Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 05 maja 2013, 21:51

barto-team pisze: a grzebia wszystkie cztery koła przy pełnym bucie :?: <ok>
Na mokrym tak, i okropnie strzela w plecy, ale na suchym nie ma szans nawet, za dobre opony :-P

Niebawem jak dostanie więcej mocy powinno być ok :mrgreen:

Awatar użytkownika
barto-team
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1620
Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: barto-team » 05 maja 2013, 21:58

ostatnio jak jeździłem golfem 4 1.9 TDI 4motiona na felgach 19 opona 235.35, po pełnym bucie wszystkie 4 koła grzebały :-D golf zrobiony na 260 koni :-P a na zimówkach 15 cali na suchym asfalcie do trojki wszystkie grzebały hehe ;-)

[ Dodano: 2013-05-05, 21:59 ]
a ja tu borok automatem w ośce jeżdżę i nawet gumy niecha mi zagrać :-(
Ostatnio zmieniony 05 maja 2013, 22:06 przez barto-team, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 05 maja 2013, 22:03

E tam jakiś ala haldex to nie sztywno spięty napęd od startu więc łatwiej ma zerwać, zresztą mi sprzęgła szkoda na takie testy :-P

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 06 maja 2013, 12:35

Samsung relingi leżą jak coś :lol: Avant całkiem OK. :-P

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 06 maja 2013, 17:31

Problem w tym że trzeba wiercić dzióry w dachu, ale weź sobie na próbę same relingi bez sróbek przyłóż na dach to zobaczysz ze fajnie wygląda

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 maja 2013, 20:41

chmiel25 pisze:Samsung relingi leżą jak coś
Spoko wysyłaj flaszke Ci postawie :mrgreen:
marszall pisze:Problem w tym że trzeba wiercić dzióry w dachu,
I to chyba główny argument przeciw.

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 06 maja 2013, 20:49

Żadnych relingów nie zakładaj tak jest dobrze <piwo>

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 06 maja 2013, 21:42

Przemas80 pisze:Żadnych relingów nie zakładaj tak jest dobrze <piwo>
+1

Nie rob tak jak maja wszyscy.

Avant B4 bez relingow to swojego rodzaju rarytas wiec nie widze powodu aby pozbywac sie tego atutu.
Zostaw jak jest bo jest dobrze.

Awatar użytkownika
Kelis.Zx145
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
Kontakt:

Post autor: Kelis.Zx145 » 07 maja 2013, 07:16

ja też bym nie zakładał, tak wygląda na jeszcze niższy ;-)

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 07 maja 2013, 08:15

Kelis.Zx145 pisze:tak wygląda na jeszcze niższy ;-)
Dokładnie.
Relingi wizualnie podwyższają auto a tak bez to taki szczur przy ziemi.

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 07 maja 2013, 08:27

Odkąd znam ten temat byłem za zderzakiem eSkowym. Teraz wygląda o wiele bardziej męsko! :) Relingów bym nie zakładał, bo bez nich jest większą żabą :)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 09 maja 2013, 20:27

No co Wy panowie, o relingach nawet nie myślę, nie mam zamiaru dziurawić sobie ori lakieru :-D

No i dalej performancje, tfu... znaczy się lansik, bo do czego to auto jest, :mrgreen: pssst pssst, szkoda tylko, że miesiąc wcześniej włożyłem nową DV'kę.
Obrazek

Chłopcom dzięki za ogarniecie tematu!

P.S. Pierwsza strona się zmieniła, taka bardziej performacne. <buu>
Ostatnio zmieniony 15 paź 2013, 20:25 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 09 maja 2013, 21:20

Hejka <piwo>
Projekt zacny, gratuluję pomysłu i dążenia do celu <ok> Kiedy wpadnie mocniejszy soft? Ciekaw jestem, czy będą osiągi bliskie RS2-ójce :-P
Życzę powodzenia i zawsze szerokiej drogi <piwo>
P.S. Dlaczego w fotostory na I stronie po kliknięciu na blok silnika wyskakuje fotka niespodzianka? :mrgreen:

Pozdrawiam
Piotr

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 09 maja 2013, 21:39

Siemanko
misiekdzwon pisze:Projekt zacny, gratuluję pomysłu i dążenia do celu
Dzięki :oops:
misiekdzwon pisze: Kiedy wpadnie mocniejszy soft? Ciekaw jestem, czy będą osiągi bliskie RS2-ójce :-P
Mocniejszy sofcik w sumie już czeka, ale przed zmianą kości chcę pojechać na hamownię i zobaczyć jak trzyma się to leciwe 20vt :-P Szczerze to porównując do zchipowanego 1.8t, to jest przepaść, ale pewnie moment mnie czaruje. W każdym razie na majówkę do Ułęża 24-26.05 mam zamiar jechać na mtm-ie, do RS'a pewnie mu trochę będzie brakować, ale na k26 będzie już fajnie. To i tak taki mały przejściowy setup będzie, docelowo chcę normalnie jak Bóg przykazał wystroić auto, ale to jeszcze wiele mego potu upłynie...
misiekdzwon pisze:Życzę powodzenia i zawsze szerokiej drogi
Dziękowac i wzajemnie <piwo>
misiekdzwon pisze:P.S. Dlaczego w fotostory na I stronie po kliknięciu na blok silnika wyskakuje fotka niespodzianka? :mrgreen:
Heheh a to dobre, albo jakiś myk przy kopiowaniu wpadł, ale któryś moderator ma za dużo czasu, w każdym razie już poprawione.

Pozdro ;-)

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 09 maja 2013, 21:45

sagem pisze:No co Wy panowie, o relingach nawet nie myślę, nie mam zamiaru dziurawić sobie ori lakieru :-D

No i dalej performancje, tfu... znaczy się lansik, bo do czego to auto jest, :mrgreen: pssst pssst, szkoda tylko, że miesiąc wcześniej włożyłem nową DV'kę

[url=http://imageshack.us/scaled/thumb/20/img0170pi.jpg]Obrazek[/URL]

Chopcom dzienki za ogarniecie tematu!

p.s pierwsza strona się zmieniła, taka bardziej performacne <buu>
Rozumiem, że nieszczelność <rotfl> :P Przód jest prawie idealny, jeszcze może jakaś dokładka dtm i no malina :)

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl