Na mokrym tak, i okropnie strzela w plecy, ale na suchym nie ma szans nawet, za dobre oponybarto-team pisze: a grzebia wszystkie cztery koła przy pełnym bucie :?: <ok>
Niebawem jak dostanie więcej mocy powinno być ok :mrgreen:
Dzięki :oops:misiekdzwon pisze:Projekt zacny, gratuluję pomysłu i dążenia do celu
Mocniejszy sofcik w sumie już czeka, ale przed zmianą kości chcę pojechać na hamownię i zobaczyć jak trzyma się to leciwe 20vt Szczerze to porównując do zchipowanego 1.8t, to jest przepaść, ale pewnie moment mnie czaruje. W każdym razie na majówkę do Ułęża 24-26.05 mam zamiar jechać na mtm-ie, do RS'a pewnie mu trochę będzie brakować, ale na k26 będzie już fajnie. To i tak taki mały przejściowy setup będzie, docelowo chcę normalnie jak Bóg przykazał wystroić auto, ale to jeszcze wiele mego potu upłynie...misiekdzwon pisze: Kiedy wpadnie mocniejszy soft? Ciekaw jestem, czy będą osiągi bliskie RS2-ójce
Dziękowac i wzajemniemisiekdzwon pisze:Życzę powodzenia i zawsze szerokiej drogi
Heheh a to dobre, albo jakiś myk przy kopiowaniu wpadł, ale któryś moderator ma za dużo czasu, w każdym razie już poprawione.misiekdzwon pisze:P.S. Dlaczego w fotostory na I stronie po kliknięciu na blok silnika wyskakuje fotka niespodzianka? :mrgreen:
Rozumiem, że nieszczelność <rotfl> Przód jest prawie idealny, jeszcze może jakaś dokładka dtm i no malinasagem pisze:No co Wy panowie, o relingach nawet nie myślę, nie mam zamiaru dziurawić sobie ori lakieru
No i dalej performancje, tfu... znaczy się lansik, bo do czego to auto jest, :mrgreen: pssst pssst, szkoda tylko, że miesiąc wcześniej włożyłem nową DV'kę
[url=http://imageshack.us/scaled/thumb/20/img0170pi.jpg]Obrazek[/URL]
Chopcom dzienki za ogarniecie tematu!
p.s pierwsza strona się zmieniła, taka bardziej performacne <buu>