Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 22 sty 2013, 21:22

Szalone te AAny, jak by nie mogli jak zwykle zrobic :mrgreen:

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 23 sty 2013, 07:00

Fajnie fajnie, ja się po prostu z 2.2T wyleczyłem na razie. 1.8T dłubane będzie, tylko chwile mi zajmie zbieranie środków, bo sam dół mnie wyniesie około 9k. Ale czego się nie robi z miłości haha :-D

Przewieziesz mnie nad grabią po nowo rumuńskim lasku jak ostatnio? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 23 sty 2013, 07:13

ja tez chce, ja tez! :mrgreen:

marianb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 245
Rejestracja: 22 cze 2007, 20:49
Lokalizacja: Warmia

Post autor: marianb » 23 sty 2013, 18:06

sagem pisze:Żana Ci podała wymiary flansz do wydechu, czy jeszcze marian nie przesłał pliku?
Naniosłem poprawkę na rysunku. Trochę się motam, bo wychodzę z uszczelki i jednak idę trochę w ciemno. Szkoda, że było czasu, na zdjęcie wymiaru z rury.

Słonik, jak coś pisz do mnie na GG, będę wieczorem.

UFOtm
Moderator
Moderator
Posty: 1240
Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
Imię: Michał
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: UFOtm » 23 sty 2013, 18:24

:arrow: a nie chciałbyś wkomponować zegarów z tej c4 w deskę od b4... to by fajnie wygladało, a i rzezby duzej nie ma :)

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 23 sty 2013, 18:25

Mabrothrax pisze:bo sam dół mnie wyniesie około 9k.
:shock:

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 23 sty 2013, 18:29

Krycha pisze:
Mabrothrax pisze:bo sam dół mnie wyniesie około 9k.
:shock:
Coś nie tak? :-)

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 23 sty 2013, 18:56

nie nic :)

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 23 sty 2013, 20:17

Samsung gadałeś z Noorciem na temat docierania AAN-a ??
Bo on to zrobił bardzo dobrze metodą na ostro :mrgreen:

A nie zamulał??

Też idziesz tą drogą??

:mrgreen:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 23 sty 2013, 20:34

bo sam dół mnie wyniesie około 9k.
Pozłacane tłoki i korby czy 900PS :?: <ok>
a nie chciałbyś wkomponować zegarów z tej c4 w deskę od b4... to by fajnie wygladało, a i rzezby duzej nie ma :)
Ale że mówisz o samym obrotku i prędkościomierzu rozumiem :?:

chmiel25 pisze:Samsung gadałeś z Noorciem na temat docierania AAN-a ??
Bo on to zrobił bardzo dobrze metodą na ostro :mrgreen:

A nie zamulał??

Też idziesz tą drogą??

:mrgreen:
Nie gadałem z noorkiem na temat docierania silnika, ale znam dobrze jego sposób, gadałem z wieloma osobami, dzisiaj także w wawie z Dredem i opinie są podzielone. Boje się że po prostu po katowaniu na początku nie przestanie mi kopcić, stwierdziłem, że dotrę ją po swojemu, czyli pół na pół. Trochę go teraz pocisnę, już jest przejechane 200km, pokatuje i zalewam 10w60 i kolejne 500km średnio delikatnie.
Zamulać nie mam zamiaru tak czy tak <ok>

Awatar użytkownika
taktownie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 458
Rejestracja: 30 lip 2010, 12:00
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: taktownie » 23 sty 2013, 22:18

sory że pytam ale nie doczytałem wcześniej, to robiłesZ szlify walu nowe panewki szlif bloku nowe tłoki itd?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 23 sty 2013, 22:23

Nowe panewki głowne i korbowe ACL, wał tylko lekko przypolerowany bo był ok, mierzony blok więc obyło się bez szlifu i tłoków nadwymiar, miał małe progi, nowe pierścienie, honowanie cylindrów, polksięzyce dociskajace wal. Pompa oleju rozebrana, obejrzana i wyczyszczona, wyglądała ładnie wiec została, ciśnienie też dawała jak należy. TO tyle jesli chodzi o dół silnika.

Awatar użytkownika
taktownie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 458
Rejestracja: 30 lip 2010, 12:00
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: taktownie » 23 sty 2013, 22:26

a no to dobra, bo tak czytalem wczesniej i widzialem jakies texty ze robisz tylko glowice bo dol jest ok i teraz czytam o docieraniu silnika i coś mi nie pasowało <ok> Taki motor to powinienes na torze docierac czyli 1 okrązenie 2000 rpm 2-gie 3000 rpm itd :mrgreen:

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 24 sty 2013, 06:13

sagem pisze:
bo sam dół mnie wyniesie około 9k.
Pozłacane tłoki i korby czy 900PS :?: <ok>
Nie, graty z niemcowni :-)

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 24 sty 2013, 08:16

A co w tej niemcowni takie drogie ze dół 20vt kosztuje 9k?

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl