Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 b4 1.8T quattro

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 07 gru 2011, 08:50

Lepiej jezdzi niz PG?

Czlowiek ktory zbdowal sobie niezla wydumke a po lewej Posty tech.: 0
Marcin nie byj taki niesmialy :mrgreen:

i28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 308
Rejestracja: 19 sty 2009, 18:17
Lokalizacja: Wroc/Gubin
Kontakt:

Post autor: i28 » 07 gru 2011, 11:46

s80 pisze:Ale co do samego rezania otwory konstrukcyjne NA ZAWIAS już są zrobione fabrycznie trzeba tylko dorobić mocowanie podpory wału i łapy do samego mechanizmu NIC NIE TRZEBA WYCINAĆ. Witam nie wiem czy czytałeś ale auto jest robione naprawdę w spartańskich warunkach po pracy nawet nie ma warunków na zrobienie dobrego zdjęcia jeżeli coś będziesz chciał wiedzieć więcej to pisz jak tylko będę miał dostęp do neta odpiszę bo większość czasu siedzę za granicą taka praca pozdrawiam <quattro>
Nie mam B4, ale zainteresował mnie Twój projekt, raczej z ciekawości chciałem pooglądać sposób montażu niż z jakiejś potrzeby w tej chwili. Ale na przyszłość, kto wie... :-P

Awatar użytkownika
s80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 16 maja 2011, 09:09

Post autor: s80 » 07 gru 2011, 17:35

Słonik pisze:Czlowiek ktory zbdowal sobie niezla wydumke a po lewej Posty tech.: 0
Marcin nie byj taki niesmialy :mrgreen:
Dzięki ale naprawdę byś się zdziwił ja nie mam pojęcia mój kumpel to co innego moje są pomysły po części a jego główna realizacja to już nie ja chociaż dużo się nauczyłem ;-) a głównie moja wiedza pochodzi z tego forum

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 07 gru 2011, 17:49

Ważne że przetarłeś szlak z wsadzaniem napędu. I wreszcie wsadziłeś dobry silnik.
Czekam teraz na 2xx a sądze że to niebawem :mrgreen:
I dobrze że słuchasz. Bo część ludzi ma z tym problem.
pozdro

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 07 gru 2011, 18:48

a wydech ? też sie robi jak w wersji quattro ?

Awatar użytkownika
s80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 16 maja 2011, 09:09

Post autor: s80 » 07 gru 2011, 20:00

wujo1 pisze:a wydech ? też sie robi jak w wersji quattro ?
Wydech jest co prawda cały robiony na zamówienie z kwasówki ale wymontowany z compi więc qatrro bez przeróbek <quattro>

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 07 gru 2011, 22:33

Marcin pamietaj forum to skarbnica wiedzy... a człowiek sie uczy całe zycie ;-) Sam byłem totalnie zaskoczony ze w B4 da sie z ośki zrobić quattro a dzieki twojemu projektowi jestem teraz mądrzejszy :mrgreen:

Awatar użytkownika
s80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 16 maja 2011, 09:09

Post autor: s80 » 10 gru 2011, 00:22

Witam chciałem zgodnie z zapowiedzią zaprezentować moją audiczkę z nowym jakże żwawym silniczkiem.Nie jest to niestety ABT Turbo ale AGU czyli 1.8T z audi A4 <quattro>

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 10 gru 2011, 01:29

WOW Marcin jesteś mistrzem :mrgreen: Dwa najlepsze swapy i najszybsze na forum :mrgreen:
Oby tak dalej :mrgreen:
Mam nadzieje że to nie sterownik silnika na ścianie grodziowej??


Pozdro

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 10 gru 2011, 10:25

Nie AGU tylko AEB, AGU to silnik poprzeczny.
Chłopaki macie samozaparcie nie powiem, uwijacie sie z robota jak mrówki :shock:

Tomek tak, to sterownik na grodzi :roll:

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 10 gru 2011, 11:14

Byłem widziałem :mrgreen: jest miło i będzie szybko znając Marcina 200 pęknie niebawem :mrgreen: Sterownik jest faktycznie średnio umocowany. Ale reszta całkiem spoko wygląda. troche spraw po swapowych do posprzątania. i bedzie OK.

Pozdro

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 10 gru 2011, 11:40

O to musze i ja obmacac :mrgreen:

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 10 gru 2011, 12:31

Słonik pisze:O to musze i ja obmacac :mrgreen:
To wpadaj w piatek na spota. <rotfl> Nowy setup zimowy se oblukasz <lol>

Włśnie się składa <mikolaj>

Awatar użytkownika
s80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 16 maja 2011, 09:09

Post autor: s80 » 10 gru 2011, 15:21

O Tomku mylisz się już złożony <mikolaj> dzisiaj saniami przywiózł żebyś widział te szanie 200KM <nie powiem> audiczka ma nowe buty na zime czas na właściciela <rotfl>
Ostatnio zmieniony 10 gru 2011, 15:42 przez s80, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
s80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 16 maja 2011, 09:09

Post autor: s80 » 10 gru 2011, 15:24

Słonik pisze:Nie AGU tylko AEB, AGU to silnik poprzeczny.
No muszę ciebie zmartwić bo według symboli to AGU przecież widzisz że z kumplem wstawiamy wszystko odwrotnie :mrgreen: <quattro>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga