[80 B4 AYL] Project Audi VR6 by Seba
Lipton troche
Miska lezy juz na sankach? moze dalo by sie zjechac w dol jeszcze?
W zasadzie to miska i smok jest od poprzecznego wiec nie pozwala to na opuszczenie, twoja przerobka sanek rozwiazala to czesciowo ale jak widac nie do konca, przednia czesc miski o ile jest wyzej od dolnej krawedzi sanek?
Miska lezy juz na sankach? moze dalo by sie zjechac w dol jeszcze?
W zasadzie to miska i smok jest od poprzecznego wiec nie pozwala to na opuszczenie, twoja przerobka sanek rozwiazala to czesciowo ale jak widac nie do konca, przednia czesc miski o ile jest wyzej od dolnej krawedzi sanek?
Czemu akurat zdecydowałeś się na swap vr6? Nie jest to chyba zbyt szczęśliwy wybór, no chyba że udało Ci się zdobyć go za przysłowiową flaszkę wódki. Przecież jest sprawdzony silnik 1,8T bardzo rozwojowy, a co więcej szlaki już zostały przetarte przez innych swapowiczów, których można się poradzić co i jak...
To tak od początku.
Adam na foto jest już zmieniona miska od Tuarega 3,2 czyli wzdłużnego, aktualnie już ją trochę skróciłem bo była za głęboka, na foto nie były jeszcze podcięte sanki, podcięcie pozwoli zejść 3cm niżej, do tego dystanse pod sanki które pozwolą jeszcze o 2-3 cm obniżyć silnik. Do tego potrzebne mi były dłuższe śruby które mi załatwiłeś:)
Tak teoretycznie powinna się maska zamknąć. praktycznie się okaże.
Dlaczego VR6??
Przede wszystkim dla dźwięku. Po drugie, w Polsce i sumie na świecie Vr6 wzdłużnie to rzadkość, a tym bardziej w audi 80 b4. A mi bardzo zależy żeby moje auto było jedyne w swoim rodzaju i nie powielało tego co już jest zrobione w dużej ilości.
Kolego Bastek, czemu uważasz, że VR6 to niezbyt szczęśliwy wybór?? Uważam i chyba wiele osób mnie poprze że VR6 ma bardzo duży potencjał i jest bardzo rozwojowy co udowadniają projekty w Polsce i nie tylko oparte na tym silniku. Co prawda chciałem VR6 w wersji R32, ale trochę koszty mnie przerosły.
1,8T- tak ma swój urok , ale nigdy nie będzie wydobywać z siebie takiego dźwięku co VR6.
I kolejna sprawa. Ja lubię wyzwania, a to chyba jest całkiem spore, skoro nie mam wielkiego doświadczenia w tego typu przeróbkach. Tak naprawdę to pierwszy mój swap i jak się uda to będę bardzo szczęśliwy i jak ktoś będzie też chciał pójść ta droga to będzie miał przetarty szlak i chętnie mu poradzę co i jak zrobić.
Adam na foto jest już zmieniona miska od Tuarega 3,2 czyli wzdłużnego, aktualnie już ją trochę skróciłem bo była za głęboka, na foto nie były jeszcze podcięte sanki, podcięcie pozwoli zejść 3cm niżej, do tego dystanse pod sanki które pozwolą jeszcze o 2-3 cm obniżyć silnik. Do tego potrzebne mi były dłuższe śruby które mi załatwiłeś:)
Tak teoretycznie powinna się maska zamknąć. praktycznie się okaże.
Dlaczego VR6??
Przede wszystkim dla dźwięku. Po drugie, w Polsce i sumie na świecie Vr6 wzdłużnie to rzadkość, a tym bardziej w audi 80 b4. A mi bardzo zależy żeby moje auto było jedyne w swoim rodzaju i nie powielało tego co już jest zrobione w dużej ilości.
Kolego Bastek, czemu uważasz, że VR6 to niezbyt szczęśliwy wybór?? Uważam i chyba wiele osób mnie poprze że VR6 ma bardzo duży potencjał i jest bardzo rozwojowy co udowadniają projekty w Polsce i nie tylko oparte na tym silniku. Co prawda chciałem VR6 w wersji R32, ale trochę koszty mnie przerosły.
1,8T- tak ma swój urok , ale nigdy nie będzie wydobywać z siebie takiego dźwięku co VR6.
I kolejna sprawa. Ja lubię wyzwania, a to chyba jest całkiem spore, skoro nie mam wielkiego doświadczenia w tego typu przeróbkach. Tak naprawdę to pierwszy mój swap i jak się uda to będę bardzo szczęśliwy i jak ktoś będzie też chciał pójść ta droga to będzie miał przetarty szlak i chętnie mu poradzę co i jak zrobić.
Acha no skoro tak z ta miska i sankami to czaje, powinno byc si.
Co do sanek to sprytny pomysl. Wiesz co nie wiem czy nie powinienes udac sie do kolegi Derbiaka i wykonac zamiast metalowo gumowych tuleji sanek to sztywne aluminiowe, tak jak u kolegi Vigo.
Co do VR6, wolnossace 6cylindrow w osce powinno niezle smazyc lacze w calym zakresie obrotow mruczac przy tym niesamowitym WRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrryyyy. No i tak jak napisales innowacyjnosc projektu nadaje mu smaku.
Lubie to :!:
Co do sanek to sprytny pomysl. Wiesz co nie wiem czy nie powinienes udac sie do kolegi Derbiaka i wykonac zamiast metalowo gumowych tuleji sanek to sztywne aluminiowe, tak jak u kolegi Vigo.
Co do VR6, wolnossace 6cylindrow w osce powinno niezle smazyc lacze w calym zakresie obrotow mruczac przy tym niesamowitym WRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrryyyy. No i tak jak napisales innowacyjnosc projektu nadaje mu smaku.
Lubie to :!:
O zmianie tulei już myślałem z tym, że o poliuretanach. Zostawiłem puki co, tak jak jest. Raz że całkiem niedawno wymieniałem na nowe, a dwa to jak poskładam to do kupy i zobaczę czy ta modyfikacja sanek przyniesie oczekiwany rezultat. W razie potrzeby wymienię na sztywniejsze. Rozkładanie zawieszenia i sanek to już mi całkiem sprawnie idzie po tylu rozkładaniach.
Ile skrzynia z ABK wytrzyma nie wiem. Gdzieś kiedyś wyczytałem że daje radę do 350KM na ile to prawda to się okaże. Jak nie wytrzyma to przyszły setup przyniesie nową która wytrzyma:) ale to już na przyszły sezon wraz z hamulcami.
Ile skrzynia z ABK wytrzyma nie wiem. Gdzieś kiedyś wyczytałem że daje radę do 350KM na ile to prawda to się okaże. Jak nie wytrzyma to przyszły setup przyniesie nową która wytrzyma:) ale to już na przyszły sezon wraz z hamulcami.
Macie jakieś sprawdzone techniki na pomalowanie silnika, po za tym że wyczyścić i odtłuścić ??
Używał ktoś lakierów VHT?Warto?
http://allegro.pl/farba-do-silnika-vht- ... 84416.html
Czy może macie jakieś inne propozycje?
Czy głowice też malować czy tylko wyczyścić?
Używał ktoś lakierów VHT?Warto?
http://allegro.pl/farba-do-silnika-vht- ... 84416.html
Czy może macie jakieś inne propozycje?
Czy głowice też malować czy tylko wyczyścić?