[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Irek z tą skrzynką od aku to był mały problem, bo za szybko wszystko się działo, czyszczone było wszystko benzyną, skrzynia, grodzie i inne pierdółki i nie chcieliśmy tego ciąć pilarką żeby od iskier się coś nie zapaliło, dlatego wycinałem to nożycami, a że szło strasznie ciężko wyciąłem tyle żeby tylko silnik się zmieścił, teraz jest dostęp, przewody paliwowe się wyciągnie i wytnie to ładnie po czym zabezpieczy i pomaluje, nie chcę nic robić na odwal i chcę mieć w miarę możliwości ład i porządek pod maska.IC69 pisze:Kamil, szkoda, że nie pozbyłeś się do końca skrzynki akumulatora, w czasie gdy nie było silnika. Teraz, ten kikut trochę szpeci komorę.
Podpowiem Ci, ze podstawka pod aku w V6, jest przykręcana do podłożnicy.
A za informację n/t podstawki od aku bardzo dziękuje, jutro jeszcze tata jedzie na złom po parę gratów to może wyczai coś takiego od Vki żeby nie spawać.
Hmm wielkie gratki za ogarniecie lapy. z projektow ktore widzialem wszyscy przerabiali lape w nadwoziu. J a uwazalem ze powinna podejsc lapa od ace abt ogolem od r4 dopiero u mroozza okazalo sie ze trzeba przerabiac. Ale twoj wyrob pozwala optymistycznie patrzec na wkladanie 1.8 t do b4
wiecej zdjec!!!
elektryka jest na tyle prosta ze mozesz ogarnac ja sam!!!
napisz do mnie na gg
wiecej zdjec!!!
elektryka jest na tyle prosta ze mozesz ogarnac ja sam!!!
napisz do mnie na gg
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Widzę że wszystko jest na dobrej drodze, nie robiłeś nigdy wcześniej takiego swapa ?
to masz je opisane na stronie którą podał w twoim drugim temacie szuan http://audi.fraggaz.de/
Wg. foto te kostki to: T10z, T6z, T10m i T10
I masz je opisane na stronie: http://audi.fraggaz.de/Elektrik/Elektrik2.html a tu kulawe tłumaczenie by Google: http://translate.google.pl/translate?js ... l=de&tl=pl
Jeśli chodzi o te kostki: http://img232.imageshack.us/i/img0114c.jpg/sagem pisze:Teraz czekam na jakiegos elektryka do 4 niezidentyfikowanych kostek
to masz je opisane na stronie którą podał w twoim drugim temacie szuan http://audi.fraggaz.de/
Wg. foto te kostki to: T10z, T6z, T10m i T10
I masz je opisane na stronie: http://audi.fraggaz.de/Elektrik/Elektrik2.html a tu kulawe tłumaczenie by Google: http://translate.google.pl/translate?js ... l=de&tl=pl
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Zdjęcia pstryknę jutrowiecej zdjec!!!
elektryka jest na tyle prosta ze mozesz ogarnac ja sam!!!
napisz do mnie na gg
Spoko, wiesz jak dla mnie to czarna magia, wcale to wcale nie czaje elektryki, bo mnie to nie interesuje
Nie, nie, to pierwszy taki zabieg w moim życiu <ok>Widzę że wszystko jest na dobrej drodze, nie robiłeś nigdy wcześniej takiego swapa ?
Wuj który ze mną robi wyciągał tylko silnik od passata b3 i wkładał ten sam.
A za info n/t elektryki dziękuje, na pewno się przyda.
Dziś do garażu wpadłem dopiero o 15.
Zamocowaliśmy przewody paliwowe, wszystkie węże, do króćcy, turbiny IC itd., zamontowany ori A4 ic, który mimo nie dużych przeróbek pasuje jak znalazł pod belkę w zderzak, jedynie był mały problem z umiejscowieniem samej chłodniczki IC ale już siedzi na łapie od dołu, od góry i na wężach + rura załapana do belki plastikowymi zaciskami których i tak nie widać i owinięta taśma pompującą się żeby wrazie drgań nic nie trzeszczało.
Założyliśmy też paski wszystkie, wentylator główny od forda który pasuje jak ulał + rezanie dodatkowego wentylatora który załączy się po przekroczeniu 90, stopni. Jeżeli to będzie za mało to potem pomyśli się nad chłodniczką oleju Mocal'a która polecił mi Frano. Założyliśmy też pompkę paliwa z A4.
Mam już ori A4 tłumik końcowy + elastyczną złączkę, środkowy zostanie mój, a kat poleci sobie na allegro Filtr i jego elektrykę założy się po spasowaniu wydechu.
Trochę było cięcia z obudową od chłodnicy, z rurą od IC, ogólnie zeszło aż do 21... póki co jest wszystko ok, jedynie trzyma mnie ten immo, każdy elektryk woła 300zł za 20 min pracy na kompie, ale jak to się mówi kto ma szkołę ten ma lżej :lol: :lol:
Jutro też się pewnie coś dłubnie.
No spoko, dzien natepny pełen wrażen
Tylko powiedz mi dlaczegpo kombinujecie z wentylatorem od a4 i jakims dodatkowym zamiast przezucic poprostu chłodnice z a4 ktora jest wystarczająco wydajna zeby miec spokoj ?
Nie dziw sie ze ze kazdy wola 300 z zdjecie immo, tutaj sie nie placi za prace tylko tak jak sam zauwazyles za wiedze a czas jest tylko przykrywka
Tylko powiedz mi dlaczegpo kombinujecie z wentylatorem od a4 i jakims dodatkowym zamiast przezucic poprostu chłodnice z a4 ktora jest wystarczająco wydajna zeby miec spokoj ?
Nie dziw sie ze ze kazdy wola 300 z zdjecie immo, tutaj sie nie placi za prace tylko tak jak sam zauwazyles za wiedze a czas jest tylko przykrywka
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Słonik, wydajna może i jest, ale jest też prawie dwa razy większa, jak bym zdemontował lampy, belkę i zderzak to może bym ją wsadził, nie wiem jak było u Franka, ale w tej A4 z której ja brałem silnik była właśnie taka duża.Słonik pisze:No spoko, dzien natepny pełen wrażen
Tylko powiedz mi dlaczegpo kombinujecie z wentylatorem od a4 i jakims dodatkowym zamiast przezucic poprostu chłodnice z a4 ktora jest wystarczająco wydajna zeby miec spokoj ?
Nie dziw sie ze ze kazdy wola 300 z zdjecie immo, tutaj sie nie placi za prace tylko tak jak sam zauwazyles za wiedze a czas jest tylko przykrywka
A z immo to wiesz, ja się tylko śmieję, drogo bo drogo ale trzeba zdjąć i nie ma o czym mówić.
Co do wydechu, to zmierzy czy średnica wejścia tłumika z A4 jest taka sama jak u Ciebie ? ( żeby się nie zrobiło wąskie gardło). DP powinno mieć conajmniej 2.5 cala a najlepiej jakby mało 2.75. Co do strumienicy to silniki turbo maja inna charakterystyke niż n/a więc po wycięciu kata w odgłosie silnika nic się nie zmienia, i nie montuj żadnych strumienic tylko prostą rure o średnicy która ci napisałem.
EDIT:
Co do oleju ( bo widzialem, że nikt ci nie odpowiedział jaki), to ja jeżdze na mobilu 10w50, a znajomy na valvoline 10w40, nie kupuj Castrola, a mobila najlepiej u jakiegos dobrego (zaufanego) sprzedawcy, żeby ktoś ci nie wcisnął jakiejś podróby.
EDIT:
Co do oleju ( bo widzialem, że nikt ci nie odpowiedział jaki), to ja jeżdze na mobilu 10w50, a znajomy na valvoline 10w40, nie kupuj Castrola, a mobila najlepiej u jakiegos dobrego (zaufanego) sprzedawcy, żeby ktoś ci nie wcisnął jakiejś podróby.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
FranoF1, ale ja nie mówię o wiatraku tylko o całej chłodnicy. Ja zamontowałem ori chłodnicę z wiatrakiem od A4.
labek, kompletny wydech mam od A4, począwszy od "portek" do końcowego tłumika włącznie, tylko że nie mam kata i środkowego tłumika, a w miejsce tego pójdzie prosta rura o średnicy takiej samej jak wydech w A4, chyba 2.5 cala. Ale to i tak za jakiś miesiąc - dwa jak będę miał odpowiedni zastrzyk kasy, bo chcę to zrobić raz a dobrze, teraz zostanie seria B4.
Ogólnie wszystko już mam zrobione, wydech jest jeszcze do zespawania i będzie można pakować filtr powietrza, brakuje mi też dolnej części od filtra powietrza, przeniosłem w inne miejsce zbiorniczek od wspomagania bo aku się nie mieścił ze względu że pod nim idzie rura od IC, teraz wszystko pięknie pasuje. Po małych przeróbkach dopasowałem też obudowę od starego aku tam gdzie była i w środku lecą różne przewody, w całości złożone wygląda to nawet fajnie. Specjalny cienki wiatrak załączający się po przekroczeniu 90 stopni będę miał dopiero we wtorek i wydech pospawany też we wtorek, fajnie by było jak by do tego czasu ktoś zrobił elektrykę, bo właściwie to ona mnie tylko blokuje. Jest ktoś na forum w odległości 100-150 km kto chciał by mi podłączyć te cztery kostki zamieszczone na zdjęciu? Przywiozę i odwiozę chętną osobę, ew. może ktoś zechce rozpisać dokładnie po polsku co gdzie podłączyć... :?:
,
Kolega aldi podał mi stronkę gdzie to jest mniej więcej rozpisane, ale ja nic z tego nie potrafię zrozumieć.. http://translate.google.pl/translate?js ... l=de&tl=pl
labek, kompletny wydech mam od A4, począwszy od "portek" do końcowego tłumika włącznie, tylko że nie mam kata i środkowego tłumika, a w miejsce tego pójdzie prosta rura o średnicy takiej samej jak wydech w A4, chyba 2.5 cala. Ale to i tak za jakiś miesiąc - dwa jak będę miał odpowiedni zastrzyk kasy, bo chcę to zrobić raz a dobrze, teraz zostanie seria B4.
Ogólnie wszystko już mam zrobione, wydech jest jeszcze do zespawania i będzie można pakować filtr powietrza, brakuje mi też dolnej części od filtra powietrza, przeniosłem w inne miejsce zbiorniczek od wspomagania bo aku się nie mieścił ze względu że pod nim idzie rura od IC, teraz wszystko pięknie pasuje. Po małych przeróbkach dopasowałem też obudowę od starego aku tam gdzie była i w środku lecą różne przewody, w całości złożone wygląda to nawet fajnie. Specjalny cienki wiatrak załączający się po przekroczeniu 90 stopni będę miał dopiero we wtorek i wydech pospawany też we wtorek, fajnie by było jak by do tego czasu ktoś zrobił elektrykę, bo właściwie to ona mnie tylko blokuje. Jest ktoś na forum w odległości 100-150 km kto chciał by mi podłączyć te cztery kostki zamieszczone na zdjęciu? Przywiozę i odwiozę chętną osobę, ew. może ktoś zechce rozpisać dokładnie po polsku co gdzie podłączyć... :?:
,
Kolega aldi podał mi stronkę gdzie to jest mniej więcej rozpisane, ale ja nic z tego nie potrafię zrozumieć.. http://translate.google.pl/translate?js ... l=de&tl=pl
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2013, 19:58 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.