[B3 1Y] Jesienna sesja str.1
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Pompę z LDA jak będziesz kupował to od razu bierz pompę 10mm z Fiata Cromy <zly>
Od soboty latam na takiej i naprawde warto było powalczyć z nią trochę by zaczęła pracować z silnikiem SB, bo auto zapierdziela jak wściekłe i mniej spala :shock:
Wadą pompy z Cromy jest fakt, że kąt wtrysku musisz ustawić na słuch metodą prób i błędów, natomiast jej zalety zrekompensują wszystkie niedogodności
Od soboty latam na takiej i naprawde warto było powalczyć z nią trochę by zaczęła pracować z silnikiem SB, bo auto zapierdziela jak wściekłe i mniej spala :shock:
Wadą pompy z Cromy jest fakt, że kąt wtrysku musisz ustawić na słuch metodą prób i błędów, natomiast jej zalety zrekompensują wszystkie niedogodności
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
2,5 TD z Fiata Cromy. O szczegóły pytaj Trepka, jak podasz mu numer pompy to powie Ci, czy to 9tka, czy 10tka. Zanim kupisz zapytaj się sprzedającego o numer pompy i ten numer daj Trepkowi.
Pompa mechanicznie pasuje plug and play, nie pasi tylko linka przyspieszacza zapłonu, ale przy tej pompie jest on zbędny <ok>
Pompa mechanicznie pasuje plug and play, nie pasi tylko linka przyspieszacza zapłonu, ale przy tej pompie jest on zbędny <ok>
Dzięki za info panowie. Bd sie zbierał chyba żeby ją kupić tylko że na allegro tego mało strasznie.
A ten przyspieszacz to bez zadnego rezania podłącze. Bo na forum golfa jakiś typ napisałcoś takiego :
Teraz zastanawiam się jak rozwiązać problem z przyspieszaczem kąta wtrysku, bo w Cromie działa inaczej niż w ori pompie z SBka i ori mechanizmem tego nie uciągnę :satan:
Podobno Croma miała elektryczny siłownik do załączania tego przyspieszacza i jakiś automat, który to sterował...
PS: Niewiem czy nie Paweł to pisał
A ten przyspieszacz to bez zadnego rezania podłącze. Bo na forum golfa jakiś typ napisałcoś takiego :
Teraz zastanawiam się jak rozwiązać problem z przyspieszaczem kąta wtrysku, bo w Cromie działa inaczej niż w ori pompie z SBka i ori mechanizmem tego nie uciągnę :satan:
Podobno Croma miała elektryczny siłownik do załączania tego przyspieszacza i jakiś automat, który to sterował...
PS: Niewiem czy nie Paweł to pisał
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: