[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
dzej007, grubości Ci nie powiem, bo nie pamiętam, co do pałowania to też nie odpowiem bo narazie jej nie pałowałem.
Chłodnica wielkosciowo jest minimalnie większa od chłodnicy R5 ( NG ), do tego jest ustawiona centralnie przed nadmuchem ( na pewno chłodnica z boku ma gorszy nawiew ), dwa wentylatory zsynchronizowane bardzo ładnie go wychładzają. Katowanie w miejscu to pojęcie względne, bo jak zapne pierwszy bieg i będę trzymał but w podłodze i obroty 6-7 tysięcy to po pewnym czasie zagotuje seryjne 2. 2T, jakiej chłodnicy by nie miało, a nawet jak woda wytrzyma to olej przekroczy grubo ponad 130 stopni i wszystko zacznie się gotować.
Narazie miałem okazje pojeździć po mieście przy temp. +4 stopnie na dworze i temp. wody oscyluje się w granicach 70-80 stopni, przy dość dynamicznej jeździe.
W zanadrzu mam jeszcze mocniejsze wentylatory ( SPAL ), chłodnica o tych samych wymiarach, jednak z miedzianym rdzeniem który lepiej odprowadza ciepło, wycięcie w zderzaku pod rejestracją okrągłych dziur ( zderzak zasłania pół chłodnicy ), tak więc chyba tak źle nie będzie.
Chłodnica wielkosciowo jest minimalnie większa od chłodnicy R5 ( NG ), do tego jest ustawiona centralnie przed nadmuchem ( na pewno chłodnica z boku ma gorszy nawiew ), dwa wentylatory zsynchronizowane bardzo ładnie go wychładzają. Katowanie w miejscu to pojęcie względne, bo jak zapne pierwszy bieg i będę trzymał but w podłodze i obroty 6-7 tysięcy to po pewnym czasie zagotuje seryjne 2. 2T, jakiej chłodnicy by nie miało, a nawet jak woda wytrzyma to olej przekroczy grubo ponad 130 stopni i wszystko zacznie się gotować.
Narazie miałem okazje pojeździć po mieście przy temp. +4 stopnie na dworze i temp. wody oscyluje się w granicach 70-80 stopni, przy dość dynamicznej jeździe.
W zanadrzu mam jeszcze mocniejsze wentylatory ( SPAL ), chłodnica o tych samych wymiarach, jednak z miedzianym rdzeniem który lepiej odprowadza ciepło, wycięcie w zderzaku pod rejestracją okrągłych dziur ( zderzak zasłania pół chłodnicy ), tak więc chyba tak źle nie będzie.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Wiedz kolego, że czeka Cie sporo przeróbek, min. belka przednia, zderzak przedni na CFL/RS2 lub cięcie eskowego, nie wiem jak tam w 3B jest dokładnie rozwiązany pasek alternatora i pompy wspomagania, ale jak są dwa cienkie i do tego dolne koło jest bardziej wysunięte ( ok 2cm więcej ) to już ciężko będzie zmieścić się z belką.dzej007 pisze:jestem bardzo ciekaw tego rozwiązania i chyba to wypróbuje u siebie :mrgreen: jak możesz jeszcze powiedzieć ta miedziana chłodnica w zanadrzu to z czego to jest
Kolektorek wodny od AAN'a i pewnie jeszcze wiele szczegółów.
Co do chłodnicy, to nic dokładnie Ci nie powiem, wiem tylko że kosztuje 350PLN + wysyłka, i trzeba ściagnąć ją z DE, a to miał załatwić mi kolega Słonik.
P.s w związku z przeniesieniem tego tematu to działu TUNING coś się popsuło i tutaj w dziale Audi 80 B4 nie odświeża tego tematu, proszę naprawcie to.
Pozdrawiam
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5492
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Fanthom, w takim tempie tak może wyglądać kolejny stage hehe <ok>
shellah, pierwsza istotna różnica to że AAN potrzebuje minimum 95 oktanów do pracy, a ADU tylko 91.
Inne wałki rozrządu, inne turbo, wtryski, k. wydechowy i dolotowy, inny program, inny układ dolotowy.
Inne czasy otwarcia i zamknięcia zaworów, i pewnie wiele innych o których zapomniałem albo nie wiem
![<piwo>](https://audi80.pl/images/smilies/piwo.gif)
shellah, pierwsza istotna różnica to że AAN potrzebuje minimum 95 oktanów do pracy, a ADU tylko 91.
Inne wałki rozrządu, inne turbo, wtryski, k. wydechowy i dolotowy, inny program, inny układ dolotowy.
Inne czasy otwarcia i zamknięcia zaworów, i pewnie wiele innych o których zapomniałem albo nie wiem
![;-)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
![<piwo>](https://audi80.pl/images/smilies/piwo.gif)
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
shellah, wizualnie jest podobnie, ale dolot bardziej jak w 3B.
A takie tam kolejne spy foto jako że nic się ostatnio nie dzieje.
![Obrazek]()
A takie tam kolejne spy foto jako że nic się ostatnio nie dzieje.
Ostatnio zmieniony 12 paź 2013, 19:04 przez sagem, łącznie zmieniany 2 razy.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok