Przemo95,
Audi Sport, - ma racje i popieram jego zdanie, nie opłaca się "tanio" kombinować bo to i tak wyjdzie Cie drożej niż jak byś tam włożył np: 1.8t. Ostatnio widziałem za 2 tys AEBa swap zrobionego na 196PS także ja bym się nie zastanawiał tylko szukał takiego rozwiązania.
Chyba, że chcesz zaryzykować + masz trochę grosza na boku to co innego
Jest projekt na VWgolf gdzie jeździ Eaton na monowtrysku, nie wygląda to najlepiej pod maską ale jeździ i to bez żadnego odprężenia - jest to do zrobiebia ale oczywiście na krótki czas bo i tak niczym tego mono nie wysterujesz pod doładowanie! A wiadomo z czym to się wiąże... I tak później bedziesz wstawiał coś mocniejszego
Możesz zastosować wydechowy od TD 1.6 czy 1.9 i tam jest taka dmuchawka jak K14 albo T2. K14 jest o tyle lepsza, że jest z wbudowanym WG i ręcznie sobie sterujesz doładowanie beż użycia zaworu MBC jak w przypadku T2. Nadmiar ciśnienia upuszczasz wbudowanym w układ zaworem Blow albo DV (tańszy używany). Blow możesz zastosować dodatkowo słabszą sprężynę by upuszczał przy niedużym ciśnieniu, które przy max obciążeniu nie powinno przekroczyć 0,5b. Dodatkowo dla sprawności układu IC np od MK2 GTD albo coś innego. Mono można by było zastosować bardziej wydajniejszy. Po złożeniu wszystkiego należy podpiąć szerokopasmówke i badać co się dzieje przy obciążeniach.
Następnie pozostaje tylko czekać kiedy klękną tłoki albo wypruje szmate spod główki
