czyli uszczelniacz wirnika jest do niczego...brabus124 pisze:mam takie i powiem że w miejscu talerzyka i wirnika to full zwęglonego oleju, szlamu itp. :shock: wrzucę to do myjki ultradźwiękowej i złożę z powrotem.
[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++
dobrze zrobiłeś ale i źle zrobiłeś, trzeba było jak ci tłumaczyłem, ponieważ to w rowkach trzyma się olej a nie w wypicowanej na picuś powierzchni... po to się właśnie honuje ośki wałki cylindry, żeby olej sobie w rowkach siedział.brabus124 pisze: przeszlifowałem ośkę papierem 2500 na wodę, bo nie była zbyt gładka i po przesmarowaniu złożyłem do kupy
Ale teraz po co ci ta K14???? k14 czy k24?
V-max jaki osiągnąłem to 195km/h tylko Pierwszy raz na ori. setupie ale to na autobahnie w niemczech i to z takiej górki - jak przepaść :mrgreen: . Normalnie na prostej szedł 185km/hdrivtens pisze:brabus124, z ciekawości zapytam: Jaki masz vmax i do jakich obrotów dokręcasz? 8-)
a drugi raz było 196km/h ale też na t15 ori. pompie i smic.
Więcej nie miałem okazji sprawdzić lub też nie miałem chęci pałować
U mnie siedzi ori. skrzynia CVC i jest bardzo krótka więc nie ma co oczekiwać że pójdzie więcej jak 205km/h
Na maxa kręcę go do 4.500 ale to bardzo rzadko, jak już oczyszczam turbo i wydech z sadzy.
Dziś chciałem złożyć już na gotowo gt1548 ale zauważyłem że w miejscu gdzie Seger powinien trzymać zimną muszlę, jest pęknięcie, więc cały rdzeń nadaje się na złom na szczęście został mi rdzeń z poprzedniej gt1548 (którą użyłem do hybrydy) więc będę musiał przełożyć wirniki. Ale demotywuje mnie to. Poza tym rozebrałem T2(tdi) i t15 na części, jak będę miał zastrzyk gotówki to zamówię zestawy naprawcze i zregeneruję.
szopenn, Sprzęgło się ślizga czy całkiem w mak się posypało ?
szopenn, Sprzęgło się ślizga czy całkiem w mak się posypało ?