Audi 80 B3 1.8S Kutno!
Bardzo ładna Audi! Po tym co przeczytałem i zobaczyłem widać ogromną pasję do motoryzacji, więc audi będzie miało dobrze u Ciebie. Fajnie wygląda po zmianie tylnych lamp od avanta, zmiana na plus. Poza tym nic bym nie zmieniał, oprócz usunięcia haka. Felga też jest odpowiednia. Te śrubki do felg zakrywają w pełni otwory?, bo na zdjęciach widzę jakieś czarne obwódki, chyba że to brud Mam identyczne felgi i będę tęż musiał zakupić bo imitacja nitów była tak tragiczna, że po prostu je wywaliłem. Nowe nity plastikowe to koszt rzędu 2,9zł/szt! Dlatego widzę, że jest alternatywa, jeśli dałbyś radę wyślij foto tych śrubek z bliska. Mógłbyś też wrzucić foto z wnętrza
wa
Mam chwilkę to napisze co się pozmieniało.
Audi w weekend było u mechanika. Wymienione zostały tuleje tylnej belki oraz końcówka drążka kierowniczego, teraz nareszcie jadąc po dziurach nic nie "wali" Tulejki zamówiłem w InterCars-ie polecanej przez wszystkich firmy Lemforder (34zł szt.):
Żeby nie było za pięknie pojawił się niestety kolejny kłopot... Do wymiany jest najprawdopodobniej łożysko na kolumnie MacPherson-a. Objaw to głuchy stuk przy maksymalnym skręcie i ściąganie tzn. Jeśli maksymalnie skręcę w lewo i podczas skrętu nastąpi głuchy stuk, to auto będzie ściągało na lewo. To samo tyczy się skrętu w prawo... Strasznie to denerwuje bo auto jakby zapamiętuje ostatni ostry zakręt... Ten stuk to już był jak go kupiłem, ale teraz doszło to ściąganie i jest masakra
Pierwszy raz miałem okazję wejść pod swój samochód będący na podnośniku. Spód jest jak w nowym aucie <ok> Niedawno musiał być zmieniany układ wydechowy. To co zauważyłem to mocno zagnieciony pancerz linki hamulca ręcznego. W tym miejscu pojawiła się także rdza. Nie jest to dla mnie nowość, ponieważ wiem, że po zaciągnięciu ręcznego koło się grzało ze względu na nie cofającą sie do końca linkę. Poza tym wszystko już teraz jest w porządku
W poniedziałek jadę na szrot w okolicach Kutna gdzie stoi Audi podobno w tym samym kolorze co moje ze zderzakami w lakierze :lol: Może coś z tego będzie
[ Dodano: 2016-02-03, 23:42 ]
Co do zdjęcia wnętrza to nie mam lepszego... Zrobię jakąś konkretniejszą sesję jak się zrobi cieplej
Audi w weekend było u mechanika. Wymienione zostały tuleje tylnej belki oraz końcówka drążka kierowniczego, teraz nareszcie jadąc po dziurach nic nie "wali" Tulejki zamówiłem w InterCars-ie polecanej przez wszystkich firmy Lemforder (34zł szt.):
Żeby nie było za pięknie pojawił się niestety kolejny kłopot... Do wymiany jest najprawdopodobniej łożysko na kolumnie MacPherson-a. Objaw to głuchy stuk przy maksymalnym skręcie i ściąganie tzn. Jeśli maksymalnie skręcę w lewo i podczas skrętu nastąpi głuchy stuk, to auto będzie ściągało na lewo. To samo tyczy się skrętu w prawo... Strasznie to denerwuje bo auto jakby zapamiętuje ostatni ostry zakręt... Ten stuk to już był jak go kupiłem, ale teraz doszło to ściąganie i jest masakra
Pierwszy raz miałem okazję wejść pod swój samochód będący na podnośniku. Spód jest jak w nowym aucie <ok> Niedawno musiał być zmieniany układ wydechowy. To co zauważyłem to mocno zagnieciony pancerz linki hamulca ręcznego. W tym miejscu pojawiła się także rdza. Nie jest to dla mnie nowość, ponieważ wiem, że po zaciągnięciu ręcznego koło się grzało ze względu na nie cofającą sie do końca linkę. Poza tym wszystko już teraz jest w porządku
W poniedziałek jadę na szrot w okolicach Kutna gdzie stoi Audi podobno w tym samym kolorze co moje ze zderzakami w lakierze :lol: Może coś z tego będzie
[ Dodano: 2016-02-03, 23:42 ]
Te czarne obwódki to albo brud albo sylikon bo tak jak pisałem większość gwintów była pozrywana... Postaram się w przyszłym tygodniu wrzucić zdjęcie tych śrub i ich wymiary.Pawelo pisze:Bardzo ładna Audi! Po tym co przeczytałem i zobaczyłem widać ogromną pasję do motoryzacji, więc audi będzie miało dobrze u Ciebie. Fajnie wygląda po zmianie tylnych lamp od avanta, zmiana na plus. Poza tym nic bym nie zmieniał, oprócz usunięcia haka. Felga też jest odpowiednia. Te śrubki do felg zakrywają w pełni otwory?, bo na zdjęciach widzę jakieś czarne obwódki, chyba że to brud Mam identyczne felgi i będę tęż musiał zakupić bo imitacja nitów była tak tragiczna, że po prostu je wywaliłem. Nowe nity plastikowe to koszt rzędu 2,9zł/szt! Dlatego widzę, że jest alternatywa, jeśli dałbyś radę wyślij foto tych śrubek z bliska. Mógłbyś też wrzucić foto z wnętrza
Co do zdjęcia wnętrza to nie mam lepszego... Zrobię jakąś konkretniejszą sesję jak się zrobi cieplej
audi
Zapomniałem zrobić zdjęcia, ale ogólnie skrzynka zajmuje pół bagażnika ze względu na butle na gaz... Gdyby nie butla 35L to byłoby o wiele luźniejwaldi1233 pisze:A mógłbyś zrobić zdjęcie ile miejsca zajmuje skrzynka w bagażniku i napisać jak się sprawuje? Rozglądam się za czymś dla siebie akurat ;p
ProszęPawelo pisze:Nowe nity plastikowe to koszt rzędu 2,9zł/szt! Dlatego widzę, że jest alternatywa, jeśli dałbyś radę wyślij foto tych śrubek z bliska.
Dorobiłem uchwyty i bez wiercenia dziur po zewnętrznej stronie klapy i bez klejenia przymocowałem spoiler który siedzi na prawdę sztywno Bardzo mi na tym zależało, ponieważ kiedy odkuje się trochę z kasą (biedny student ) to dobieram jeszcze raz lakier, zdejmuje go i lakieruje ponownie I wtedy pewnie poleci już na klej <ok>
Ogólnie przez ostatni miesiąc nic się nie działo (sesja- nie było czasu). Doszedł tylko kolejny problem... Nie działa mi klakson a każde naciśnięcie kierownicy powoduje spalenie bezpiecznika... Swoja drogą to nie wiem kto łączył funkcje bezpieczników. Żeby na jednym były tak bardzo potrzebne światła STOP i klakson? Dla mnie porażka... W weekend wyjmę podłogę silnika i zdejmę te klaksony. Zobaczymy co tam się stało.
Wycieczka na Jasną Górę (200km w jedną stronę)
Hak się przydał (Masa składu- 2100kg)
P.S.
http://allegro.pl/podlokietnik-dedykowa ... 93731.html
To mnie strasznie kusi teraz . Ktoś mi coś powie na ten temat?
I jeszcze taka ciekawostka. Od 7 lipca 2015 (data zakupu Audi) minęło 7 miesięcy a przybyło już 16tyś km. Ostatnio sobie uświadomiłem że to wyjdzie prawie 30tyś rocznie. SPORO Tym bardziej że to 25 letnie auto ma 266tyś km podobno oryginalnego przebiegu. Czyli miałoby do tej pory robić niewiele ponad 10 tyś rocznie hahahahaha
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 23 sty 2016, 10:20
- Lokalizacja: Olkusz
Ja też taką mam Podłogę będę dorabiał w tym sezonie pewnie. Btw. z listewek jakoś masz tą podłogę zrobioną czy z płyty czy jak? ^^waldi1233 pisze:Wiesz, też mam butlę 38l, tyle że płasko na podłodze, taką jak w kole sie montuje i dorobiłem sobie do tego podłogę więc sie zastanawiam czy w ogóle by mi weszła
Skoro masz taką butlę to aktualną przestrzeń bagażową podziel sobie na pół, Tak mniej więcej wychodzi
Dobra poświęcę się i zrobię jutro zdjęcie Ogólnie panuje tam teraz niezły bałagan, ale jak takie pogody za oknem to bez garażu niestety o porządek ciężko
Jakbyś mógł to wrzuć jakieś fotki tej podłogi
Był łady weekend więc posiedziałem trochę przy Audi. Zacząłem od klaksonu. Problem z palącym się bezpiecznikiem rozwiązałem, winna była kostka w której jakimś cudem wypięła się jedna wsuwka i dotykała do drugiej. Wyjąłem licznik wyczyściłem go i przy okazji zmieniłem żarówkę w zegarku. Wszystko już ładnie świeci ^^. Zacząłem malutkie przygotowania do sezonu. Zabezpieczyłem zderzaki specjalnym środkiem. Są ładne błyszczące. Ładnie umyłem samochodzik a następnego dnia spadł śnieg który utrzymuje się po dziś dzień Kapryśna ta pogoda póki co
Tyle miejsca zajmuje moja skrzynka w bagażniku (nie zwracać uwagi na ogólnie panujący tam nieład )
I jeszcze taka fotka spod poznańskiej polibudy ^^ (przed czyszczeniem)
Pozdro
[ Dodano: 2016-06-03, 14:45 ]
Nie było mnie tutaj już prawie 3 miesiące. Powodem tego było zapewne brak większych zmian jeżeli chodzi o moje Audi. Dzisiaj postanowiłem dodać post ponieważ wybiło 26 000km przejechane przeze mnie Od kupna minęło dokładnie 10 miesięcy i 27 dni. Przez te 3 miesiące zapewne największą zmianą jest zamontowanie przeze mnie bursztynowe podświetlenie klamek wewnętrznych na wzór Audi A6. Światło jest bardzo delikatne, aczkolwiek dobrze widoczne nocą. Efekt wręcz przerósł moje oczekiwania (Na zdjęciach które próbowałem zrobić kompletnie nic nie widać... Strzeliłem jedynie takie coś, ale nie oddaje to efektu)
Nie mam niestety żadnych zdjęć z prac. Jak będzie ktoś chciał to chętnie wytłumaczę krok po kroku jak to zrobiłem.
Dwa miesiące temu Audi prawie wzorowo przeszło przegląd. Prawie ponieważ okazało się, że mam lekki wyciek benzyny przy filtrze paliwa no i na jaw wyszło, że do wymiany jest linka ręcznego hamulca która z lewej strony stoi zupełnie! Około 3 tygodnie temu podczas powrotu z Poznania do Kutna pękła mi tarcza hamulcowa! Na całe szczęście zanim się przełamała zaczęła nieźle kopać w pedał. Powoli bezpiecznie dotarłem do celu. Piękne, wentylowane tarcze dorwałem na jednym z Kutnowskich szrotów za całe 50zł.
Dwa tygodnie temu jadąc w kierunku Poznania dostałem kamieniem od samochodu jadącego z przeciwka... Niestety poszła szyba. Kwalifikuje się do wymiany, jednak miejsce pęknięcia jest na tyle korzystne, że nie musze tego robić teraz
W zeszłym tygodniu oberwała mi sie całkowicie podsufitka... Materiał z tyłu wisiał jak firana. Jestem tylko biednym studentem więc musiałem na szybko coś wykombinować, gdyż tapicer nie wchodzi póki co w grę. Pojechałem do OBI, kupiłem przezroczystą listwę wykończeniową, zrobiłem z niej kątownik, kupiłem także 5 metrów przewodu i metr pomarańczowych ledów. Bardzo ładnie naciągnąłem materiał i przytwierdziłem listwę. Efekt końcowy jest całkiem spoko, chociaż te światełka to już na granicy agrotuningu Myślałem, że trochę lepiej to będzie wyglądało zapalone. Podłączyłem to pod instalację otwierania drzwi i na szczęście zamontowałem oddzielny włącznik dzięki czemu w każdej chwili mogę to zupełnie wyłączyć. (Jakość zdjęć nie powala, ale na słowo mi musicie wierzyć, że jest super naciągnięte i dobrze sie komponuje)
W zeszłym tygodniu tata kupił miernik grubości lakieru. Przemierzyłem całe auto, każdy element w 3-4 miejscach i potwierdziło się- całe auto jest w ORYGINALE! Grubości lakieru wahają się od 100 do 130um.
Na strychu znalazłem czarną tablicę. Jak to pięknie wygląda :3
Na zdjęciu moje Audi oraz niedawno nabyty i przywrócony do czasów świetności Golf PinkFleud/GTI mojego taty, żeby było czym do pracy dojechać ^^ Namawiałem go na Audi, ale stwierdził, że po pierwsze jedno mu wystarczy, a po drugie, że nie ma czasu na szukanie zadbanej 80 coupe a byle czym to on nie bedzie jeździł
Poszła już pierwsza w tym roku warstwa wosku oraz sylikonu na plastiki. I znowu jest ładnie
W najbliższej przyszłości wymieniam w końcu całą górę zawieszenia przedniego z przodu. Stukanie i skrzeczenie przy każdym ruszaniu i gwałtownym dodawaniu gazu doprowadza mnie do szału. Ostatnio usłyszałem, że na wstecznym zaczyna klekotać przegub prawy (ten na którym wymieniałem ochronną gumę- kilka wątków wcześniej).
P.S.
Wczoraj naprawiłem wyciek benzyny. Przeżarło przewód na łączeniu z filtrem paliwa (pod podwoziem). Odkręciłem, wyczyściłem papierem ściernym, ze starej maluchowskiej uszczelki wyciąłem taki kształt jak był mi potrzebny, skręciłem i już nie leci
-
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 08 maja 2016, 01:16
- Lokalizacja: Chełm