[B4]Quattro Avant od eSPe
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
A dziękować dziękować. Jeszcze kupa roboty przede mną ale plan jest do maja ogarnać to co zaplanowane.
Przy okazji.
Z nowości.
Kilka zaległych fotek z obecności na WOŚP na "pakiecie zimowym".
Na dniach do lakiernika poleciało:
- tylni zderzak
- spryski S2
- listwy boczne (górne)
- lotka ze stopem
Zakupione i w planach montaż na najbliższy czas:
- listwy dolne w pięknym stanie (bo te co są na aucie to standardowo powywijane)
- spryski lamp (po odebraniu od lakiernika)
- kiera S6C4 (muszę przerobić odbijak kierunków bo nie chce mi się wymieniać pająka).
Ogólnie plan jest aby na wiosnę auto wyjechało w takim kształcie (wiadomo felga inna niż na foto):
do czego sukcesywnie dążę praktycznie od początku. :mrgreen: :mrgreen:
Wtedy może sam już powiem że jest "kosa". :mrgreen:
Felga zostaje albo ta co była z ub roku lub coś innego jak kris się spisze i po przymiarce mi się będzie podobać.
Przy okazji.
Z nowości.
Kilka zaległych fotek z obecności na WOŚP na "pakiecie zimowym".
Na dniach do lakiernika poleciało:
- tylni zderzak
- spryski S2
- listwy boczne (górne)
- lotka ze stopem
Zakupione i w planach montaż na najbliższy czas:
- listwy dolne w pięknym stanie (bo te co są na aucie to standardowo powywijane)
- spryski lamp (po odebraniu od lakiernika)
- kiera S6C4 (muszę przerobić odbijak kierunków bo nie chce mi się wymieniać pająka).
Ogólnie plan jest aby na wiosnę auto wyjechało w takim kształcie (wiadomo felga inna niż na foto):
do czego sukcesywnie dążę praktycznie od początku. :mrgreen: :mrgreen:
Wtedy może sam już powiem że jest "kosa". :mrgreen:
Felga zostaje albo ta co była z ub roku lub coś innego jak kris się spisze i po przymiarce mi się będzie podobać.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2013, 01:01 przez eSPe, łącznie zmieniany 1 raz.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Nie ma szans. Na pewno się nie zapowiada aby w tej dekadzie to nastąpiło. :mrgreen:Miniekzgr pisze:Nie jestem i nigdy nie byłem za swapami,ale u Ciebie az się prosi.
Mam dobry, sprawny, zdrowy, trzymający serię i niezagazowany AAH. Mocy jak dla mnie wystarczy. To auto ma się dostojnie poruszać a nie za...suwać w sprintach. Nie mam na razie jakiegokolwiek powodu aby wywalać ten silnik z auta.
Dragan, to co ja tu robię to tylko kosmetyka jak patrzę na niektórych auta w tym i Twoje.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Może i były ale jedną ori miałem stłuczoną a druga trochę wyblakła a i tak docelowo szukam ori US - póki co na razie bezskutecznie a te malowańce kupiłem już z wewnętrznymi w komplecie to co miałem je wywalić do kosza?Tighe pisze:Nie lepsze były by zwykłe kierunki od avanta zamiast tych malowańców?
Teraz w ogóle się nie kręci kiera.GSF pisze:Tzn zeszlifować go bo teraz ciasno wchodzi??
Taśma jest taka jak z końcówek produkcji B4 czyli pod pająka z dużą dziurą w pająku (tak jak A4 B5 z początku produkcji) i albo trzeba zmienić pająka i dotoczyć tuleję pogrubiającą na kolumnę lub zmienić kolumnę albo opcja odcięcia tego plastikowego kółka z taśmy i przspawanie drugiego z jakiejkolwiek kiery B3 lub B4 bez jaśka i to chyba najtańsza opcja (tak przynajmniej mi delik pokazał robił u siebie).
Ja to mam pecha bo auto jest z kwietnia 94 a jakby było np sierpień 94 to bym miał P&P z taśmą.
eSPaczu. :mrgreen:Słonik pisze:Co to za pokemon w tej czapce? :mrgreen:
Kiere sam złożyłem z 5 innych. Wianek z jednej, jasiek z innej, taśma z innej, blachy pod jaśka z innej a znaczek esowy z poprzedniej kiery którą miałem. I na koniec obszyłem w BudWilu w Olsztynie.garry99 pisze:kiere obszywałeś czy już taką kupiłeś?
Ja to bym z chęcią przytulił jakiegoś kita 60. Daj namiar na gościa. Może to ten sam co brałem od niego springi FK.garry99 pisze:Dzwoniłem do gościa od którego kupiłem sprężyny FK to powiedział że mogę kupić sam przód ma -60 i -70 jak myślisz który wariant kupić?
Jaką ty masz teraz obudowę kierownicy?? taką z miejscem na taśmę od poduszki czy tą z kółkiem na rysik od klaksonu??eSPe pisze:Teraz w ogóle się nie kręci kiera.
Taśma jest taka jak z końcówek produkcji B4 czyli pod pająka z dużą dziurą w pająku (tak jak A4 B5 z początku produkcji) i albo trzeba zmienić pająka i dotoczyć tuleję pogrubiającą na kolumnę lub zmienić kolumnę albo opcja odcięcia tego plastikowego kółka z taśmy i przspawanie drugiego z jakiejkolwiek kiery B3 lub B4 bez jaśka i to chyba najtańsza opcja (tak przynajmniej mi delik pokazał robił u siebie).
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
teraz to mam taką pod taśmę w kierownicy bo fabrycznie mam jaśka ale starego typu (taśma w kierze ma blaszkę a języczek jest w obudowie). A mam już osłonę pająka taką pod tą taśmę która się w niej chowa . Przymierzałem i wsio jest OK tylko nie idzie kiery skręcić bo otwór w pająku jest za mały i język odbijania ręcznego uniemożliwia przekręcenie kiery.
Pokaż jeszcze zdjęcie swojego pająka od przodu. Na 99% nic nie musisz wymieniac i wystarczy tylko zeszlifować plastik odbijaka przy taśmie. Przerabiałem to już dwukrotkie, raz przy zmianie kiery jakieś 3 lata temu gdzie miało być P&P......eSPe pisze:teraz to mam taką pod taśmę w kierownicy bo fabrycznie mam jaśka ale starego typu (taśma w kierze ma blaszkę a języczek jest w obudowie). A mam już osłonę pająka taką pod tą taśmę która się w niej chowa . Przymierzałem i wsio jest OK tylko nie idzie kiery skręcić bo otwór w pająku jest za mały i język odbijania ręcznego uniemożliwia przekręcenie kiery.
Wtedy zrobiłem to na szybko i fakt troszke mi obcierało "plastik o plastik" przy skręcie ale z czasem sie wyrobiło. Za drugim razem zrobiłem troche innym "szlifem" i działa jak fabryka