Dobra, już znalazłem. Nie wiem jak ja wczoraj szukałem
Seba możesz podpowiedzieć jaką markę i model kompresora zastosowałeś oraz jakiej firmy mieszki :?:
Kompresor Viair 400C
Poduszki przód Rubena 3 bałwankowe
Tył poduszki od kabiny Scania ( tego rozwiązania nie jestem do końca pewien bo u mnie wymaga to korekty, poskładam auto zobaczymy jak będzie....)
Mocno rozmyślam na Air Ride'm w moim Audi V8. Jeżeli się zdecyduję, będę miał parę pytań
Ciągam podłogą po asfalcie i mam już tego dość. Mam dwa komplety zawieszeń na przekładkę, ale Air rozwiązałby mój problem.
Na początek: jest możliwość podesłania pliku IAM Twojej przedniej kolumny :?: Chciałbym podejrzeć kilka rozwiązań, zwłaszcza chodzi mi o okucia
PS widzę, że pracujemy w tym samym programie.
Hmm. Akurat przedniej kolumny pod air nie rysowałem, tylko samą poduszkę. I tak naprawdę szkice nie do końca się sprawdziły bo trzeba było nanosić poprawki w trakcie toczenia, żeby maksymalnie to dopasować. Jeżeli rysujesz w 3D to wyrysowanie tego jest chyba chwilą.
Napisz na priv maila to wyślę Ci poduszkę, a na jej podstawie, zdjęć w moim profilu i swoich kolumn bez problemu powinieneś sobie z tym poradzić.
na seryjnej kolumnie nie położysz 80 progiem na ziemi, trzeba skracać kolumny ale pewnie to wiesz. Ja już swoje przeszedłem z powietrzem, wygoda napewno
licznik wyszedł świetnie.
Swoje kolumny skracalem, ale ze wzgledu na nisko zawieszona
miske nie moge zejsc za nisko. Mozliwosc jest sporo nizej... jakbym zostal przy Abk.
[ Dodano: 2013-01-20, 21:05 ]
Szuan a wlasciwie dlaczego pozbyles sie u siebie Air? Bo tak sie zawsze zastanawialem?
[ Dodano: 2013-02-11, 22:38 ]
Żeby nie było że nic nie robię.
Butla i kompresor od Air są już na swoim miejscu.
Udało mi się też już poskładać całe wnętrze.
Zostało już tylko parę pozycji z listy "Do zrobienia" i chyba będzie można wyjechać z garażu.
[ Dodano: 2013-02-13, 19:52 ]
Wczoraj po 7,5 miesięcznym staniu udało się wyjechać z garażu.
Air założony tylko przód, bez zbieżności, bez przeglądu wiec za dużo nie pojeździłem.
Dziś już od rana pojechałem na ustawienie zbieżności, bo stał totalnie rozkrakiem
Za jednym zamachem zrobiłem przegląd w związku ze zmianą silnika oraz zwykły okresowy bo już dawno wyszedł. Co najlepsze diagnosta w ogóle nie zwrócił uwagi na Air. Trochę był w szoku jak wszedł pod auto;)
Oczywiście w dowodzie też już widnieje że jest 2,8 150KW (204KM) wiec wszystko na legalu.
Seba044, please chłopie zamknij już projekt i nie rób nic więcej, nie wrzucaj więcej fot bo mi tylko ryjesz beret i powodujesz "sieroce" bujanie się w te i we wte na krześle aż kot się na mnie dziwnie paczy. Skończ z tym porno na forum.
Dregan z dowodem to całkiem niezłe cyrki były, oczywiście z winy niewiedzy urzędników, którzy źle interpretują przepisy, jak to się później tłumaczyli, że rzadko się zdarza żeby ktoś zmieniał...
jacek199315,eSPe do glancu jeszcze daleko, na foto może tego nie widać ale auto nie było pół roku myte. Zdjęcia nie pokazują niedoskonałości lakieru, a tu jeszcze długa praca przede mną, wiec to dobrego pornusa daleka droga.
Adam pierwsze jazdy w miarę zadowalające, Air co prawda tylko przód wg mnie chyba nawet daje lepsze czucie auta niż te dziadowskie sprężyny co miałem, więc to na plus. Zobaczymy jak będzie jak założę tył. A i muszę jeździć prawie na max podniesionym, ze względu na nisko położona miskę. Uważać trzeba na maxa.
Co do napędu. No co tu dużo pisać --->> Zapierdziela ,wydając z siebie bajeczne dźwięki.
Oczywiście pojawiły się choroby wieku dziecięcego ( z czym się liczyłem), ale w sumie nic poważnego, będę powoli je eliminował.
Ostatnio zmieniony 14 lut 2013, 07:48 przez Seba044, łącznie zmieniany 1 raz.
Muszę się przyznać bez bicia, że musiałem trochę pojeździć w takich warunkach w celu przeglądu itp.
Co do kół. Zdaje sobie sprawę że wyglądają skromnie, chociaż wydaje mi się że mają swój urok. Ogólnie mocno mi to wytknięto na cultstyle.pl
Oczywiście mam w planach zmianę na 18", ale to musi trochę poczekać na zmianę piast, układu hamulcowego i czegoś jeszcze:) to już chyba nie w tym sezonie. Muszę ogarnąć do końca bieżący setup i trochę podbudować się finansowo,żeby móc dalej modzić.