[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
Ja chce zobaczyc fotki tej imprezy. Bo widze u kolegi pelny optymizm. Elektryka jest prosta.
1. pytanie. Skoro pakujesz ic od a4 to jak zamierzasz go podlaczyc?? zakladasz dolot od a4??
2. pytanie. Czemu zostawiasz swoj kat??
3. pytanie. Jak wyjeliscie silnik?? do gory??
4. poprosze zdjecie łapy bo na blok to moze pasuje ale na nadwozie napewno nie.
Pozdrawiam i patrze
1. pytanie. Skoro pakujesz ic od a4 to jak zamierzasz go podlaczyc?? zakladasz dolot od a4??
2. pytanie. Czemu zostawiasz swoj kat??
3. pytanie. Jak wyjeliscie silnik?? do gory??
4. poprosze zdjecie łapy bo na blok to moze pasuje ale na nadwozie napewno nie.
Pozdrawiam i patrze
a ja tam nie rozumiem po co te dywagacje.
kupił silnik, cieszy się, wkłada go w dobrym tempie. głupi nie jest, dobrze wie, że może się nie zgadzać coś.
Póki idzie dobrze i ma plan, to zostaje tylko czekać na zakończenie prac, a nie jak wy to robicie - czekać aż coś pójdzie nie tak, żeby powiedzieć "a nie mówiłem".
Czim sie Kamil, ciśnij z robotą.
kupił silnik, cieszy się, wkłada go w dobrym tempie. głupi nie jest, dobrze wie, że może się nie zgadzać coś.
Póki idzie dobrze i ma plan, to zostaje tylko czekać na zakończenie prac, a nie jak wy to robicie - czekać aż coś pójdzie nie tak, żeby powiedzieć "a nie mówiłem".
Czim sie Kamil, ciśnij z robotą.
Nikt nikomu nie podcina skrzydeł!! Jestesmy tutaj zeby kibicowac i pomoc kazdy z nas to robil wiec wie jak to wyglada i gdzie sa problemu. z mojej strony pytania sa po to rzeby pomoc chlopakowi uniknac problemow. A z opisu wynika ze na kilka trafi. Ja wsadzalem Tdi mrozo Tdi a to dokladnie to samo co 1.8 t.
Chmielek nie mialem z tym podcinaniem skrzydel na mysli takiego doslownego znaczenia, luzik, jasna sprawaze kazdy kibicuje.
Adaś Lee, nie martw sie nie na to zeby poszlo cos nie tak kazdy czeka, nawet nie wiesz jak bym bardzo chcial zeby sie okazalo ze wszystko pasuje P&P bez najmniejszych ieodwracalnych przeróbek <ok>
Dawaj chłopak z robota i informuj na bierząco
Adaś Lee, nie martw sie nie na to zeby poszlo cos nie tak kazdy czeka, nawet nie wiesz jak bym bardzo chcial zeby sie okazalo ze wszystko pasuje P&P bez najmniejszych ieodwracalnych przeróbek <ok>
Dawaj chłopak z robota i informuj na bierząco
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Witam Was po ciężkim dniu pracy <ok>
ad.2. Bo nie mam kanału i nie chce mi się męczyć z jego wycinaniem, potem na pewno się go wytnie, po za tym preferuje ciszę, a kiedyś jak miałem strumiennice to było o wiele głośniej, no chyba że zabiera on z 50 nm <ok>
ad.3. Tak do góry, ale można też do przodu jak masz dobra wyciągarke na kołach, ale wtedy musisz zwalać belkę do wyjęcia i zderzak i chyba lampy.
ad.4. Łapa pasuje i na blok i na nadwozie i jest plug and play. Ile razy mam to jeszcze powtarzać? na zlocie zobaczycie na własne oczy.
Jedynie stojąc przodem do auta lewa łapa musiała mieć o 3 rozmiary roziwerconą dziurę, środkowa minimalne podgięcie a prawa pasuje idealnie, z tym że mogę jeszcze regulować 2 cm w dół-góra, i 2 cm lewo-prawo.
Do godziny 15 byliśmy we 3 na innej robocie, o 16 byłem już w domu i zaczelismy pakować motor, o godzinie 17 motor już siedział, a o 18 był skręcony do skrzyni i na poduszki.
Zamontowałem pompę wspomagania, belkę, trochę węży i przewodów. Tak zeszło do 20
Teraz czekam na jakiegos elektryka do 4 niezidentyfikowanych kostek i do immo.
Jeden odmówił, drugi może tylko po świetach, trzeci chce 300 zł za sama blokadę immo + za wtyczki.
Jutro jeszcze mama będzie próbowała załatwić jakiegoś znajomego elektrona który to ogarnie. Mamy mało czasu na robote przy audiance bo inna jest, ale jak jutro będzie padał deszcz to cały dzień siedzimy w garażu, ogarnie się całą obudowę filtra powietrza, wydech dokładnie, pompke paliwa itd.
Dzięki wszystkim za miłe słowa tak samo jak i za krytykę ale nie zawsze wszystko jest jak we filmie, póki co jest dobrze, a jak będzie nie wiem. Wiem tylko że się nie poddamy i będziemy walczyć aż się uda.
Pooooozdrooooooo <ok> <ok>
Fotki z dzisiejszego krótkiego dnia.
http://img682.imageshack.us/gal.php?g=img0141uk.jpg
Dodałem fotki ale nie wiem czy coś zobaczyszMozesz cyknac fotke jak wyglada wyzej wymieniona regulacja :?:
ad.1. Tak dolot jest od A4 tylko przerobiony po naszemu.Ja chce zobaczyc fotki tej imprezy. Bo widze u kolegi pelny optymizm. Elektryka jest prosta.
1. pytanie. Skoro pakujesz ic od a4 to jak zamierzasz go podlaczyc?? zakladasz dolot od a4??
2. pytanie. Czemu zostawiasz swoj kat??
3. pytanie. Jak wyjeliscie silnik?? do gory??
4. poprosze zdjecie łapy bo na blok to moze pasuje ale na nadwozie napewno nie.
ad.2. Bo nie mam kanału i nie chce mi się męczyć z jego wycinaniem, potem na pewno się go wytnie, po za tym preferuje ciszę, a kiedyś jak miałem strumiennice to było o wiele głośniej, no chyba że zabiera on z 50 nm <ok>
ad.3. Tak do góry, ale można też do przodu jak masz dobra wyciągarke na kołach, ale wtedy musisz zwalać belkę do wyjęcia i zderzak i chyba lampy.
ad.4. Łapa pasuje i na blok i na nadwozie i jest plug and play. Ile razy mam to jeszcze powtarzać? na zlocie zobaczycie na własne oczy.
Jedynie stojąc przodem do auta lewa łapa musiała mieć o 3 rozmiary roziwerconą dziurę, środkowa minimalne podgięcie a prawa pasuje idealnie, z tym że mogę jeszcze regulować 2 cm w dół-góra, i 2 cm lewo-prawo.
Na pewno nie jest to takie proste jak krytyka bez powodu..z tego co narazie napisałeś to niby zabieg jest bardzo prosty (P&P) i kipisz optymizmem...
wydaje mi się, że to nie będzie takie proste ogarnąć sobie ot tak
hehe, tez bylem pelny optymizmu do momentu kiedy AVF byl na dzwigu i zaczelo sie pasowanie do komory silnika :mrgreen:
Tutaj tez sie tak skonczy niestety dlatego bacznie obserwuje. znasz budowe dolotu w a4 mrozik wiec wiesz jak z tym wyjdzie. Ale ja czekam i obserwuje. :lol:
Do godziny 15 byliśmy we 3 na innej robocie, o 16 byłem już w domu i zaczelismy pakować motor, o godzinie 17 motor już siedział, a o 18 był skręcony do skrzyni i na poduszki.
Zamontowałem pompę wspomagania, belkę, trochę węży i przewodów. Tak zeszło do 20
Teraz czekam na jakiegos elektryka do 4 niezidentyfikowanych kostek i do immo.
Jeden odmówił, drugi może tylko po świetach, trzeci chce 300 zł za sama blokadę immo + za wtyczki.
Jutro jeszcze mama będzie próbowała załatwić jakiegoś znajomego elektrona który to ogarnie. Mamy mało czasu na robote przy audiance bo inna jest, ale jak jutro będzie padał deszcz to cały dzień siedzimy w garażu, ogarnie się całą obudowę filtra powietrza, wydech dokładnie, pompke paliwa itd.
A naczytałem się na forum że to taka tragedia, kupno, dopasowywanie, mocowania, wydechy i inne pierdoły a jak narazie dzięki Bogu wszystko jest naprawdę dobrze, teraz na pewno zwolni bo sam elektryki nie ogarnę, po prostu nie znam sie na tym, a tylko to nas blokuje.Nikt nikomu nie podcina skrzydeł!! Jestesmy tutaj zeby kibicowac i pomoc kazdy z nas to robil wiec wie jak to wyglada i gdzie sa problemu. z mojej strony pytania sa po to rzeby pomoc chlopakowi uniknac problemow. A z opisu wynika ze na kilka trafi. Ja wsadzalem Tdi mrozo Tdi a to dokladnie to samo co 1.8 t.
Dzięki Adaśa ja tam nie rozumiem po co te dywagacje.
kupił silnik, cieszy się, wkłada go w dobrym tempie. głupi nie jest, dobrze wie, że może się nie zgadzać coś.
Póki idzie dobrze i ma plan, to zostaje tylko czekać na zakończenie prac, a nie jak wy to robicie - czekać aż coś pójdzie nie tak, żeby powiedzieć "a nie mówiłem".
Czim sie Kamil, ciśnij z robotą.
Dzięki wszystkim za miłe słowa tak samo jak i za krytykę ale nie zawsze wszystko jest jak we filmie, póki co jest dobrze, a jak będzie nie wiem. Wiem tylko że się nie poddamy i będziemy walczyć aż się uda.
Pooooozdrooooooo <ok> <ok>
Fotki z dzisiejszego krótkiego dnia.
http://img682.imageshack.us/gal.php?g=img0141uk.jpg
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2010, 22:45 przez sagem, łącznie zmieniany 2 razy.
No wlasnie malo widze, opisz moze na czym ta regulacja polega bo ciekawi mnie to bardzo.sagem pisze:Dodałem fotki ale nie wiem czy coś zobaczysz
Rozumiem ze otwor na srubie w lapie od tsrony pasazera rozwiercales o 3rozmiary bo brakowalo kilka mm zeby usiadl na swoje miejsce tak :?:
Ciesze sie ze nie wszystko idzie do przodu powoli.
He elektryki to i ja nie rozumiem zbytnio i tez czesto sie do niej boje dotykac.
50Nm kat nie zabiera ale ja bym go usunał czym predzej bo tak czy inaczej bedzie dlawic silnik tym bardziej ze jest to jednostka doladowana.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Lewa łapa musiała być rozwiercona bo została ori do A4, a moja poduszka miała większą śrubę mocującą. Prawą mogę regulować w łapie silnika o jakieś 1cm w boki, jest duży otwór, a cała poduszkę na łapie karoserii mogę wkładać w 3 miejsca oddalone kolejno o 3 centy metry, pod warunkiem wymiany poduszki na odpowiednią.Słonik pisze:No wlasnie malo widze, opisz moze na czym ta regulacja polega bo ciekawi mnie to bardzo.sagem pisze:Dodałem fotki ale nie wiem czy coś zobaczysz
Rozumiem ze otwor na srubie w lapie od tsrony pasazera rozwiercales o 3rozmiary bo brakowalo kilka mm zeby usiadl na swoje miejsce tak :?:
Ciesze sie ze nie wszystko idzie do przodu powoli.
He elektryki to i ja nie rozumiem zbytnio i tez czesto sie do niej boje dotykac.
50Nm kat nie zabiera ale ja bym go usunał czym predzej bo tak czy inaczej bedzie dlawic silnik tym bardziej ze jest to jednostka doladowana.
Kat usunę za pewne ale to trochę później.
Mhm teraz juz rozumiem jak to wygladasagem pisze:Lewa łapa musiała być rozwiercona bo została ori do A4, a moja poduszka miała większą śrubę mocującą. Prawą mogę regulować w łapie silnika o jakieś 1cm w boki, jest duży otwór, a cała poduszkę na łapie karoserii mogę wkładać w 3 miejsca oddalone kolejno o 3 centy metry, pod warunkiem wymiany poduszki na odpowiednią.Słonik pisze:No wlasnie malo widze, opisz moze na czym ta regulacja polega bo ciekawi mnie to bardzo.sagem pisze:Dodałem fotki ale nie wiem czy coś zobaczysz
Rozumiem ze otwor na srubie w lapie od tsrony pasazera rozwiercales o 3rozmiary bo brakowalo kilka mm zeby usiadl na swoje miejsce tak :?:
Ciesze sie ze nie wszystko idzie do przodu powoli.
He elektryki to i ja nie rozumiem zbytnio i tez czesto sie do niej boje dotykac.
50Nm kat nie zabiera ale ja bym go usunał czym predzej bo tak czy inaczej bedzie dlawic silnik tym bardziej ze jest to jednostka doladowana.
Kat usunę za pewne ale to trochę później.