Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
szopenn

Post autor: szopenn » 24 paź 2014, 23:52

brabus124 pisze:mam takie i powiem że w miejscu talerzyka i wirnika to full zwęglonego oleju, szlamu itp. :shock: wrzucę to do myjki ultradźwiękowej i złożę z powrotem.
czyli uszczelniacz wirnika jest do niczego...

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 25 paź 2014, 18:37

K14 całe wyczyściłem na glanc, pływało 1h w myjce ultradźwiękowej :mrgreen: przeszlifowałem ośkę papierem 2500 na wodę, bo nie była zbyt gładka i po przesmarowaniu złożyłem do kupy, wirnik kręci się jak lala :-D uszczelniacz nie wyglądał źle po przeczyszczeniu więc, może będzie chodzić ;-)

szopenn

Post autor: szopenn » 25 paź 2014, 18:44

brabus124 pisze: przeszlifowałem ośkę papierem 2500 na wodę, bo nie była zbyt gładka i po przesmarowaniu złożyłem do kupy
dobrze zrobiłeś ale i źle zrobiłeś, trzeba było jak ci tłumaczyłem, ponieważ to w rowkach trzyma się olej a nie w wypicowanej na picuś powierzchni... po to się właśnie honuje ośki wałki cylindry, żeby olej sobie w rowkach siedział.

Ale teraz po co ci ta K14???? k14 czy k24?

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 25 paź 2014, 18:57

szopenn pisze:Ale teraz po co ci ta K14???? k14 czy k24?


To nie do mojego auta :-P Kiedyś wpadła mi w ręce i tak długi czas leżała. Może pójdzie na sprzedaż.

[ Dodano: 2014-10-25, 19:16 ]
szopenn, Jesteś pewny że akurat wełna stalowa 00 będzie najlepsza do honowania ośki? Chodzi mi o gradację wełny.

szopenn

Post autor: szopenn » 25 paź 2014, 22:29

zacznijk od 00 i sprawdź.. kosztuje 6 zł więc jaki tam koszt.. kup se kilka i zrób lekkie ryski..

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 27 paź 2014, 17:01

brabus124, z ciekawości zapytam: Jaki masz vmax i do jakich obrotów dokręcasz? 8-)

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 27 paź 2014, 18:36

drivtens pisze:brabus124, z ciekawości zapytam: Jaki masz vmax i do jakich obrotów dokręcasz? 8-)
V-max jaki osiągnąłem to 195km/h tylko :-P Pierwszy raz na ori. setupie ale to na autobahnie w niemczech i to z takiej górki - jak przepaść :mrgreen: . Normalnie na prostej szedł 185km/h

a drugi raz było 196km/h ale też na t15 ori. pompie i smic.
Więcej nie miałem okazji sprawdzić lub też nie miałem chęci pałować :-P
U mnie siedzi ori. skrzynia CVC i jest bardzo krótka więc nie ma co oczekiwać że pójdzie więcej jak 205km/h
Na maxa kręcę go do 4.500 ale to bardzo rzadko, jak już oczyszczam turbo i wydech z sadzy. :-P

szopenn

Post autor: szopenn » 29 paź 2014, 23:28

Trójka, na razie pseudo wykres

Obrazek

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 30 paź 2014, 15:51

szopenn, Niuton dość ładnie trzyma płaski ;-) Czekam na więcej wykresów ;-)

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 30 paź 2014, 16:36

Kolego szopenn, jaki masz tam sprzęt? 8-)

szopenn

Post autor: szopenn » 30 paź 2014, 19:55

brabus124 pisze:szopenn, Niuton dość ładnie trzyma płaski ;-) Czekam na więcej wykresów ;-)
to długo poczekasz bo wczoraj padło nowe sprzęgło :-D
drivtens pisze:Kolego szopenn, jaki masz tam sprzęt? 8-)
odrób straty i przeczytaj se wątek od kiedy się pojawiłem.. <ok>

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 01 lis 2014, 15:43

Dziś chciałem złożyć już na gotowo gt1548 ale zauważyłem że w miejscu gdzie Seger powinien trzymać zimną muszlę, jest pęknięcie, więc cały rdzeń nadaje się na złom :-/ na szczęście został mi rdzeń z poprzedniej gt1548 (którą użyłem do hybrydy) więc będę musiał przełożyć wirniki. Ale demotywuje mnie to. Poza tym rozebrałem T2(tdi) i t15 na części, jak będę miał zastrzyk gotówki to zamówię zestawy naprawcze i zregeneruję.

szopenn, Sprzęgło się ślizga czy całkiem w mak się posypało ?

szopenn

Post autor: szopenn » 01 lis 2014, 20:56

no była jazda, gaz i nagle coś gruchnęło, SACHS z małym przebiegiem, nie wiadomo co tam naprawdę się stało :mrgreen:

Co do tureb to se od razu rób taką jak ja bo jest ponoć coool.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 01 lis 2014, 21:05

szopenn, Co dokładnie musiałbym dokupić do t2 którą mam na stole ? Całą Gt20 ? w czym one występowały ? Ogólnie to nie chce już inwestować. Muszę pomyśleć

szopenn

Post autor: szopenn » 01 lis 2014, 21:56

nie koniecznie gt20, mozesz sobie kupić inną T2 o kompresorze w rozmiarze Gt20, a są takie...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl