

- silnik rzędowy 4 cylindrowy 1588 cm 1.6 D (40kW / 54 KM)

oznaczenie literowe silnika: JK
- wspomaganie kierownicy (zostało samemu wmontowane) <ok>
- rok 1987
- przebieg 270890
- szyberdach
- malowane na srebrny kolor zaciski oraz bębny hamulcowe
- zamontowana została końcówka tłumika z Mercedesa AMG

- podsufitka w trakcie wymiany,
- konserwacja podwozia samochodu,

- nowy gril,
- może swap silnika 1.6 TD (montowanie turba do zwykłego 1.6 D mija się z celem)
- wymiana kierownicy (leży już w domu tylko nie ma czasu jej zainstalować do Audiany) <ok>
- wymiana przedniego zderzaka ( jest pęknięty )

- i cóż więcej podajcie jakieś propozycje


[

Narazie moja audiana ma nierówno pod sufitem






może macie jakieś fajne koncepty :?:







rozkręcanie szyberka, bierzemy od razu przenośny warsztat ;p (klucze) <ok>
wielkie dzięki dla forumowicza czerwcu za fotostory bo bez tego ani rusz

to tak w wielkim skrócie
następnie czekało mnie klejenie


od razu została zamontowana cała podsufitka :mrgreen: :!:
do klejenia podsufitki użyłem kleju PATEX ciekawe czy zda egzamin i bedzie porządnie trzymał :roll:
następnie przykręcanie wyczyszczonych już plastikowych słupków i reszty elementów podsufitki <ok>
EFEKT :!: zadowalający :mrgreen:


Wymieniłem i wyczyściłem:
√ nowy filter paliwa
√ nowe przewody paliwowe
√ bak wyczyszczony i przedmuchany


Miałem w domu drugą pompę wtryskową i po wielu przemyśleniach rozebrałem ją na części pierwsze, gdyż też nie była na chodzie. Każdą część umyłem Akrą i wytarłem do sucha. Prezentuje się to tak


Zestaw naprawczy pompy wtryskowej Bosch
Jak myślicie zda to egzamin ?? ja myslę że tak a jak nie to będę szukał używanej pompy
