Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe typ 85]2.2 turbo MC EFI i 1.4 bara, 254KM i 409Nm.

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 30 maja 2011, 22:17

Łysy_18, A ten piękny wlew LPG, to tak dla nie poznaki, czy z lenistwa go zostawiłeś :lol: Mnie takie cuś osobiscie się nie podoba:D Od jakiegoś czasu jestem anty LPG, w klasykach, bo sam wywaliłem gazik.

A i wrzuć jakiś filmik z przyspieszenia, czy cuś. Może mi się spodoba, to i ja takie potwóra se założe:D

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 30 maja 2011, 23:36

skoti pisze:A jakiś filmik?!
nagrawszy, ale nie wiem jak wyszedl bo nie mialem czasu przekopac sie przez surowke. pewnie kiedys opublikuje...
jasiu1990 pisze:wrzuć jakiś filmik z przyspieszenia, czy cuś.
jak wyzej.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 31 maja 2011, 18:25

Łysy_18, malowanie malowaniem, co z paskiem, nowy czy poprawiales naciagi ?

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 31 maja 2011, 18:43

Łysy_18 pisze:PS. Ktoś wie co to za tabliczka na słupku po stronie pasażera??
Fabryczna z kolejnym numer produkcyjnym po niej policja znajdzie auto jak i ukradna.
Czasem jest jeszcze w progu :mrgreen:

Awatar użytkownika
Łysy_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 466
Rejestracja: 21 sie 2007, 23:11
Lokalizacja: Siennica

Post autor: Łysy_18 » 10 cze 2011, 11:24

Auto odebrane, fotki wkrótce, ale nie o tym chce teraz pisać.
Wczoraj niestety złapałem kapcia(wkręt w oponie) no i musiałem zostawić auto u wulkanizatora bo spieszyło mi się do pracy. Odbierając auto zauważyłem 4km na liczniku więcej, oczywiście poszedłem z tym do szefa. On zapewniał że nikt nie jeździł autem i nie wyjeżdżał poza plac, to ciekawe jak na małym placu przybyło 4km, dobre co. Po chwili udałem się z nim do pracownika który naprawiał koło i jak się okazało to on jeździł autem. Zapytany dlaczego odparł, że chciał sprawdzić jak to jeździ.
Może nie wykazałem się zbytnią kulturą ale nie będę przytaczał epitetów, które posłałem w jego kierunku, bo dostał bym za to bana :-) Tak więc ku przestrodze, zostawiając auto u jakiegokolwiek mechanika wam nie znanego spisujcie stan licznika.

Tyle w tym wszystkim dobrego, że nic nie uszkodził.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 10 cze 2011, 12:37

Normalnie bym zaj****ł <nunczako> i jaki bezczelny ten pracownik, ale mi się ciśnienie podniosło

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 10 cze 2011, 14:43

trzeba bylo wziac kretyna za wsiarz i zaprowadzic do szefa, po czym nie zaplacic za usluge i kazac zatankowac sobie V-power 99+ do pelna na koszt tego idioty. odechcialoby mu sie przejazdzek.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 10 cze 2011, 18:13

Też miałem taką sytuację, ale zrobiłem podobnie jak zasugerował DJ. Jednak moje wRukwienie było wielkie, gdyż niewielka rzecz się stała.

Trzeba patrzeć na łapy.

Awatar użytkownika
Łysy_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 466
Rejestracja: 21 sie 2007, 23:11
Lokalizacja: Siennica

Post autor: Łysy_18 » 16 cze 2011, 17:00

Dzisiejsza wizyta na hamowni:
181,4KM i 298,7Nm
Obrazek

Nie ma rewelacji ale to wszystko przez starodawny mechaniczny wtrysk. Pomimo wszystko i tak jestem w miarę zadowolony z wyniku. Zobaczymy co będzie na elektronice ale to jeszcze trochę potrwa. Obecnie przy 4400 obr. z małym kawałeczkiem jest 181,4KM później niestety zaczyna spadać i przy 6000 obr. jest już tylko 149,8KM. Patrząc na czas z 1/4 mili nie jest aż tak źle bo było 15,3s i 156km/h na macie.

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 16 cze 2011, 18:30

Na obu krzywych jest dołek w tym samym miejscu - ewidentny błąd. Jak prezentuje się krzywa doładowania?

Awatar użytkownika
Łysy_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 466
Rejestracja: 21 sie 2007, 23:11
Lokalizacja: Siennica

Post autor: Łysy_18 » 16 cze 2011, 20:28

Jak wejdzie na boost cały czas utrzymuje się na poziomie 1 bara.

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 16 cze 2011, 21:33

Wykręć sprężynę w WG - obniż doładowanie i sprawdź. Tutaj jest kicha jak 180. Mocy mało, a momentu dużo.

Awatar użytkownika
Łysy_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 466
Rejestracja: 21 sie 2007, 23:11
Lokalizacja: Siennica

Post autor: Łysy_18 » 16 cze 2011, 22:08

U mnie sprężyna WG nie jest w żaden sposób regulowana. Jest seryjny WG, stąd nie dam rady obniżyć doładowania. Momentu faktycznie jest dużo. Muszę jeszcze zmierzyć ciśnienie jakie daje pompka paliwa, bo kompresje już zmierzyłem: 1, 3 i 4 cylinder po 9,5 bara; 2 i 5 po 9 bar. Czeka mnie jeszcze test wydechu. Odkręce go na wysokości downpipe, wymontuje i przejade się i zobaczymy czy będzie jakaś różnica.

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 16 cze 2011, 22:28

Wydech nie ma nic do tego, tutaj ewidentnie sterownik tnie zapłony przez za wysokie doładowanie. Skoro nie masz regulacji w WG to skąd wziął się 1bar skoro seryjnie jest 0.4? Sprężyna musi być twardsza założona. 8-)

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 16 cze 2011, 23:40

DeS pisze:Na obu krzywych jest dołek w tym samym miejscu - ewidentny błąd. Jak prezentuje się krzywa doładowania?
Pawle co Ty chcesz? Przecież ten silnik ma problem z paliwem i AFR'em. Ma ponad 20 lat, więc to nie będzie w 100% sprawne. Na dodatek wydech trzyma go w górnym zakresie obrotów.

Nie ma co się dziwić , że tam wykres wygląda jak szarpanina młodego muzyka na basie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl