w sumie nie zrozumiałam, ale już nic nie chciałam pisac, bo myśłe, może tylko ja tego nie rozumiem a to takie oczywiste i znowu mnie wyśmieje jak z tym czy to auto w dieslu jest hahaharwam pisze:miałobyć być nie dotykać a nie sprzedawać wygląda to jakbym chcią sprzedać auto bez zawieszki
AUDI80 B4 1.9TD SPRZEDANE, można zamknąć temat
no to w końcu wyciek ropy zlikwidowany, nowe wężyki założyłam i nową zaśłepkę aż 4zł mnie to wszystko wyniosło i 10 minut wymiana hehe do tego spalony stop prawy tez zmieniłam bo już kilka tygodni sie tak bujałam
jeszcze trzeba zdiagnozować dlaczego auto mi pływa, znaczy kierownica sobie lata luźno na dziurach, tłucze niezmiernie na wybojach i dziurach, na wiosne dużo było robione przy zawieszeniu, końcówki, drążek, łączniki itp, ale cóż może coś znowu się wytłukło, a może coś się odkręciło, a może nie wiem :mrgreen:
jeszcze trzeba zdiagnozować dlaczego auto mi pływa, znaczy kierownica sobie lata luźno na dziurach, tłucze niezmiernie na wybojach i dziurach, na wiosne dużo było robione przy zawieszeniu, końcówki, drążek, łączniki itp, ale cóż może coś znowu się wytłukło, a może coś się odkręciło, a może nie wiem :mrgreen:
mój ojciec chce regenerować turbo w moim złomku hahaha jak tak bardzo chce to niech sobie robi,bo ja już nie wsadze grosza w to auto, no skrzynie trzeba zmienić także w tym widze sens, ale jak zapytał mechanika ile jeszcze pojeżdzi to parskłam śmiechem ,
wogle śmiać mi się chciało jak zaczął wymieniać co trzeba zrobić i on chce to sfinansować, tak bardzo nie chce go sprzedać bo to takie wspaniałe i dobre i sprawne itp auto
wogle śmiać mi się chciało jak zaczął wymieniać co trzeba zrobić i on chce to sfinansować, tak bardzo nie chce go sprzedać bo to takie wspaniałe i dobre i sprawne itp auto
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
chyba lepiej znaleźć dobry zakład zapłacić więcej kasy i mieć na długo spokój, a nie kupować kolejnego kota w worku, który nie wiadomo ile pojeździ, 80% ludzi jeżdżących dieslami, nie ma pojęcia jak dbać o te silniki i podzespoły, więc ja bym sobie odpuścił używke...arwam pisze:w regenerację turbo się nie baw, bo mało kto dobrze to robi, jak już to poszukaj dobrej używki,
tutaj jest sponsor, więc nie ma co wybrzydzać
jak pięknie ujęte haha jednak doszli do wniosku, że wystarczy zakleić wycieki oleju z turbo haha, no zobaczymy co to z tego będzie hihi a w alternatorze coś tam wymieni (nie wiem bo nie rozmawiałam z kolesiem)i w poniedziałek mam mieć auto w domu nibyPuSzEk pisze:tutaj jest sponsor, więc nie ma co wybrzydzać
jesli znajdziesz dobry zakład, to tak, jeśli samemu się trochę znasz i kupujesz osobiście nie przez internet, to ryzyko raczej nikłe jest, jeszcze lepiej jak samemu demontujesz z auta.PuSzEk pisze:hyba lepiej znaleźć dobry zakład zapłacić więcej kasy i mieć na długo spokój, a nie kupować kolejnego kota w worku, który nie wiadomo ile pojeździ, 80% ludzi jeżdżących dieslami, nie ma pojęcia jak dbać o te silniki i podzespoły, więc ja bym sobie odpuścił używke..
no to po wizycie, auto żyje i ma jeszcze długo żyć, tylko te ubytki oleju dalej, jednak ten super zapewniający mechaniczek - podryuwacz żłe zrobił remont, przydało by sie go oklepać tak, żeby jak auto brał olej, ale może po wizycie u ntego teraz będzie troche lepiej hehe, ale dalej chce sie go pozbyć, nawet mimo tego, ze jest sprawne i będzie działać, kto chce złomka mego, bo mi sie znudził
alicjaaa, wypnij odmę z dolotu i i pojeździj ze 2-3 dni i zobacz czy na kolanku pomiędzy turbiną a kolektorem ssącym będzie nadal mokro. jesli będzie tam nadal dużo oleju to winowajcą jest turbo, i remont może być dobrze zrobiony, a winą ubytków będzie turbo, jeśli będzie sucho a oleju nadal ubywa, i rano przy ruszaniu z miejsca i normalnym rozpędzaniu jeśli nie dymi to znaczy że TO SILNIK pobiera olej.
dla pewności może n odkręcić rurę wydechową tuż za turbem i zobaczyć czy tam sucho jest.
być może mechanik założył odwrotnie pierścienie olejowe i zamiast zgarniać olej z cylindrów przy ruchu w dół tłoka zgarnie przy ruchu w górę i wtedy będzie taki objaw możliwości jest kilka ale zacznij może od tych prostych rzeczy, może Cię czekać przyjemne zaskoczenie...
dla pewności może n odkręcić rurę wydechową tuż za turbem i zobaczyć czy tam sucho jest.
być może mechanik założył odwrotnie pierścienie olejowe i zamiast zgarniać olej z cylindrów przy ruchu w dół tłoka zgarnie przy ruchu w górę i wtedy będzie taki objaw możliwości jest kilka ale zacznij może od tych prostych rzeczy, może Cię czekać przyjemne zaskoczenie...