Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 01 kwie 2010, 22:48

Kamil, szkoda, że nie pozbyłeś się do końca skrzynki akumulatora, w czasie gdy nie było silnika. Teraz, ten kikut trochę szpeci komorę.
Podpowiem Ci, ze podstawka pod aku w V6, jest przykręcana do podłożnicy. ;-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 01 kwie 2010, 22:54

IC69 pisze:Kamil, szkoda, że nie pozbyłeś się do końca skrzynki akumulatora, w czasie gdy nie było silnika. Teraz, ten kikut trochę szpeci komorę.
Podpowiem Ci, ze podstawka pod aku w V6, jest przykręcana do podłożnicy. ;-)
Irek z tą skrzynką od aku to był mały problem, bo za szybko wszystko się działo, czyszczone było wszystko benzyną, skrzynia, grodzie i inne pierdółki i nie chcieliśmy tego ciąć pilarką żeby od iskier się coś nie zapaliło, dlatego wycinałem to nożycami, a że szło strasznie ciężko wyciąłem tyle żeby tylko silnik się zmieścił, teraz jest dostęp, przewody paliwowe się wyciągnie i wytnie to ładnie po czym zabezpieczy i pomaluje, nie chcę nic robić na odwal i chcę mieć w miarę możliwości ład i porządek pod maska.

A za informację n/t podstawki od aku bardzo dziękuje, jutro jeszcze tata jedzie na złom po parę gratów to może wyczai coś takiego od Vki żeby nie spawać.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 01 kwie 2010, 22:57

sagem pisze:teraz jest dostęp, przewody paliwowe się wyciągnie i wytnie to ładnie po czym zabezpieczy
Nie wycinaj, tylko rozwierć zgrzewy.

Awatar użytkownika
kacper85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1585
Rejestracja: 26 sie 2008, 21:59
Lokalizacja: WF

Post autor: kacper85 » 02 kwie 2010, 00:24

Powiem szczerze że jestem mile zaskoczony tempem i dynamiką działań przy swapie. Trzymam kciuki i będę śledził temat. <ok>

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 02 kwie 2010, 08:55

Hmm wielkie gratki za ogarniecie lapy. z projektow ktore widzialem wszyscy przerabiali lape w nadwoziu. J a uwazalem ze powinna podejsc lapa od ace abt ogolem od r4 dopiero u mroozza okazalo sie ze trzeba przerabiac. Ale twoj wyrob pozwala optymistycznie patrzec na wkladanie 1.8 t do b4 :-D
wiecej zdjec!!!
elektryka jest na tyle prosta ze mozesz ogarnac ja sam!!!
napisz do mnie na gg

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 02 kwie 2010, 11:09

Widzę że wszystko jest na dobrej drodze, nie robiłeś nigdy wcześniej takiego swapa ;-) ?
sagem pisze:Teraz czekam na jakiegos elektryka do 4 niezidentyfikowanych kostek
Jeśli chodzi o te kostki: http://img232.imageshack.us/i/img0114c.jpg/
to masz je opisane na stronie którą podał w twoim drugim temacie szuan http://audi.fraggaz.de/
Wg. foto te kostki to: T10z, T6z, T10m i T10
I masz je opisane na stronie: http://audi.fraggaz.de/Elektrik/Elektrik2.html a tu kulawe tłumaczenie by Google: http://translate.google.pl/translate?js ... l=de&tl=pl

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 02 kwie 2010, 12:17

cytujac Wieszcza: no ladne cacko, fiu fiu fiu... <bravo>

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 02 kwie 2010, 22:19

wiecej zdjec!!!
elektryka jest na tyle prosta ze mozesz ogarnac ja sam!!!
napisz do mnie na gg
Zdjęcia pstryknę jutro :-)

Spoko, wiesz jak dla mnie to czarna magia, wcale to wcale nie czaje elektryki, bo mnie to nie interesuje :-P

Widzę że wszystko jest na dobrej drodze, nie robiłeś nigdy wcześniej takiego swapa ;-) ?
Nie, nie, to pierwszy taki zabieg w moim życiu <ok>
Wuj który ze mną robi wyciągał tylko silnik od passata b3 i wkładał ten sam.

A za info n/t elektryki dziękuje, na pewno się przyda.


Dziś do garażu wpadłem dopiero o 15.

Zamocowaliśmy przewody paliwowe, wszystkie węże, do króćcy, turbiny IC itd., zamontowany ori A4 ic, który mimo nie dużych przeróbek pasuje jak znalazł pod belkę w zderzak, jedynie był mały problem z umiejscowieniem samej chłodniczki IC ale już siedzi na łapie od dołu, od góry i na wężach + rura załapana do belki plastikowymi zaciskami których i tak nie widać i owinięta taśma pompującą się żeby wrazie drgań nic nie trzeszczało.

Założyliśmy też paski wszystkie, wentylator główny od forda który pasuje jak ulał + rezanie dodatkowego wentylatora który załączy się po przekroczeniu 90, stopni. Jeżeli to będzie za mało to potem pomyśli się nad chłodniczką oleju Mocal'a która polecił mi Frano. Założyliśmy też pompkę paliwa z A4.

Mam już ori A4 tłumik końcowy + elastyczną złączkę, środkowy zostanie mój, a kat poleci sobie na allegro :-D Filtr i jego elektrykę założy się po spasowaniu wydechu.

Trochę było cięcia z obudową od chłodnicy, z rurą od IC, ogólnie zeszło aż do 21... póki co jest wszystko ok, jedynie trzyma mnie ten immo, każdy elektryk woła 300zł za 20 min pracy na kompie, ale jak to się mówi kto ma szkołę ten ma lżej :lol: :lol:



Jutro też się pewnie coś dłubnie.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 02 kwie 2010, 22:38

No spoko, dzien natepny pełen wrażen :-)
Tylko powiedz mi dlaczegpo kombinujecie z wentylatorem od a4 i jakims dodatkowym zamiast przezucic poprostu chłodnice z a4 ktora jest wystarczająco wydajna zeby miec spokoj ?
Nie dziw sie ze ze kazdy wola 300 z zdjecie immo, tutaj sie nie placi za prace tylko tak jak sam zauwazyles za wiedze a czas jest tylko przykrywka ;-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 02 kwie 2010, 22:43

Słonik pisze:No spoko, dzien natepny pełen wrażen :-)
Tylko powiedz mi dlaczegpo kombinujecie z wentylatorem od a4 i jakims dodatkowym zamiast przezucic poprostu chłodnice z a4 ktora jest wystarczająco wydajna zeby miec spokoj ?
Nie dziw sie ze ze kazdy wola 300 z zdjecie immo, tutaj sie nie placi za prace tylko tak jak sam zauwazyles za wiedze a czas jest tylko przykrywka ;-)
Słonik, wydajna może i jest, ale jest też prawie dwa razy większa, jak bym zdemontował lampy, belkę i zderzak to może bym ją wsadził, nie wiem jak było u Franka, ale w tej A4 z której ja brałem silnik była właśnie taka duża.

A z immo to wiesz, ja się tylko śmieję, drogo bo drogo ale trzeba zdjąć i nie ma o czym mówić.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 02 kwie 2010, 22:55

Najwydajniesza chłodnica jest od b4 tdi i pasuje p&p. z wezami i wszytkim.
a rozwiazanie z wiatrakami jest ciekawe nadal czekam na wiecej zdjec.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 02 kwie 2010, 23:13

No spoko, skoro jest taka duza to faktyczie mogl by byc problem ja upchnac, moj blad :oops:

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 03 kwie 2010, 09:42

sagem pisze:nie wiem jak było u Franka, ale w tej A4 z której ja brałem silnik była właśnie taka duża.
Taaa, jest przekładka z a4. ori wadził o rozrząd. Tyle w temacie.

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 03 kwie 2010, 10:37

Co do wydechu, to zmierzy czy średnica wejścia tłumika z A4 jest taka sama jak u Ciebie ? ( żeby się nie zrobiło wąskie gardło). DP powinno mieć conajmniej 2.5 cala a najlepiej jakby mało 2.75. Co do strumienicy to silniki turbo maja inna charakterystyke niż n/a więc po wycięciu kata w odgłosie silnika nic się nie zmienia, i nie montuj żadnych strumienic tylko prostą rure o średnicy która ci napisałem.

EDIT:
Co do oleju ( bo widzialem, że nikt ci nie odpowiedział jaki), to ja jeżdze na mobilu 10w50, a znajomy na valvoline 10w40, nie kupuj Castrola, a mobila najlepiej u jakiegos dobrego (zaufanego) sprzedawcy, żeby ktoś ci nie wcisnął jakiejś podróby.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 03 kwie 2010, 12:58

FranoF1, ale ja nie mówię o wiatraku tylko o całej chłodnicy. Ja zamontowałem ori chłodnicę z wiatrakiem od A4.

labek, kompletny wydech mam od A4, począwszy od "portek" do końcowego tłumika włącznie, tylko że nie mam kata i środkowego tłumika, a w miejsce tego pójdzie prosta rura o średnicy takiej samej jak wydech w A4, chyba 2.5 cala. Ale to i tak za jakiś miesiąc - dwa jak będę miał odpowiedni zastrzyk kasy, bo chcę to zrobić raz a dobrze, teraz zostanie seria B4.

Ogólnie wszystko już mam zrobione, wydech jest jeszcze do zespawania i będzie można pakować filtr powietrza, brakuje mi też dolnej części od filtra powietrza, przeniosłem w inne miejsce zbiorniczek od wspomagania bo aku się nie mieścił ze względu że pod nim idzie rura od IC, teraz wszystko pięknie pasuje. Po małych przeróbkach dopasowałem też obudowę od starego aku tam gdzie była i w środku lecą różne przewody, w całości złożone wygląda to nawet fajnie. :) Specjalny cienki wiatrak załączający się po przekroczeniu 90 stopni będę miał dopiero we wtorek i wydech pospawany też we wtorek, fajnie by było jak by do tego czasu ktoś zrobił elektrykę, bo właściwie to ona mnie tylko blokuje. Jest ktoś na forum w odległości 100-150 km kto chciał by mi podłączyć te cztery kostki zamieszczone na zdjęciu? Przywiozę i odwiozę chętną osobę, ew. może ktoś zechce rozpisać dokładnie po polsku co gdzie podłączyć... :?:
Obrazek, Obrazek

Kolega aldi podał mi stronkę gdzie to jest mniej więcej rozpisane, ale ja nic z tego nie potrafię zrozumieć.. http://translate.google.pl/translate?js ... l=de&tl=pl
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2013, 19:58 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl