[Compi by Duo] wszystkie compietition takie same str 29
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Gratuluje projektu, co ciekawe zdarzaja sie competition z padnietym silnikiem za ciekawą cene. Niedawno tez była. Głównie wtrysk (bo sie mało kto na nim zna:D) albo panewka obrócona
Anyway, Compi jest jedyna w swoim rodzaju wiec co do silnika jeżeli ja miałbym Compi to starałbym sie wzmocnić moc ACE np. przez Turbo zachowująć przy tym ori wygąd. A wiem że sie da. Można zrobić niezłego potwora z tego lub bliźniaczego 1.8 16v KR na gratach z S2. Moce rzedy 320 KM to nie aż tak duży problem.
Oczywiscie jaky było 2.2T 20V to bardziej bym sie cieszył
Anyway, Compi jest jedyna w swoim rodzaju wiec co do silnika jeżeli ja miałbym Compi to starałbym sie wzmocnić moc ACE np. przez Turbo zachowująć przy tym ori wygąd. A wiem że sie da. Można zrobić niezłego potwora z tego lub bliźniaczego 1.8 16v KR na gratach z S2. Moce rzedy 320 KM to nie aż tak duży problem.
Oczywiscie jaky było 2.2T 20V to bardziej bym sie cieszył
akurat moje compi miało padniete 2 wtryski i sonde lambda, a silnik jest ok. Swoje ACE bedziesz wzmacniał albo utrurbiał ?marszall pisze:Gratuluje projektu, co ciekawe zdarzaja sie competition z padnietym silnikiem za ciekawą cene. Niedawno tez była. Głównie wtrysk (bo sie mało kto na nim zna:D) albo panewka obrócona
Anyway, Compi jest jedyna w swoim rodzaju wiec co do silnika jeżeli ja miałbym Compi to starałbym sie wzmocnić moc ACE np. przez Turbo zachowująć przy tym ori wygąd. A wiem że sie da. Można zrobić niezłego potwora z tego lub bliźniaczego 1.8 16v KR na gratach z S2. Moce rzedy 320 KM to nie aż tak duży problem.
Oczywiscie jaky było 2.2T 20V to bardziej bym sie cieszył
Wsumie dopiero szukam Audi z ACE ale mam golfa z silnikiem 9A (cyli poprzeczny bliźniak ACE) przerobionego na digifanta od G60 + wałki od ABF'a + pare innych rzeczy i mam prawie 160 KM a wsumie można jeszcze obrobić głowice i dać ostre wałki. Mozna też wsadzić tam turbo razem z kolektorem od S2 (obciąc jeden gar) i już masz turbo. Wtrysk z g60 do sterowania turbem sie idealnie nadaje bo g60 to przeceiż kompresor tylko trzeba soft w kompie obrobic. No i odprężenie ale na to tez są sposoby.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=117050
prosze bardzo Golf II Syncro tylko na innym (wiekszym) turbo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=117050
prosze bardzo Golf II Syncro tylko na innym (wiekszym) turbo
ten golf akurat jest mojego kolegimarszall pisze:Wsumie dopiero szukam Audi z ACE ale mam golfa z silnikiem 9A (cyli poprzeczny bliźniak ACE) przerobionego na digifanta od G60 + wałki od ABF'a + pare innych rzeczy i mam prawie 160 KM a wsumie można jeszcze obrobić głowice i dać ostre wałki. Mozna też wsadzić tam turbo razem z kolektorem od S2 (obciąc jeden gar) i już masz turbo. Wtrysk z g60 do sterowania turbem sie idealnie nadaje bo g60 to przeceiż kompresor tylko trzeba soft w kompie obrobic. No i odprężenie ale na to tez są sposoby.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=117050
prosze bardzo Golf II Syncro tylko na innym (wiekszym) turbo
mnie osobiście nie kręcą póki co takie inewestycje. Prawdpodobnie nie dorosłem do tego żeby oszczędności życia pakować w takie projekty bo żeby robić coś takiego równocześnie z innymi obecnymi wydatkami to mnie na to nie stać. Dla mnie w tej chwili najważniejszy jest budowa domu i rozwój firmy.
a Ty tych zegarów nie masz przypadkiem właśnie oklejanych ?LU CASH pisze:Wiem -mam zegary z karbonem .duo pisze:wpadnij kiedyś do mnie zobaczysz wreszcie karbon na żywo to nie będziesz więcej głupot pisać :mrgreen:LU CASH pisze:przecie to folia :roll:
To którym autem Duo sie wybierasz ?
jeżeli masz na myśli wośp to mnie nie będzie .. weekend spędzam w Krakowie.
Golf z mojej wioski . Jeździć jeździ, ale tam trzeba włożyć 10k pln na same graty na których oparty jest projekt rozbudowy silnika.marszall pisze:Wsumie dopiero szukam Audi z ACE ale mam golfa z silnikiem 9A (cyli poprzeczny bliźniak ACE) przerobionego na digifanta od G60 + wałki od ABF'a + pare innych rzeczy i mam prawie 160 KM a wsumie można jeszcze obrobić głowice i dać ostre wałki. Mozna też wsadzić tam turbo razem z kolektorem od S2 (obciąc jeden gar) i już masz turbo. Wtrysk z g60 do sterowania turbem sie idealnie nadaje bo g60 to przeceiż kompresor tylko trzeba soft w kompie obrobic. No i odprężenie ale na to tez są sposoby.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=117050
prosze bardzo Golf II Syncro tylko na innym (wiekszym) turbo
Za połowę kupujesz kompletny swap 2.2 20v turbo.
A ze duo z tego co mi czasami wspomina chciałby sobie kompim częściej pojeździć, a 4000s zostawić na suche niedziele, dlatego myśli nad silnikiem dynamicznym i oszczędnym. A też jak wiadomo ace w aktualnym setupie pali dużo i g.... jedzie. Jak będzie to juz czas pokaże. Trochę zachowałem się jak rzecznik prasowy ale skoro ciągniesz temat to pozwoliłem sobie.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2012, 21:21 przez masrepus, łącznie zmieniany 1 raz.
trzeba wydać ok 2000 a i tak to dalej bedzie to smietnik, sorry ale ace jest takie nie inne i nikt mnie nie przekona zebym go polubił. Wole wydać 4000 i mieć porządnego diesla. Jedni mi przyznadzą rację inni nie. Tutaj nie mówię co jest mądrzejsze, to jest poprostu moja wola i tyle.marszall pisze:Ja myslałem że poprostu jak zastanawiasz sie nad swapowaniem to podałbym Ci dobra alternatywę. Na początek możesz zapodać DIGI I i tez poczujesz rożnicę