
[B4 80 ABT] Audi 80 ABT vel Świnka - Reanimacja :)
petel, no będę z tym walczyć
auta się nie pozbywam, więc powoli do przodu 
Update 24.01.2016r.
Jak ktoś może rzucić okiem:
https://audi80.pl/topics77/80-b4-20- ... tm#1004770
Tymczasem...
![Obrazek]()
Update 31.03.2016r.
Mogę się pochwalic, że uporczywe wycieki płynu chłodniczego zaostały zażegnane - wymienione krócce oraz węże wodne załatwiły sprawę
Przejechane już 1 tys. km i jest elegancko
Update 07.04.2016r.
Jako że, przedni lewy przewód odmówił współpracy audi dostanie komplet nowych przewodów elastycznych
Oczywiście ukręciłem odpowietrznik w lewym przednim zacisku, zobaczymy kiedy uda się z tym uporać
Na szczęści, aut
![Obrazek]()
Do tego dotarły nowe felgi:
![Obrazek]()
![Obrazek]()


Update 24.01.2016r.
Jak ktoś może rzucić okiem:
https://audi80.pl/topics77/80-b4-20- ... tm#1004770
Tymczasem...

Update 31.03.2016r.
Mogę się pochwalic, że uporczywe wycieki płynu chłodniczego zaostały zażegnane - wymienione krócce oraz węże wodne załatwiły sprawę

Przejechane już 1 tys. km i jest elegancko

Update 07.04.2016r.
Jako że, przedni lewy przewód odmówił współpracy audi dostanie komplet nowych przewodów elastycznych


Do tego dotarły nowe felgi:
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2016, 18:07 przez avalar, łącznie zmieniany 1 raz.
PieterB, dokładnie, ale coż, walczę dalej 
Kilka pytań, jeżeli ktoś mógłby pomóc:
Ten przewód w prawym przednim kole prawdopodobnie będę musiał obciąć, bo za cholerę nie udało mi się go wykręcić:
Pytani - czy lepiej go zarobiś na aucie od nowa czy ciągnąć całość? (wydaje mi się, że idzie aż do pompy) Gdyby ktoś miał schemat jak idą te przewody będę wdzieczy.
Nigdy wcześniej tego nie robiłem, może głupie pytanie - ale jak wyjąć tłoczek z przedniego zacisku, kiedy mam go w takim stanie (rozebrany, zdjęcy z auta):
Lewy tył troszkę oczyściłem z rdzy i nalotu, a było tego troszkę:
![Obrazek]()
To ideału jeszcze troszkę brakuje, ale będę go jeszcze czyścić.
Jarzmo jeszcze przed czyszczeniem:
![Obrazek]()
Rozumiem z relacji (regeneracja zacisków tył ), że żeby wykręcić tłoczek z tyłu:
![Obrazek]()
najlepiej użyć takiego klucza:
![Obrazek]()

Kilka pytań, jeżeli ktoś mógłby pomóc:
Ten przewód w prawym przednim kole prawdopodobnie będę musiał obciąć, bo za cholerę nie udało mi się go wykręcić:
Pytani - czy lepiej go zarobiś na aucie od nowa czy ciągnąć całość? (wydaje mi się, że idzie aż do pompy) Gdyby ktoś miał schemat jak idą te przewody będę wdzieczy.
Nigdy wcześniej tego nie robiłem, może głupie pytanie - ale jak wyjąć tłoczek z przedniego zacisku, kiedy mam go w takim stanie (rozebrany, zdjęcy z auta):
Lewy tył troszkę oczyściłem z rdzy i nalotu, a było tego troszkę:
To ideału jeszcze troszkę brakuje, ale będę go jeszcze czyścić.
Jarzmo jeszcze przed czyszczeniem:
Rozumiem z relacji (regeneracja zacisków tył ), że żeby wykręcić tłoczek z tyłu:
najlepiej użyć takiego klucza: