Grzebałeś coś w skrzynce z bezpiecznikami podczas zmiany silnika? Zaraz za złączem diagnostycznym, przykręcone są takie zielone kabelki. Każdy z nich odpowiada z komunikacje z czym innym. U mnie są np. cztery, czyli silnik, ABS, Klima i IMO. Odkręć te kable i przeczyść oczka, może coś tam zaśniedziało i przez to ABS milczy?sagem pisze:VAGiem tez nie moge się połączyć, z silnikiem laczy sie normalnie.
[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
chmiel25, miałeś CAŁKOWICIE pusty układ, czy sama zmiana zacisku, etc.?
IC69, dobra sugestia, musiał bym znaleźć jakieś schematy tego, bo ja wszystkie kable stamtąd mam usunięte i zrobione złącze OBD2 w schowku w aucie, ale tam idzie Linia K, linia L oraz Masa i Plus, nie wiedziałem że obsługa immo, poduch, ABS'u jest z oddzielnych linii.
Fanthom, gdybyś przeczytał problem od początku, wiedział byś że nie chodzi o sam błąd ABS, a o to że nie mogę odpowietrzyć hamulców i mam miękki pedał.
Do sedna, zbaczając z wątku hamulców.
Pojeździłem trochę na wydechu i jednak 2.75 cala na jednym, przelotowym tłumiku jest ciut za głośno, w pewnym, minimalnym zakresie obrotów (jednak najbardziej użytecznym) 2200-3000 RPM jest buczenie, rezonans? Nie wiem, spaliny się za bardzo rozprężają czy coś. Ogólnie jest mega rasowo i fajnie, ale auto ma też nadawać się na trasy a nie tylko na wyścigi, dlatego też zamówiłem w poniedziałek w RM- Motors kolejny, środkowy tłumik ze specjalnymi załamaniami poprawiającymi wyciszenie (i absolutnie nie blokującymi przepływu) i tak to wygląda, w najbliższym czasie wspawam to zamiast kawałka prostej rury. Tłumik oczywiście z kwasu, 71 mm średnicy.
, ![Obrazek]()
P.S. Dziś z kolegą Paweł Olsztyn zmieniliśmy u mnie pompę wspomagania na jedno sekcyjną od 1.8T, ponieważ moja dwu sekcyjna ciekła, i wszystko jest dobrze.
Pozdrawiam![;-)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
IC69, dobra sugestia, musiał bym znaleźć jakieś schematy tego, bo ja wszystkie kable stamtąd mam usunięte i zrobione złącze OBD2 w schowku w aucie, ale tam idzie Linia K, linia L oraz Masa i Plus, nie wiedziałem że obsługa immo, poduch, ABS'u jest z oddzielnych linii.
Fanthom, gdybyś przeczytał problem od początku, wiedział byś że nie chodzi o sam błąd ABS, a o to że nie mogę odpowietrzyć hamulców i mam miękki pedał.
Do sedna, zbaczając z wątku hamulców.
Pojeździłem trochę na wydechu i jednak 2.75 cala na jednym, przelotowym tłumiku jest ciut za głośno, w pewnym, minimalnym zakresie obrotów (jednak najbardziej użytecznym) 2200-3000 RPM jest buczenie, rezonans? Nie wiem, spaliny się za bardzo rozprężają czy coś. Ogólnie jest mega rasowo i fajnie, ale auto ma też nadawać się na trasy a nie tylko na wyścigi, dlatego też zamówiłem w poniedziałek w RM- Motors kolejny, środkowy tłumik ze specjalnymi załamaniami poprawiającymi wyciszenie (i absolutnie nie blokującymi przepływu) i tak to wygląda, w najbliższym czasie wspawam to zamiast kawałka prostej rury. Tłumik oczywiście z kwasu, 71 mm średnicy.
P.S. Dziś z kolegą Paweł Olsztyn zmieniliśmy u mnie pompę wspomagania na jedno sekcyjną od 1.8T, ponieważ moja dwu sekcyjna ciekła, i wszystko jest dobrze.
Pozdrawiam
![;-)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
Ostatnio zmieniony 14 paź 2013, 19:13 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
Wymiana wszystkich przewodów hamulcowych i zacisków.sagem pisze:chmiel25, miałeś CAŁKOWICIE pusty układ, czy sama zmiana zacisku, etc.?
Sagem to nie system SBC w M-B gdzie odpowietrzasz komputerem.
Albi niedokładnie odpowietrzyłeś albo gdzieś ci łapie powietrze.
Albo zwyczajnie masz upierdliwego bąbla w przewodzie :mrgreen:
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Witaj
Podjedź do zakładu jakiegoś, który ma sprzęt do odpowietrzania. Z tego co wiem zakłada się pompkę na zbiorniczek płynu i nie ma opcji, aby do układu wleciało powietrze, a ponadto pompka podaje pod ciśnieniem płyn co powoduje, że z układu są wypychane wszystkie syfy, łącznie z powietrzem![;-)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
Do łączenia się z kompem ABSu wystarczy linia K, która idzie w wiązce ABS (zielony przewód z konektorem oczkowym na końcu), a także + i - dla vaga.
Podjedź do zakładu jakiegoś, który ma sprzęt do odpowietrzania. Z tego co wiem zakłada się pompkę na zbiorniczek płynu i nie ma opcji, aby do układu wleciało powietrze, a ponadto pompka podaje pod ciśnieniem płyn co powoduje, że z układu są wypychane wszystkie syfy, łącznie z powietrzem
![;-)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
Do łączenia się z kompem ABSu wystarczy linia K, która idzie w wiązce ABS (zielony przewód z konektorem oczkowym na końcu), a także + i - dla vaga.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
misiekdzwon, dzięki.
Dziś z kolegą Paweł Olsztyn założyliśmy u mnie gwint, na razie jedno foto podglądowe (obniżenie docelowe, mam nadzieje) niestety tylko jedna fotka bo nie mogłem wyjechać stamtąd gdzie stoi auto (uskok w progu, mówię serio) i jutro załatwię deski i cyknę parę fot.
![Obrazek]()
Ogólnie tył jeszcze ma około 3 cm regulacji w dół (ale wtedy w nadkole wchodzi cała opona i kawałek felgi :mrgreen:), a przód ma jeszcze parę mm ale nie idzie włożyć małego palca między błotnik a oponę przy skręcie. Muszę też jeszcze jutro skołować obejmy do baku i go podciągnąć lepiej do góry bo jest 3 cm od podłogi. :shock:
![Obrazek]()
Jak zwykle po drodze perypetie i gdyby nie Żana to bym tego nie złożył.![:-)](https://audi80.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Pozdrawiam
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dziś z kolegą Paweł Olsztyn założyliśmy u mnie gwint, na razie jedno foto podglądowe (obniżenie docelowe, mam nadzieje) niestety tylko jedna fotka bo nie mogłem wyjechać stamtąd gdzie stoi auto (uskok w progu, mówię serio) i jutro załatwię deski i cyknę parę fot.
Ogólnie tył jeszcze ma około 3 cm regulacji w dół (ale wtedy w nadkole wchodzi cała opona i kawałek felgi :mrgreen:), a przód ma jeszcze parę mm ale nie idzie włożyć małego palca między błotnik a oponę przy skręcie. Muszę też jeszcze jutro skołować obejmy do baku i go podciągnąć lepiej do góry bo jest 3 cm od podłogi. :shock:
Jak zwykle po drodze perypetie i gdyby nie Żana to bym tego nie złożył.
![:-)](https://audi80.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Pozdrawiam
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 14 paź 2013, 19:21 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Hehe no tak, ale mi nie zależy na biciu rekordów niskości, ma być sztywno i ładnie, i szkoda mi obcierać błotniki bo mam oryginalny lakier. No i nie wykorzystam mocy silnika chyba że na nowo położonych drogachNiki20 pisze:sagem pisze:a przód ma jeszcze parę mm ale nie idzie włożyć małego palca między błotnik a oponę przy skręcie
eee ziom to masz jeszcze w ciul placu :lol: Ja miałem tak że kartkę papieru wsadzałem na ciasno <ok>
![<piwo>](https://audi80.pl/images/smilies/piwo.gif)
![<piwo>](https://audi80.pl/images/smilies/piwo.gif)