po obniżeniu o 40 mm jest jeszcze spory prześwit między rurą a ziemią około 7 cm - więc na przyszły sezon z 40 przechodzę na 60 :mrgreen:
Moja 80 zawitała również na Nysę z czarną listwą pod reflektorami - ale listwa wróciła dosyć szybko do ori koloru - jakoś tak średnio ta czarna wyglądała a jak Wy Panowie uważacie znowu wrzucić ją w czerń ?
Jak się uda to w przyszłym tygodniu będzie update tyłu 8-)