[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
Nie do końca się z Wami zgodzę. Posiedziałem, poszperałem i znalazłem. Na racingforum jest gość który założył pod takie właśnie zaciski i jażma tarcze 280mm i twierdzi że pasują p&p. Jest nawet foto.
Edit:
Mam nareszcie konkretne info od gościa. Pasują 280mm p&p bez żadnych przeróbek. Sam zakładał to wie co i jak.
Edit:
Mam nareszcie konkretne info od gościa. Pasują 280mm p&p bez żadnych przeróbek. Sam zakładał to wie co i jak.
Ostatnio zmieniony 06 maja 2012, 10:19 przez Łysy_18, łącznie zmieniany 1 raz.
czyli inżynierowie w Audi się pomylili i złą tarczę zastosowali???Łysy_18 pisze:3mm to wg mnie bardzo mała różnica a wątpie by wypadły klocki lub tłoczki, chyba że ktoś jeździ do granicznego zużycia i trze wtedy metal o metal, choć nawet wtedy to raczej mało prawdopodobne by coś się stało z klockami lub tłoczkami.
Skoro ktoś wymyślił, że do girling60 ma być tarcza 276x25 to taka ma być. Widzocznie jest lepsza od 280x22 skoro występuje z najmocniejszym dostępnym serynie zaciskiem.
Więc co ma dać założenie tarczy 280mm to nie wiem? Jedynie ryzyko że wypadną klocki lub tłoczki, albo tarcza się szybciej pokrzywi
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- DeS
- Audi 80 Klub
- Posty: 780
- Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
- Imię: Paweł
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Znowu mity krążą po forum. Jak duchy "zaawansowanych projektów". :lol:
Zaciski Girling60 zawsze chodziły na tarczy 276 niezależnie czy to było S2, 200tka, czy zwykłe Coupe 20V w ośce, a nawet w Audi V8.
Tarcza 280mm korzystała z zaciski jednotłoczkowego (dużego), ale to gorsze rozwiązanie.
Sarzem musi się posiłkować tarczą z B4 2.8 (276mm), Łysy z Corrado(280mm), bo tylko ta tarcza ma odpowiedni na jego auta rozstaw i pasuje bez zbędnej rzeźby. Klocki oczywiście właściwe dla zacisku.
Zaciski Girling60 zawsze chodziły na tarczy 276 niezależnie czy to było S2, 200tka, czy zwykłe Coupe 20V w ośce, a nawet w Audi V8.
Tarcza 280mm korzystała z zaciski jednotłoczkowego (dużego), ale to gorsze rozwiązanie.
Sarzem musi się posiłkować tarczą z B4 2.8 (276mm), Łysy z Corrado(280mm), bo tylko ta tarcza ma odpowiedni na jego auta rozstaw i pasuje bez zbędnej rzeźby. Klocki oczywiście właściwe dla zacisku.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
DeS, :mrgreen:
Dzięki za wyjaśnienia, w sumie to ja chciałem od razu brać te 276mm ale łysy strasznie mnie męczył że 280 też będą dobre, ale widocznie nie będą. Fakt że są sporo droższe ale nie ma co kombinować jak mają klocki lub tłoczki się wysunąć...biorąc pod uwagę że ja wolno jeździć nie lubię. No i teraz zastanawiam się nad tarczami, na pewno nie wezmę wierconych/nacinanych bo na obecnych Mikoda GT klocki TRW nowe zdarły się przez 12tyś. km i bardzo szybko brudziły felgi.
Dziś od godziny 9 rano do teraz przeciągałem i lutowałem od nowa wiązkę, bardzo zmęczony jestem ale wreszcie jest to zrobione jak należy. Teraz już tylko poskładać wszystko do kupy w środku :-x
Dzięki za wyjaśnienia, w sumie to ja chciałem od razu brać te 276mm ale łysy strasznie mnie męczył że 280 też będą dobre, ale widocznie nie będą. Fakt że są sporo droższe ale nie ma co kombinować jak mają klocki lub tłoczki się wysunąć...biorąc pod uwagę że ja wolno jeździć nie lubię. No i teraz zastanawiam się nad tarczami, na pewno nie wezmę wierconych/nacinanych bo na obecnych Mikoda GT klocki TRW nowe zdarły się przez 12tyś. km i bardzo szybko brudziły felgi.
Dziś od godziny 9 rano do teraz przeciągałem i lutowałem od nowa wiązkę, bardzo zmęczony jestem ale wreszcie jest to zrobione jak należy. Teraz już tylko poskładać wszystko do kupy w środku :-x
sagem, wysunięcie kolcka lub tłoczka nie grozi . Nie są wcale droższe te 280mm. Dla porównania 276mm/25mm zimmermann kosztuje 180zł szt., zaś 280/22mm 160zł szt. Z drugiej strony dziwne że w moim przypadku 280mm będą dobre a już w twoim nie. Niestety dobre klocki są drogawe bo np. Ferrodo to koszt. ok. 280zł(zapewne ze względu na styk zużycia), a TRW już tylko ok. 180zł(bez styku zużycia). Daj znać jak zamontujesz.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Wczoraj kurier przytargał taki kawałek metalu od Słonika, czyli wreszcie do pełni szczęścia custom tłumik przelotowy 2.5"
No i jakieś tam foto w trakcie polerowania.
Jutro spawamy
,
No i jakieś tam foto w trakcie polerowania.
Jutro spawamy
,
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2013, 19:12 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.