Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 quattro 4.2 V8 ABZ BITURBO] Zdjęcia str.29

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 07 gru 2014, 22:40

Ja nie wiedzialem, mowilem o silnikach ogolnie
FUCK 1.8T
BLACK BERTA

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 08 gru 2014, 08:25

Na montaz 2.7 trzeba miec neseser pieniedzy a na 4.2BiT dodaj do tego jeszcze walizke.Zreszta niech sam wlasciciel tematu sie wypowie co jak i dlaczego 2.7 a nie 4.2 z rs6 c5.Na innym forum Kuba wyjasnil dlaczego nie BCY,stad napisalem powyzej.
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 08 gru 2014, 10:08

A ja słyszałem gdzieś, że podobno W12 ma być...

Docelowo uturbione!
Forum A6Klub i Audi80

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 08 gru 2014, 11:03

Kuba nic nie mówi a tu już druga strona bicia piany..

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 08 gru 2014, 17:54

Na tym forum nie mowil.
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 08 gru 2014, 23:35

Widzę, że kotlet został odgrzany :)
Ogólnie na razie miałem nie zdradzać planów, ale widzę, że już po wszystkim :)
Liczyłem się z tym, że będą osoby którym mój pomysł się nie spodoba i odbiorą to jako krok w tył. Ja mam swoje zdanie na ten temat, mam ochotę spróbować czegoś nowego. Bardzo długo kusiło mnie BCY, ale temat odpuściłem z różnych powodów, między innymi finansowych.
2.7 jest motorem rozwojowym, z gotowymi receptami na tuning itp. Jest wiele projektów w S4 latających z mocami 400-600 KM na co dzień nie sprawiając problemów. Początkowo celuję w okolice 500 KM, jak będzie z małym plusem, to będę szczęśliwy. Co będzie w przyszłości, zobaczymy.... Pewnie dalej będzie mnie męczyć 2.2 turbo, ale trzymam się tego, że nie chcę robić repliki S2, bo w papierach zawsze będzie to zwykłe A80.
Jedni zmieniają samochody, ja zmieniam silniki. Nie żałuję, że przez 3 lata przelatałem sobie z V8mką pod maską (nawet nie jedną), a auto ogólnie stało się dość znane i dobrze odbierane na zlotach itp. Pewnie łezka poleci przy wyciąganiu, bo motor jeszcze jest w budzie, ale trudno.... Za dużo się tych V8mek narobiło w B3/B4. B4 sedana quattro z 2.7 pod maską jeszcze nigdy nie widziałem, więc może będzie ciekawie :D
Co z tego wszystkiego wyniknie, zobaczymy. Na chwilę obecną zbieram graty :)
B4 quattro 4.2 BiTurbo :D <--- 80-b4-quattro-42-abz-t71946.html
V8 D11 4.2 ABH
B3 quattro 2.3 NG

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1568
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 09 gru 2014, 00:15

niezmiennie 3mie kciuki zeby w nadchodzacym sezonie udalo sie pokazac ten Twoj woz jakims fajnym obrazkiem ruchomym...

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 09 gru 2014, 06:19

i dobrze bo za bardzo Ci zazdorscilem tego ryku V8 :mrgreen:
Forum A6Klub i Audi80

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 09 gru 2014, 07:51

Duzo tych v8 w b4 to prawda ale zadna taka ladna ani dopieszczona jak Twoja nie jest. Szkoda. Widac ze uderzasz w moc. Ja jak zawsze bede na nie bo nie lubie 5cio.zaworowych silnikow, taka moja fanaberia. Tlatego tez bede turbil stara 16v a nie dlubal oklepane 1.8T.
Sa ludzie ktorzy przyznaja mi racje ale moze nie na tym forum.

Anyway tylko dopingowac bo i tak znajac wlas iciela nowy projekt bedzie dopieszczony w 100% i bedzie stanowil najwyzszy poziom
FUCK 1.8T
BLACK BERTA

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 09 gru 2014, 08:45

kuba411vm, co bedziesz wkladal za turbo?Z rs6 zapewne?Wgl jaki set przewidujesz na 500+?2.7 to zajebiscie rozwojowy motor i napewno sie nie zawiedziesz na jego osiagach.Ja latam na s4 460PS/560Nm i w zupelnosci taki set moze sluzyc do jazdy na codzien.Mnie na razie wystarcza choc czasem mocy juz za malo.Powodzonka :mrgreen:
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 09 gru 2014, 10:20

kuba411vm pisze:B4 sedana quattro z 2.7 pod maską jeszcze nigdy nie widziałem
jeździ jeździ, na sąsiedniej wiosce :)

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 09 gru 2014, 10:41

Wiem, Marszall, wiem... Tak jak mówiłem, też mi na pewno będzie trochę szkoda, ale mam potrzebę zrobienia czegoś nowego. Najchętniej zostawiłbym zieloną w spokoju i robił drugi projekt, no ale wiadomo co jest jedynym powodem, dla którego tego nie zrobię ($)...

Luk448 - turbiny już mam zakupione K04 z RS6 rozwiercone hybrydy. Jak w końcu znajdę odpowiedni motor, to ruszę ze zbieraniem gratów.

Myślę, że 500KM w dość lekkiej budzie B4 i stosunkowo krótkiej skrzyni 6 biegowej z S2, będzie robiło dobrą robotę. Znając życie szybko się znudzi, ale na to lekarstwa już nie ma :)
B4 quattro 4.2 BiTurbo :D <--- 80-b4-quattro-42-abz-t71946.html
V8 D11 4.2 ABH
B3 quattro 2.3 NG

Awatar użytkownika
Daniel Choros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 744
Rejestracja: 08 gru 2011, 18:11
Lokalizacja: Kamionka/Chełm

Post autor: Daniel Choros » 09 gru 2014, 10:49

a V8 za ile $ sprzedasz? <ok>

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 09 gru 2014, 11:21

Daniel, V8 jeszcze w budzie, ale już nie jest moją własnością. Na razie to tajemnica, ale możecie być pewni, że się nie zmarnuje! :)
B4 quattro 4.2 BiTurbo :D <--- 80-b4-quattro-42-abz-t71946.html
V8 D11 4.2 ABH
B3 quattro 2.3 NG

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 09 gru 2014, 15:58

Jeśli będzie zrobiony równie schludnie i "oem look" jak poprzednie to proszę bardzo. Choć teraz będzie jednak trudniej.

Ja jednak poszukałbym chyba innego nadwozia i zrobił lekką wydumkę. :-)
S2 Coupe, Coupe quattro B2, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga