Warto mieć marzenia <ok>andi77 pisze:McCoob pisze:Ja i tak was zrobię moim JK majstry :lol:
[B3 1Y] Jesienna sesja str.1
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Dźwignie powiadasz ?? Do zrobienia. No to bd sie pany rozglądał za pompą od Cromy chodź na alledrogo patrzyłem to z Ducato jest identyczna 2,5 TDtrepek pisze:Wystraczy dźwignie zrobić.Olszak pisze:bo w Cromie działa inaczej niż w ori pompie z SBka i ori mechanizmem tego nie uciągnę :satan:
PS: Podejdzie mnie to ?
Kod: Zaznacz cały
http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-fiat-ducato-2-5-tdi-i1716897337.html#gallery
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
O ile gość sie nie pomylił z opisem, to pompa pochodzi z silnika TDI (pierwsze TDI były full mechaniczne) i może mieć głowiczkę 12mm, czyli do skrajnie hardcorowego modzenia dobra, a Ty chyba nie planujesz robić w swoim 1Y jakiejś hardcorowej mocy
Szukaj pompy z Fiata Croma 2,5 TD, z Ducato 2,5 TD będzie pewnie to samo, pasować będzie także pompa z Alfy 2,5 TD. Ważny jest numer pompy, jak nie ma podanego w opisie aukcji, nie widać na foto, to męcz sprzedającego by Ci go podesłał <ok>
Szukaj pompy z Fiata Croma 2,5 TD, z Ducato 2,5 TD będzie pewnie to samo, pasować będzie także pompa z Alfy 2,5 TD. Ważny jest numer pompy, jak nie ma podanego w opisie aukcji, nie widać na foto, to męcz sprzedającego by Ci go podesłał <ok>
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
No to ja sie pochwale może co mam a czego mi jeszcze brakuje:
MAM
* Kompletne IC z wężami
* zawór chłodzący turbo bo zgaszeniu silnika jeśli dobrze trepka zrozumiałem
* przewód spustowy oleju z turbo
* przewody chłodzące turbo
* kolektory ssący i wydechowy
* rura kolektorowa i złączka elastyczna
* pompa z LDA od 1.6 TD ( po przemyśleniach wybrałem tą. Najpierw zrobie aby to jeździło potem o innej sie pomyśli)
NIE MA
* Turbo
* wtryskiwacze
* uszczelki pod kolektory i te potrzebne do turbo
* doprowadzenie oleju do turba
* podstawka filtra oleju wraz z chłodniczką
* wzkaźnik boost
* może chłodnica oleju
To tyle. Jeśli wiecie że w tym zestawie czegoś brakuje to piszcie bo mogłem coś ominać.
MAM
* Kompletne IC z wężami
* zawór chłodzący turbo bo zgaszeniu silnika jeśli dobrze trepka zrozumiałem
* przewód spustowy oleju z turbo
* przewody chłodzące turbo
* kolektory ssący i wydechowy
* rura kolektorowa i złączka elastyczna
* pompa z LDA od 1.6 TD ( po przemyśleniach wybrałem tą. Najpierw zrobie aby to jeździło potem o innej sie pomyśli)
NIE MA
* Turbo
* wtryskiwacze
* uszczelki pod kolektory i te potrzebne do turbo
* doprowadzenie oleju do turba
* podstawka filtra oleju wraz z chłodniczką
* wzkaźnik boost
* może chłodnica oleju
To tyle. Jeśli wiecie że w tym zestawie czegoś brakuje to piszcie bo mogłem coś ominać.
Bd rezał spływ do miski. Ale z tych mechanicznych rzeczy to nic nie ominąłem bo musze liste zrobic
PS: kupiłem od trepka spust oleju z turbo. Z moich informacji spust w 1,6 TD był do miski olejowej. Jesli to prawda to ten wąż który ja posiadam jest krótki. A w bloku to ja chyba na to nie mam dziury. Chyba że ktoś ma zdjęcie bloku 1Y, SB/RA to bym looknął sobie.
PS2: Zaraz wam zrobie foto tego wężyka
PS: kupiłem od trepka spust oleju z turbo. Z moich informacji spust w 1,6 TD był do miski olejowej. Jesli to prawda to ten wąż który ja posiadam jest krótki. A w bloku to ja chyba na to nie mam dziury. Chyba że ktoś ma zdjęcie bloku 1Y, SB/RA to bym looknął sobie.
PS2: Zaraz wam zrobie foto tego wężyka