Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1Y] Jesienna sesja str.1

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 30 cze 2011, 23:17

Bd się myślało. Myśle o zamontowaniu chłodnicy oleju ( nie chodzi mi o podstawke filtra tylko odzielną). Da mi to coś ?

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 30 cze 2011, 23:40

Ja własnie zakładam taka to ci powiem potem jak cos to wal w GG

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 11 lip 2011, 19:46

Już sporo wiem dziękóweczka matt1988 <spoko>

PS: Od czegoś trzeba zacząć ;]
Obrazek

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 12 lip 2011, 15:00

Jak będziesz chciał kupić turbinę to też mam ;-)

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 12 lip 2011, 16:21

Olszak, Turbinka bez pompy z LDA, na niewiele się zda :-P

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 12 lip 2011, 20:40

Przecież wiem. Do kupienia jeszcze pompa z LDA, turbo, chlodnica oleju, wtryskikacze, rura kolektorowa, i jakies tam pierdoły

trepek turbo chce regenerowane kupić.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 12 lip 2011, 21:54

Pompę z LDA jak będziesz kupował to od razu bierz pompę 10mm z Fiata Cromy <zly>
Od soboty latam na takiej i naprawde warto było powalczyć z nią trochę by zaczęła pracować z silnikiem SB, bo auto zapierdziela jak wściekłe i mniej spala :shock:
Wadą pompy z Cromy jest fakt, że kąt wtrysku musisz ustawić na słuch metodą prób i błędów, natomiast jej zalety zrekompensują wszystkie niedogodności :-)

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 12 lip 2011, 21:58

Wiesz co ci powiem rozważe ten fakt. Jeśli ma być lepiej niż na LDA z TD to czemu nie :)
Już wyczytałem że z silnika 2,5 TD tylko to kółko pasowe dziwne jakieś. Z mojej pompy bd można przełożyć ? Bo tak to pompa wygląda tak jak ta z SB. No i mechanizmu przyspieszacza zapłonu przy niej nie widze...

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 12 lip 2011, 22:11

Koło pasowe pasuje, mechanizm po drugie stronie (w sumie niepotrzebny). Sam na takiej pompie latałem ;-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 12 lip 2011, 22:13

2,5 TD z Fiata Cromy. O szczegóły pytaj Trepka, jak podasz mu numer pompy to powie Ci, czy to 9tka, czy 10tka. Zanim kupisz zapytaj się sprzedającego o numer pompy i ten numer daj Trepkowi.
Pompa mechanicznie pasuje plug and play, nie pasi tylko linka przyspieszacza zapłonu, ale przy tej pompie jest on zbędny <ok>

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 12 lip 2011, 22:45

Dzięki za info panowie. Bd sie zbierał chyba żeby ją kupić tylko że na allegro tego mało strasznie.

A ten przyspieszacz to bez zadnego rezania podłącze. Bo na forum golfa jakiś typ napisałcoś takiego :

Teraz zastanawiam się jak rozwiązać problem z przyspieszaczem kąta wtrysku, bo w Cromie działa inaczej niż w ori pompie z SBka i ori mechanizmem tego nie uciągnę :satan:
Podobno Croma miała elektryczny siłownik do załączania tego przyspieszacza i jakiś automat, który to sterował...

PS: Niewiem czy nie Paweł to pisał :P

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 12 lip 2011, 23:03

No właśnie to byłem ja <rotfl>

P.S. A pompa na której obecnie śmigam to ta sama, na której jeździł Trepek <ok>

Awatar użytkownika
McCoob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 10 cze 2009, 15:57

Post autor: McCoob » 13 lip 2011, 12:31

Ja i tak was zrobię moim JK majstry :lol:

Olszaczek, powodzonka w robocie, no i jak skończysz to już się ustawimy na 100% <ok>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 13 lip 2011, 14:00

Olszak pisze:bo w Cromie działa inaczej niż w ori pompie z SBka i ori mechanizmem tego nie uciągnę :satan:
Wystraczy dźwignie zrobić.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 13 lip 2011, 15:28

McCoob pisze:Ja i tak was zrobię moim JK majstry :lol:
<piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl