[Coupe typ 85]2.2 turbo MC EFI i 1.4 bara, 254KM i 409Nm.
Łysy_18, A ten piękny wlew LPG, to tak dla nie poznaki, czy z lenistwa go zostawiłeś :lol: Mnie takie cuś osobiscie się nie podoba:D Od jakiegoś czasu jestem anty LPG, w klasykach, bo sam wywaliłem gazik.
A i wrzuć jakiś filmik z przyspieszenia, czy cuś. Może mi się spodoba, to i ja takie potwóra se założe:D
A i wrzuć jakiś filmik z przyspieszenia, czy cuś. Może mi się spodoba, to i ja takie potwóra se założe:D
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
Auto odebrane, fotki wkrótce, ale nie o tym chce teraz pisać.
Wczoraj niestety złapałem kapcia(wkręt w oponie) no i musiałem zostawić auto u wulkanizatora bo spieszyło mi się do pracy. Odbierając auto zauważyłem 4km na liczniku więcej, oczywiście poszedłem z tym do szefa. On zapewniał że nikt nie jeździł autem i nie wyjeżdżał poza plac, to ciekawe jak na małym placu przybyło 4km, dobre co. Po chwili udałem się z nim do pracownika który naprawiał koło i jak się okazało to on jeździł autem. Zapytany dlaczego odparł, że chciał sprawdzić jak to jeździ.
Może nie wykazałem się zbytnią kulturą ale nie będę przytaczał epitetów, które posłałem w jego kierunku, bo dostał bym za to bana Tak więc ku przestrodze, zostawiając auto u jakiegokolwiek mechanika wam nie znanego spisujcie stan licznika.
Tyle w tym wszystkim dobrego, że nic nie uszkodził.
Wczoraj niestety złapałem kapcia(wkręt w oponie) no i musiałem zostawić auto u wulkanizatora bo spieszyło mi się do pracy. Odbierając auto zauważyłem 4km na liczniku więcej, oczywiście poszedłem z tym do szefa. On zapewniał że nikt nie jeździł autem i nie wyjeżdżał poza plac, to ciekawe jak na małym placu przybyło 4km, dobre co. Po chwili udałem się z nim do pracownika który naprawiał koło i jak się okazało to on jeździł autem. Zapytany dlaczego odparł, że chciał sprawdzić jak to jeździ.
Może nie wykazałem się zbytnią kulturą ale nie będę przytaczał epitetów, które posłałem w jego kierunku, bo dostał bym za to bana Tak więc ku przestrodze, zostawiając auto u jakiegokolwiek mechanika wam nie znanego spisujcie stan licznika.
Tyle w tym wszystkim dobrego, że nic nie uszkodził.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
Dzisiejsza wizyta na hamowni:
181,4KM i 298,7Nm
Nie ma rewelacji ale to wszystko przez starodawny mechaniczny wtrysk. Pomimo wszystko i tak jestem w miarę zadowolony z wyniku. Zobaczymy co będzie na elektronice ale to jeszcze trochę potrwa. Obecnie przy 4400 obr. z małym kawałeczkiem jest 181,4KM później niestety zaczyna spadać i przy 6000 obr. jest już tylko 149,8KM. Patrząc na czas z 1/4 mili nie jest aż tak źle bo było 15,3s i 156km/h na macie.
181,4KM i 298,7Nm
Nie ma rewelacji ale to wszystko przez starodawny mechaniczny wtrysk. Pomimo wszystko i tak jestem w miarę zadowolony z wyniku. Zobaczymy co będzie na elektronice ale to jeszcze trochę potrwa. Obecnie przy 4400 obr. z małym kawałeczkiem jest 181,4KM później niestety zaczyna spadać i przy 6000 obr. jest już tylko 149,8KM. Patrząc na czas z 1/4 mili nie jest aż tak źle bo było 15,3s i 156km/h na macie.
U mnie sprężyna WG nie jest w żaden sposób regulowana. Jest seryjny WG, stąd nie dam rady obniżyć doładowania. Momentu faktycznie jest dużo. Muszę jeszcze zmierzyć ciśnienie jakie daje pompka paliwa, bo kompresje już zmierzyłem: 1, 3 i 4 cylinder po 9,5 bara; 2 i 5 po 9 bar. Czeka mnie jeszcze test wydechu. Odkręce go na wysokości downpipe, wymontuje i przejade się i zobaczymy czy będzie jakaś różnica.
Pawle co Ty chcesz? Przecież ten silnik ma problem z paliwem i AFR'em. Ma ponad 20 lat, więc to nie będzie w 100% sprawne. Na dodatek wydech trzyma go w górnym zakresie obrotów.DeS pisze:Na obu krzywych jest dołek w tym samym miejscu - ewidentny błąd. Jak prezentuje się krzywa doładowania?
Nie ma co się dziwić , że tam wykres wygląda jak szarpanina młodego muzyka na basie.