Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 AYL] Project Audi VR6 by Seba

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Seba044
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 08 maja 2010, 20:41
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk

Post autor: Seba044 » 27 lip 2012, 14:42

Ustawiony jest mniej więcej jak powinien i maska nie zamyka się 3cm...

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 27 lip 2012, 15:40

Lipton troche :-/
Miska lezy juz na sankach? moze dalo by sie zjechac w dol jeszcze?
W zasadzie to miska i smok jest od poprzecznego wiec nie pozwala to na opuszczenie, twoja przerobka sanek rozwiazala to czesciowo ale jak widac nie do konca, przednia czesc miski o ile jest wyzej od dolnej krawedzi sanek?

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 27 lip 2012, 19:41

Czemu akurat zdecydowałeś się na swap vr6? Nie jest to chyba zbyt szczęśliwy wybór, no chyba że udało Ci się zdobyć go za przysłowiową flaszkę wódki. Przecież jest sprawdzony silnik 1,8T bardzo rozwojowy, a co więcej szlaki już zostały przetarte przez innych swapowiczów, których można się poradzić co i jak... ;-)

Awatar użytkownika
cozmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 27 wrz 2011, 15:13
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: cozmo » 27 lip 2012, 19:55

Tak obserwuje forum a nic nie pisze ale musze stwierdzić, ze bardzo fajny i innowacyjny projekcik ;-)

Myśle, że kolega idzie swoja drogą i olewa "przetarte szlaki" a dźwięk VR6 mmmm <ok>

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 27 lip 2012, 19:56

Bastek pisze:a co więcej szlaki już zostały przetarte przez innych swapowiczów, których można się poradzić co i jak...
podejrzewam, że dlatego się zdecydował na VRe ;-) Zawsze to coś nowego :-D

Projekt widzę powstaje konkretnie i wszystko jest dopracowane jak należy :!: Brawo :!:

Awatar użytkownika
Seba044
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 08 maja 2010, 20:41
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk

Post autor: Seba044 » 27 lip 2012, 21:51

To tak od początku.
Adam na foto jest już zmieniona miska od Tuarega 3,2 czyli wzdłużnego, aktualnie już ją trochę skróciłem bo była za głęboka, na foto nie były jeszcze podcięte sanki, podcięcie pozwoli zejść 3cm niżej, do tego dystanse pod sanki które pozwolą jeszcze o 2-3 cm obniżyć silnik. Do tego potrzebne mi były dłuższe śruby które mi załatwiłeś:)
Tak teoretycznie powinna się maska zamknąć. praktycznie się okaże.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dlaczego VR6??
Przede wszystkim dla dźwięku. Po drugie, w Polsce i sumie na świecie Vr6 wzdłużnie to rzadkość, a tym bardziej w audi 80 b4. A mi bardzo zależy żeby moje auto było jedyne w swoim rodzaju i nie powielało tego co już jest zrobione w dużej ilości.

Kolego Bastek, czemu uważasz, że VR6 to niezbyt szczęśliwy wybór?? Uważam i chyba wiele osób mnie poprze że VR6 ma bardzo duży potencjał i jest bardzo rozwojowy co udowadniają projekty w Polsce i nie tylko oparte na tym silniku. Co prawda chciałem VR6 w wersji R32, ale trochę koszty mnie przerosły.
1,8T- tak ma swój urok , ale nigdy nie będzie wydobywać z siebie takiego dźwięku co VR6.

I kolejna sprawa. Ja lubię wyzwania, a to chyba jest całkiem spore, skoro nie mam wielkiego doświadczenia w tego typu przeróbkach. Tak naprawdę to pierwszy mój swap i jak się uda to będę bardzo szczęśliwy i jak ktoś będzie też chciał pójść ta droga to będzie miał przetarty szlak i chętnie mu poradzę co i jak zrobić.

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 27 lip 2012, 22:00

Co do dźwięku to zgodzę się z Tobą... Na pewno o wiele milszy dla ucha niż 1,8T... Jeżeli ogarniesz do końca przeróbkę, to faktycznie pozostali chętni będą mieć już łatwiej. Co do szczęśliwości wyboru, to po prostu słyszałem niepochlebne opinie na temat tych silników ;-)

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 28 lip 2012, 11:18

Acha no skoro tak z ta miska i sankami to czaje, powinno byc si.
Co do sanek to sprytny pomysl. Wiesz co nie wiem czy nie powinienes udac sie do kolegi Derbiaka i wykonac zamiast metalowo gumowych tuleji sanek to sztywne aluminiowe, tak jak u kolegi Vigo.

Co do VR6, wolnossace 6cylindrow w osce powinno niezle smazyc lacze w calym zakresie obrotow mruczac przy tym niesamowitym WRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrryyyy. No i tak jak napisales innowacyjnosc projektu nadaje mu smaku.
Lubie to :!:

michalo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 28 maja 2012, 09:57

Post autor: michalo » 29 lip 2012, 11:14

Czapki z głów za projekt :shock: jestem ciekawy czy skrzynia z ABK nie będzie protestowała?

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Seba044
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 08 maja 2010, 20:41
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk

Post autor: Seba044 » 29 lip 2012, 21:19

O zmianie tulei już myślałem z tym, że o poliuretanach. Zostawiłem puki co, tak jak jest. Raz że całkiem niedawno wymieniałem na nowe, a dwa to jak poskładam to do kupy i zobaczę czy ta modyfikacja sanek przyniesie oczekiwany rezultat. W razie potrzeby wymienię na sztywniejsze. Rozkładanie zawieszenia i sanek to już mi całkiem sprawnie idzie po tylu rozkładaniach.

Ile skrzynia z ABK wytrzyma nie wiem. Gdzieś kiedyś wyczytałem że daje radę do 350KM na ile to prawda to się okaże. Jak nie wytrzyma to przyszły setup przyniesie nową która wytrzyma:) ale to już na przyszły sezon wraz z hamulcami.

Awatar użytkownika
garry99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 459
Rejestracja: 14 cze 2011, 10:55
Lokalizacja: Kętrzyn,Mazury

Post autor: garry99 » 29 lip 2012, 21:47

Ciekawy projekt,zawsze to jakaś nowość ;-) ps. Widziałem chłopaków jak jechali z vw mania na fajne fury było można popatrzeć po drodze nad morze :-)

Awatar użytkownika
Seba044
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 08 maja 2010, 20:41
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk

Post autor: Seba044 » 30 lip 2012, 06:21

Fakt było parę fajnych fur na vw mani, ale ogólnie to już się robi żenada. Nudno na maxa. Jeszcze parę lat wcześniej to było warto jechać, teraz ta impreza zatraciła na atrakcyjności.

Awatar użytkownika
Seba044
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 08 maja 2010, 20:41
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk

Post autor: Seba044 » 31 lip 2012, 07:39

A poniedziałkowy dzień przyniósł kolejne mody...
Zaciski poszły w złoto:)
Obrazek
Obrazek

VR-a trochę rozebrałem z osprzętu i już nie wygląda na takiego wielkiego....
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

i tyle puki co.

Awatar użytkownika
Seba044
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 08 maja 2010, 20:41
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk

Post autor: Seba044 » 31 lip 2012, 13:42

Macie jakieś sprawdzone techniki na pomalowanie silnika, po za tym że wyczyścić i odtłuścić ??
Używał ktoś lakierów VHT?Warto?
http://allegro.pl/farba-do-silnika-vht- ... 84416.html
Czy może macie jakieś inne propozycje?
Czy głowice też malować czy tylko wyczyścić?

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 31 lip 2012, 13:55

Seba044, ile się da to wypoleruj :-D

i oczywiście gruby projekt 8-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl