Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 01 kwie 2010, 00:25

Mozesz cyknac fotke jak wyglada wyzej wymieniona regulacja :?:

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 01 kwie 2010, 08:43

Ja chce zobaczyc fotki tej imprezy. Bo widze u kolegi pelny optymizm. Elektryka jest prosta.
1. pytanie. Skoro pakujesz ic od a4 to jak zamierzasz go podlaczyc?? zakladasz dolot od a4??
2. pytanie. Czemu zostawiasz swoj kat??
3. pytanie. Jak wyjeliscie silnik?? do gory??
4. poprosze zdjecie łapy bo na blok to moze pasuje ale na nadwozie napewno nie.
Pozdrawiam i patrze

Awatar użytkownika
MarcinC
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 10 lut 2010, 16:23
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: MarcinC » 01 kwie 2010, 09:14

z tego co narazie napisałeś to niby zabieg jest bardzo prosty (P&P) i kipisz optymizmem...

wydaje mi się, że to nie będzie takie proste ogarnąć sobie ot tak ;-)

dobrze by było gdybyś to upchał w 2-3dni, ale na 100% nie będzie tak różowo, natomiast życzę powodzenia i jak najszybszego wyjazdu z garażu <piwo>

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 01 kwie 2010, 10:23

hehe, tez bylem pelny optymizmu ;-) do momentu kiedy AVF byl na dzwigu i zaczelo sie pasowanie do komory silnika :mrgreen:

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 01 kwie 2010, 11:32

Tutaj tez sie tak skonczy niestety dlatego bacznie obserwuje. znasz budowe dolotu w a4 mrozik wiec wiesz jak z tym wyjdzie. Ale ja czekam i obserwuje. :lol:

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 01 kwie 2010, 11:45

Chłopcy no nie podcinajcie chłopakowi skrzydeł jak jest dbrze to niech bedzie jeszcze lepiej, do czasu.....
mrozoo pisze:kiedy AVF byl na dzwigu i zaczelo sie pasowanie do komory silnika
;-)
Chłopak nie martw sie nawet jak sie zaczna komplikacje to jestesmy tu z Toba zeby sobie z tym poradzic <ok>

Awatar użytkownika
Adaś Lee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 25 sie 2009, 14:59
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: Adaś Lee » 01 kwie 2010, 11:53

a ja tam nie rozumiem po co te dywagacje.

kupił silnik, cieszy się, wkłada go w dobrym tempie. głupi nie jest, dobrze wie, że może się nie zgadzać coś.

Póki idzie dobrze i ma plan, to zostaje tylko czekać na zakończenie prac, a nie jak wy to robicie - czekać aż coś pójdzie nie tak, żeby powiedzieć "a nie mówiłem".

Czim sie Kamil, ciśnij z robotą.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 01 kwie 2010, 12:17

Nikt nikomu nie podcina skrzydeł!! Jestesmy tutaj zeby kibicowac i pomoc kazdy z nas to robil wiec wie jak to wyglada i gdzie sa problemu. z mojej strony pytania sa po to rzeby pomoc chlopakowi uniknac problemow. A z opisu wynika ze na kilka trafi. Ja wsadzalem Tdi mrozo Tdi a to dokladnie to samo co 1.8 t.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 01 kwie 2010, 12:23

Chmielek nie mialem z tym podcinaniem skrzydel na mysli takiego doslownego znaczenia, luzik, jasna sprawaze kazdy kibicuje.
Adaś Lee, nie martw sie nie na to zeby poszlo cos nie tak kazdy czeka, nawet nie wiesz jak bym bardzo chcial zeby sie okazalo ze wszystko pasuje P&P bez najmniejszych ieodwracalnych przeróbek <ok>
Dawaj chłopak z robota i informuj na bierząco :-)

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 01 kwie 2010, 16:08

3mam kciuki i jakby coś to pisz na PW.

Ciesze sie, że projekt ruszył.

Powodzenia :-)

Awatar użytkownika
Lucazzz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2239
Rejestracja: 11 maja 2009, 17:35
Lokalizacja: Kraków/ WSW

Post autor: Lucazzz » 01 kwie 2010, 20:24

no no, kolega ma Ambitny plan :) powodzenia zycze, i wytrwałosci :P a audi, piekne, czrne, felga taka sama jak u mnie w Celice była :P

Jeszcze raz powodzenia!! <ok>

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 01 kwie 2010, 21:36

Witam Was po ciężkim dniu pracy <ok>
Mozesz cyknac fotke jak wyglada wyzej wymieniona regulacja :?:
Dodałem fotki ale nie wiem czy coś zobaczysz :-P
Ja chce zobaczyc fotki tej imprezy. Bo widze u kolegi pelny optymizm. Elektryka jest prosta.
1. pytanie. Skoro pakujesz ic od a4 to jak zamierzasz go podlaczyc?? zakladasz dolot od a4??
2. pytanie. Czemu zostawiasz swoj kat??
3. pytanie. Jak wyjeliscie silnik?? do gory??
4. poprosze zdjecie łapy bo na blok to moze pasuje ale na nadwozie napewno nie.
ad.1. Tak dolot jest od A4 tylko przerobiony po naszemu.

ad.2. Bo nie mam kanału i nie chce mi się męczyć z jego wycinaniem, potem na pewno się go wytnie, po za tym preferuje ciszę, a kiedyś jak miałem strumiennice to było o wiele głośniej, no chyba że zabiera on z 50 nm <ok>



ad.3. Tak do góry, ale można też do przodu jak masz dobra wyciągarke na kołach, ale wtedy musisz zwalać belkę do wyjęcia i zderzak i chyba lampy.

ad.4. Łapa pasuje i na blok i na nadwozie i jest plug and play. Ile razy mam to jeszcze powtarzać? na zlocie zobaczycie na własne oczy.

Jedynie stojąc przodem do auta lewa łapa musiała mieć o 3 rozmiary roziwerconą dziurę, środkowa minimalne podgięcie a prawa pasuje idealnie, z tym że mogę jeszcze regulować 2 cm w dół-góra, i 2 cm lewo-prawo.

z tego co narazie napisałeś to niby zabieg jest bardzo prosty (P&P) i kipisz optymizmem...

wydaje mi się, że to nie będzie takie proste ogarnąć sobie ot tak ;-)
Na pewno nie jest to takie proste jak krytyka bez powodu..

hehe, tez bylem pelny optymizmu ;-) do momentu kiedy AVF byl na dzwigu i zaczelo sie pasowanie do komory silnika :mrgreen:
Tutaj tez sie tak skonczy niestety dlatego bacznie obserwuje. znasz budowe dolotu w a4 mrozik wiec wiesz jak z tym wyjdzie. Ale ja czekam i obserwuje. :lol:

Do godziny 15 byliśmy we 3 na innej robocie, o 16 byłem już w domu i zaczelismy pakować motor, o godzinie 17 motor już siedział, a o 18 był skręcony do skrzyni i na poduszki.
Zamontowałem pompę wspomagania, belkę, trochę węży i przewodów. Tak zeszło do 20 :-)

Teraz czekam na jakiegos elektryka do 4 niezidentyfikowanych kostek i do immo.

Jeden odmówił, drugi może tylko po świetach, trzeci chce 300 zł za sama blokadę immo + za wtyczki.

Jutro jeszcze mama będzie próbowała załatwić jakiegoś znajomego elektrona który to ogarnie. Mamy mało czasu na robote przy audiance bo inna jest, ale jak jutro będzie padał deszcz to cały dzień siedzimy w garażu, ogarnie się całą obudowę filtra powietrza, wydech dokładnie, pompke paliwa itd.
Nikt nikomu nie podcina skrzydeł!! Jestesmy tutaj zeby kibicowac i pomoc kazdy z nas to robil wiec wie jak to wyglada i gdzie sa problemu. z mojej strony pytania sa po to rzeby pomoc chlopakowi uniknac problemow. A z opisu wynika ze na kilka trafi. Ja wsadzalem Tdi mrozo Tdi a to dokladnie to samo co 1.8 t.
A naczytałem się na forum że to taka tragedia, kupno, dopasowywanie, mocowania, wydechy i inne pierdoły a jak narazie dzięki Bogu wszystko jest naprawdę dobrze, teraz na pewno zwolni bo sam elektryki nie ogarnę, po prostu nie znam sie na tym, a tylko to nas blokuje.
a ja tam nie rozumiem po co te dywagacje.

kupił silnik, cieszy się, wkłada go w dobrym tempie. głupi nie jest, dobrze wie, że może się nie zgadzać coś.

Póki idzie dobrze i ma plan, to zostaje tylko czekać na zakończenie prac, a nie jak wy to robicie - czekać aż coś pójdzie nie tak, żeby powiedzieć "a nie mówiłem".

Czim sie Kamil, ciśnij z robotą.
Dzięki Adaś ;-)

Dzięki wszystkim za miłe słowa tak samo jak i za krytykę ale nie zawsze wszystko jest jak we filmie, póki co jest dobrze, a jak będzie nie wiem. Wiem tylko że się nie poddamy i będziemy walczyć aż się uda.

Pooooozdrooooooo <ok> <ok>

Fotki z dzisiejszego krótkiego dnia.

http://img682.imageshack.us/gal.php?g=img0141uk.jpg
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2010, 22:45 przez sagem, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 01 kwie 2010, 21:58

sagem pisze:Dodałem fotki ale nie wiem czy coś zobaczysz
No wlasnie malo widze, opisz moze na czym ta regulacja polega bo ciekawi mnie to bardzo.
Rozumiem ze otwor na srubie w lapie od tsrony pasazera rozwiercales o 3rozmiary bo brakowalo kilka mm zeby usiadl na swoje miejsce tak :?:
Ciesze sie ze nie wszystko idzie do przodu powoli.
He elektryki to i ja nie rozumiem zbytnio i tez czesto sie do niej boje dotykac.
50Nm kat nie zabiera ale ja bym go usunał czym predzej bo tak czy inaczej bedzie dlawic silnik tym bardziej ze jest to jednostka doladowana.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 01 kwie 2010, 22:08

Słonik pisze:
sagem pisze:Dodałem fotki ale nie wiem czy coś zobaczysz
No wlasnie malo widze, opisz moze na czym ta regulacja polega bo ciekawi mnie to bardzo.
Rozumiem ze otwor na srubie w lapie od tsrony pasazera rozwiercales o 3rozmiary bo brakowalo kilka mm zeby usiadl na swoje miejsce tak :?:
Ciesze sie ze nie wszystko idzie do przodu powoli.
He elektryki to i ja nie rozumiem zbytnio i tez czesto sie do niej boje dotykac.
50Nm kat nie zabiera ale ja bym go usunał czym predzej bo tak czy inaczej bedzie dlawic silnik tym bardziej ze jest to jednostka doladowana.
Lewa łapa musiała być rozwiercona bo została ori do A4, a moja poduszka miała większą śrubę mocującą. Prawą mogę regulować w łapie silnika o jakieś 1cm w boki, jest duży otwór, a cała poduszkę na łapie karoserii mogę wkładać w 3 miejsca oddalone kolejno o 3 centy metry, pod warunkiem wymiany poduszki na odpowiednią.

Kat usunę za pewne ale to trochę później.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 01 kwie 2010, 22:15

sagem pisze:
Słonik pisze:
sagem pisze:Dodałem fotki ale nie wiem czy coś zobaczysz
No wlasnie malo widze, opisz moze na czym ta regulacja polega bo ciekawi mnie to bardzo.
Rozumiem ze otwor na srubie w lapie od tsrony pasazera rozwiercales o 3rozmiary bo brakowalo kilka mm zeby usiadl na swoje miejsce tak :?:
Ciesze sie ze nie wszystko idzie do przodu powoli.
He elektryki to i ja nie rozumiem zbytnio i tez czesto sie do niej boje dotykac.
50Nm kat nie zabiera ale ja bym go usunał czym predzej bo tak czy inaczej bedzie dlawic silnik tym bardziej ze jest to jednostka doladowana.
Lewa łapa musiała być rozwiercona bo została ori do A4, a moja poduszka miała większą śrubę mocującą. Prawą mogę regulować w łapie silnika o jakieś 1cm w boki, jest duży otwór, a cała poduszkę na łapie karoserii mogę wkładać w 3 miejsca oddalone kolejno o 3 centy metry, pod warunkiem wymiany poduszki na odpowiednią.

Kat usunę za pewne ale to trochę później.
Mhm teraz juz rozumiem jak to wyglada ;-)

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl