Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B4 Avant] 1.9 TDI awx/agp gt25, 11, 0.260 230/453 film

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
_joker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 10 mar 2009, 22:30
Lokalizacja: Sobolew k/ Garwolina

[Audi B4 Avant] 1.9 TDI awx/agp gt25, 11, 0.260 230/453 film

Post autor: _joker » 05 paź 2015, 14:37

Witam.
Auto kupiłem 28.12.2014 trochę przypadkiem, pojechałem, obejrzałem. Wyglądało średnio, ale po przejażdżce postanowiłem zabrać je do domu.

Audi 80 Avant 1994r lakier lz5t:
z ciekawszych rzeczy w aucie było:
:arrow: zawieszenie kit chyba 40/40 dodatkowo poliuretan gdzie się da, nawet w tylnej belce
:arrow: alufelgi zima 15"
:arrow: 4x el. szyby plus lusterka i szyberdach
:arrow: BC
:arrow: zderzak przedni S2
:arrow: soczewki plus zenon 5000k
:arrow: radio mp3, usb
:arrow: blenda audi 90

Ja dołożyłem:
:arrow: cb radio Uniden'a;
:arrow: wzmacniacz z okablowaniem i skrzynię do bagażnika;
:arrow: przednie hamulce girling 60;
:arrow: stożek apexi, bo na ori puszkę nie ma miejsca;
:arrow: kierownica trójramienna s4 c4;
:arrow: felgi sline 17" z oponami 215/40.

:arrow: SILNIK 1.9 hybryda AWX i AGP

-turbo GARRETT GT2556v
-intercooler z bmw 330d orurowanie 2"
-pompa 11mm
-wtryski 216 :arrow: 260
-wydech 2,5"
-zamach 1z, docisk vr, tarcza sprzęgła "kevlar"
-sterownik 16bit program Daron
-skrzynia baa

Moc na dzień dzisiejszy ~200KM 365NM. Autko jeździ na oleju 5w40. Doładowanie na poziomie 1.55bar.
Auto trzeba poprawić wizualnie, zmieniłem klapę i będą odświeżane błotniki. Jak blacha zostanie zabezpieczona i odłożę trochę $ to założę większe wtryski żeby napędziły troszkę to turbo.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/d8036d58d9730554
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Grudzień 2015

Nowe szpryce 260, mapsensor 3bar, reamp softa - efekt pracy Darka :-) jak na tak trudne turbo (nie mylić z gtb) wyszło całkiem sympatycznie 8-)
Obrazek
Ostatnio zmieniony 18 lip 2016, 12:35 przez _joker, łącznie zmieniany 19 razy.

misiekb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 423
Rejestracja: 09 wrz 2013, 18:12
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: misiekb4 » 05 paź 2015, 16:26

Co do opisu technicznie nieźle zmodzona, natomiast przydałaby się zewnętrzna kosmetyka ;-)

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 05 paź 2015, 16:41

Dużo za to wybuliłeś?

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 05 paź 2015, 21:10

Popieram miśka. Nie łapie Ci ten stożek gorąca za bardzo?

_joker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 10 mar 2009, 22:30
Lokalizacja: Sobolew k/ Garwolina

Post autor: _joker » 06 paź 2015, 08:20

Roman_S pisze:Popieram miśka. Nie łapie Ci ten stożek gorąca za bardzo?
Trochę ciepło tam jest na pewno, ale w upalne dni auto nie jeździ gorzej. Może z jakiegoś innego auta puszka by się zmieściła ale nie mam możliwości tego sprawdzić póki co :-/

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 paź 2015, 08:33

Co tak pompa leży? Zaspana jakaś czy co? :mrgreen:

_joker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 10 mar 2009, 22:30
Lokalizacja: Sobolew k/ Garwolina

Post autor: _joker » 06 paź 2015, 09:49

trepek pisze:Co tak pompa leży? Zaspana jakaś czy co? :mrgreen:
wysoka jest to musi leżeć :-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 paź 2015, 13:09

Ciężko kąt wtrysku było znaleźć?

_joker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 10 mar 2009, 22:30
Lokalizacja: Sobolew k/ Garwolina

Post autor: _joker » 06 paź 2015, 14:48

trepek pisze:Ciężko kąt wtrysku było znaleźć?
Silnik składał spawacz więc do niego pytanie. Dół inny, głowica z czego innego, pompa też, grunt że jedzie przyzwoicie :-D

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 06 paź 2015, 17:25

wreszcie avanturbik z konkrtnymi modami, fajny wynik, nie buczy ci na stozku?! ja experymentowalem i odpuscilem

jak ci sie tym jezdzi w osce?! bo nie widze czy to 4x4 czy oska

-Dave.

_joker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 10 mar 2009, 22:30
Lokalizacja: Sobolew k/ Garwolina

Post autor: _joker » 06 paź 2015, 18:33

_Dave pisze:wreszcie avanturbik z konkrtnymi modami, fajny wynik, nie buczy ci na stozku?! ja experymentowalem i odpuscilem

jak ci sie tym jezdzi w osce?! bo nie widze czy to 4x4 czy oska

-Dave.
Buczy to wydech bo mam 2,5 cala a tłumik tylko końcowy :-) Auto jak najbardziej ośka. Turbo jest wielkie i nie ma dołu za to nie wali momentem przez chwile ani ze startu, tylko skrzynia się szybko kończy :mrgreen:

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 06 paź 2015, 20:11

pokarzesz loga g11 do 2000 obrotow?!

https://audi80.pl/b4-tdi-1z-prawdopo ... t73919.htm
Ostatnio zmieniony 07 paź 2015, 00:25 przez _Dave, łącznie zmieniany 1 raz.

dartweider

Post autor: dartweider » 06 paź 2015, 23:51

Zacny avant milordzie <ok>
Napisał byś coś więcej o tej motorowni bo mnie zaciekawiło to połączenie :mrgreen: Wiele pytań się pojawia:D

_joker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 10 mar 2009, 22:30
Lokalizacja: Sobolew k/ Garwolina

Post autor: _joker » 07 paź 2015, 10:32

_Dave pisze:pokarzesz loga g11 do 2000 obrotow?!

https://audi80.pl/b4-tdi-1z-prawdopo ... t73919.htm
Jeszcze nigdy nie zapinałem kompa do tego auta :-D aktualnie stoi u lakiernika. Mam nadzieję że odbiorę za jakiś tydzień i jak czas pozwoli to spróbuję nagrać jakiś filmik jak jeździ ;-)

stary filmik z 1z'etem.
W aucie fabrycznie był 1z na pierburgu. Z tego co mi wiadomo zołożono to właśnie turbo, 216, fmic i pompę ale mimo remontu dół 1z skończył żywot. Spawacz złożył silnik z awx i założył głowicę aby wykorzystać wtryski i pompę która była, a jak wiadomo dół pd jest wytrzymalszy.
Kiedyś był to avant kogoś z forum o nicku Dino, później zmienił właściciela, ale dalej był na podkarpaciu. Właściciel za którego kadencji auto było dużo modyfikowane mechanicznie robił długie trasy, dlatego chciał mieć szybkie auto. Zamienił się z kolegą na jakieś nowsze wypasione bmw, a ja odkupiłem to auto od jego kolegi.
Auto jeździ bezawaryjnie. Chciałbym założyć 0.260 żeby turbo oddychało pełną piersią. Myślę że dałoby się osiągnąć moc 250/450, ale chciałbym mieć żywe 220 czyli tyle co w s2 i to by wystarczyło, z racji tego że autem na co dzień jeżdżę ja i żona. Motor zdrowy bo dolewam tylko szklankę oleju od wymiany do wymiany. Jednak chciałbym żeby pojeździł trochę bo daje sporo frajdy :mrgreen:

bogus508
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 31 gru 2008, 17:58
Lokalizacja: Skępe(CLI)

Post autor: bogus508 » 28 paź 2015, 22:22

Dobre mody. Z czego jest zastosowana pompa wspomagania i jak to jest założone? Możesz poprawić zdjęcia?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga