AUDI80 B4 1.9TD SPRZEDANE, można zamknąć temat
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
<mur> <mur> <mur> <mur>Marcin_89 pisze:Niby czemu masz skrzynię do wymiany? Jeździj aż padnie.
Tak samo możesz jeździć bez turbiny
a dodatkowe koszty holowania to szczegół?
to raz. a dwa Alicja, powiedz jakie piewsze kolory dymu są rano jak odpalisz i ruszasz z miejsca.
oleju w dolocie zawsze coś będzie . a że zawór AGR już jest nieszczelny, to olej sie wysącza. no chyba że w środku wszystko pływa od oleju to wtedy już jest się czym martwić...
popieram. jęsli auto masz z seryjną mocą to proponuję coś z krótszych skrzyń biegów, od TDI krótsze stopniowanie- lepsze wykorzystanie małej mocy.pawelrybak15 pisze:Przy wymianie skrzyni nie kupuj czasem kolejnej od AAZ tylko zainwestuj w skrzynkę od TDI. Dłuższa będzie, więc będzie ekonomiczniej i lepiej się jeździło.
przy małej mocy jesli dasz za długą skrzynkę to spowoduje to że będziesz musiała niemal pod każdą górę redukowaća to już dodatkowe spalanie.
jeśli zamierzasz coś podłubać w pompie i turbinie to poszukaj sobie skrzynki BAA albo podobnej. jesli będizesz jeździć na serii to DHL lub nieco krótsze AKM będą w zupełności wystarczające a nie spowodują dużej utraty osiągów. spalanie spadnie.
co do turbo to dlaczego poszukujesz od TDI?
poszukaj od T2 stosowane w TD i TDI 1Z w audi B4, Biędzie dlaCiebie wystarczające.
jesli masz ochtę co nieco wzmocnić samochów to polecam VNT plus mój system sterowania.
będzie ciągnął od samego dołu, i nie będzie tracił tak animuszu w górze.
samo zwiększenie mocy poprzez zwiększenie dawki i ciśnienia doładowania, nie spowoduje wzrostu spalania przy takiej jeździe jak dotychczas. chyba że masz styl jazdy do podłogi, ot wtedy spalanie wzrośnie, wprost proporcjonalnie do zwiększenia wydatku pompy.
u siebie mam ponad 200KM i równie dobrze mogę w trasie spalić 5l spokojna płynna jazda do 130-140km/h, a równie dobrze poruszając sie z podobnymi prędkoścami mogę spalić i 30l/100km jeśli zmienię styl jazdy na agresywny.
jesli chcesz to opisz problemy i objawy albo w technicznym albo w PW, to postaram Ci się pomóc na tyle na ile to możliwe...
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Broń Boże nie inwestować w skrzynie AKM :!: :shock:
To badziewie jest przystosowane do silników benzynowych o mocach rzędu 90KM, nie do Turbo Diesli które mają seryjnie troszke mniej KM ale o wiele wyższe momenty obrotowe. Moja AKM jest na ostatnich nogach, biegi wchodzą coraz gorzej i słychać ją coraz mocniej :roll:
AAZ z racji pojemności większej niż SB powinien być bardziej elastyczny więc skoro w seryjnym SB AKM to nieporozumienie to w AAZ będzie takowym nieporozumieniem tym bardziej. Myślę, że BAA to najkorzystniejsze rozwiązanie + lekkie mody takie jak wymiana boostpinu na taki od np SB, delikatne zwiększenie dawki + turbo na 1,2 bar
Spalanie nie powinno wzrosnąć w zauważalny sposób (no chyba że będzie się non stop cisnąć).
Wymiana skrzyni na dłuższą daje spadek zużycia paliwa m.in przez to, że na niższych obrotach uzyskujemy wyższą prędkość
To badziewie jest przystosowane do silników benzynowych o mocach rzędu 90KM, nie do Turbo Diesli które mają seryjnie troszke mniej KM ale o wiele wyższe momenty obrotowe. Moja AKM jest na ostatnich nogach, biegi wchodzą coraz gorzej i słychać ją coraz mocniej :roll:
AAZ z racji pojemności większej niż SB powinien być bardziej elastyczny więc skoro w seryjnym SB AKM to nieporozumienie to w AAZ będzie takowym nieporozumieniem tym bardziej. Myślę, że BAA to najkorzystniejsze rozwiązanie + lekkie mody takie jak wymiana boostpinu na taki od np SB, delikatne zwiększenie dawki + turbo na 1,2 bar
Spalanie nie powinno wzrosnąć w zauważalny sposób (no chyba że będzie się non stop cisnąć).
Wymiana skrzyni na dłuższą daje spadek zużycia paliwa m.in przez to, że na niższych obrotach uzyskujemy wyższą prędkość
ludzie jakie zwiększanie mocy jakie mody, ja chce jeżdzić a tu się sypie wszystko a ja na dodatek bezrobotna z zębami do wyrywania (8semki) i klejenia dziur,
to mam się rozglądać za skrzynią BAA a turbina T2????
pisząc o tej turbinie chciałam zasięgnąć opinii co mam zacząć szukać moi kochani chłopcy
odnośnie skrzyni właśnie wole za wczasu zmienić, niż ma mi gdzieś stanąć w trasie, czy cóś
to mam się rozglądać za skrzynią BAA a turbina T2????
pisząc o tej turbinie chciałam zasięgnąć opinii co mam zacząć szukać moi kochani chłopcy
odnośnie skrzyni właśnie wole za wczasu zmienić, niż ma mi gdzieś stanąć w trasie, czy cóś
ja to juz od ok roku o tym myśle, ale jak by mi ktoś dał 5tys nawet 4 byłabym haapy, a 2lata temu był koleś, dawał kase od ręki i mówi bierze tu i teraz, a ja nie no panie ja kocham swoje auto i go nie oddam ehhhhMarcin_89 pisze:W ogóle to bym to sprzedał jakiemuś napaleńcowi za 7-8 tys.
Na pewno się znajdzie ktoś taki
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
jest i krzynka https://audi80.pl/sprzedam-skrazynia ... htm#801704 <ok>
top sobie zerknij w dane techniczne, seryjny lub niedomagający silnik nie bedzie sie rozumiał z długą skrzynką.pawelrybak15 pisze:AAZ z racji pojemności większej niż SB powinien być bardziej elastyczny więc skoro w seryjnym SB AKM to nieporozumienie to w AAZ będzie takowym nieporozumieniem tym bardziej.
do nie tykanego silnika Baa będzie za długa.
AAZ daje więcej z samego silnika, niejszy udział procentowy w ogólnym wkładzie w uzyskaną moc ma tutaj turbo niż np w AAZ.
jesli go trochę dłubniez wtdy tak z czystym sumieniem polecam Baa lub nawet dłuższe skrzynie. nie sztuka jest wsadzić długą skrzynkę gdzie co wzniesienie będziesz musiał piłować na czwórce lub wręcz trójce bo wtedy jeszcze wieej zacznie palić, sztuką jest dobrać odpowiednio przełożenia ( w naszym wypadku skrzynkę biegów) do tego co oferuje silnik. chyba ze auto jest użytkowane , terenie gdzie wzniesień jest bardzo mało albo nie ma wcale.
wi9em bo miałem AAZ'a i wymieniałem w nim skrzynkę na BAA. i niestety dopuki nie zmieniłem wtrysków na jedno sprężynówki, nie podkręciłem dawki i doładowania to jazda nim była bardzo przykra. u mnie trochę wzniesień jest a niemal wszędzie ograniczenia prędkości i przy tych większych górkach lubią stać z suszareczką,
dopiero po dłubnięciu motoru. jazda stała sie przyjemna,
w sumie coupe jest czwartym audi w domu z kolei, było B3 SB, B4 AAZ gdzie jedyym wypasem był szyber elektryczny, abs, i wspoma, potem obecne C4 2.5TDI, i B3 2.5TDI już w tym momencie pełnoprawne na elektronice, zostało poskładać wnętrze, ząłożyć elektrykę szyb, i jakąś przepływkę, i filtr powietrza wykombinować, niestety chyba będzie musiał być stożek bo nie zmieści sie już tam żadna seryjna puszka filtra powietrza.
za T2 jak najbardziej jeśli Twoja jest faktyczne padnięta.alicjaaa pisze:o mam się rozglądać za skrzynią BAA a turbina T2????
ale jesli nie chcesz zwiększać mocy lepiej poszukaj czegoś odrobinę krótszego. np DHL.
róznica w przełożeniach jest symboliczna,
BAA na piątce masz około 2150-2200rpm przy 100km/h a w DHL około 2300-2400rpm.
różnica w hałasie niemal nieodczuwalna, ale za to w osiągach będzie znaczna, DHL'ki wychodziły w słabszych i cięższych autach (audi i passaty B50 mechanicznei powinny być mocniejsze,l są młodsze niż BAA a przedewszystkim ich przełożenia będą bardziej pasowały do charakteru AAZ'a
nie chodzi tu o to ze próbuję komuś zaszkodzić bo nie chce żeby sprzedał swoją skrzynkę ale chcę zapobiec sytuacji w której koleżanka wyda nie małą kwotę i będzie mocno niezadowolona bo i tak już u niej słabe auto straci resztki animuszu.
alicja ja mam na to radę.ja to juz od ok roku o tym myśle, ale jak by mi ktoś dał 5tys nawet 4 byłabym haapy, a 2lata temu był koleś, dawał kase od ręki i mówi bierze tu i teraz, a ja nie no panie ja kocham swoje auto i go nie oddam ehhhh
_________________
bierzesz moje coupe, a ja Twoje B4.
różnica w wieku trochę jest, zastało poprawić już parę mankamentów bo mi już szczerze mówiąc obrzydło to auto, a wiele tego nie zostało,
zawieszenia prakycznie porobione a to co jeszcze nie zostało porobione leży i czeka na montaż.
duży silnik po założeniu długiej skrzynki powinien sobie bardzo dobrze radzić z bądź co bądź lekką budą.
plus jest taki że raz po za brakiem paliwa( źle wskazujący pływak, Wtedy jezcze o tym nie wiedziałem) nigdy nie stanął w trasie. w cyklu mieszanym na niezbyt długich odcinkach ze sporą przewagą jazdy miejskiej mieściłem się w 6-6,5l/100km
myślę że to jest dobry wynik.
teraz programik w nim mam na około 200KM zostało zmienić wtryskiwacze i ewentualnie turbo na coś bardziej męskiego.
sorki że w tym temacie, mam nadzieję że się na mnie nie pogniewasz... wiesz przedstawiłem taką alternatywą jesli chodzi o sprzedaż Twojego auta. jedno co mnie poważnie boli w b3 coupe to pojemnośc i kształt bagażnika.
po za tym wygląd i jazda są przyjemne...
moge na to iść, ale ja musze mieć auto w dieslu, czy ono w nim jest??chyba jest bo coś tam wypatrzyłam, to ja już teraz jestem gotowa na zamianę, oby jeżdziło i przynajmniej przez jakiś czas nie było nic do wymiany, ja w zamian oddam auto zatankowane pod korek i oddam wszystko co mam do niegoarwam pisze:bierzesz moje coupe, a ja Twoje B4.