
Jutro zapodam foty jak teraz to wygląda

Wczoraj, tzn 12 lipca 2012 znów zerwał mi się pasek od alternatora :evil:pawelrybak15 pisze:Dziś w drodze do pracy zerwał mi się pasek od alternatora :evil:
Teraz już wiem, dlaczego wskazówka obrotomierza czasami się "bujała" i dlaczego czasem napięcie spadało poniżej 14.4V :roll:
Dzięki Karolas123, masz 100% racji. Łapa alternatora do wymiany, widać następstwo zimowej przygody :evil:karolas123 pisze:To nie koło musi być winne wystarczy ze kola nie sa do siebie równoległe, wystarczy milimetr i juz paski załatwia. Jednak geneza moze być również inna. Może masz poprostu duzo odbiorników i alternator jest zbyt mocno obciązany.
Znajdź mi dobrze płatną pracę to będzie swap, renowacja blachy/lakieru i full wypas w środku :evil:skoti pisze:Ja bym już nawet nie zakładał nowego. I tak swap zaraz będzie, nie inwestuj już w ten silnik :lol: