[Coupe typ 85]2.2 turbo MC EFI i 1.4 bara, 254KM i 409Nm.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
slugs, Nie wiem jak tam inne auta, ale ja juz mowiłem to na wielu zlotach przy wielu osobach, że łysemu mógł bym płacić za paliwo aby tylko pogazował jeszcze dłużej
faktycznie, ten dźwięk jest muzyką dla uszu, bardzo fajnie też brzmi jasia motor mimo ze nie ma turbo, a silnik 3B pod wzgledem dzwiekow przy nich Panowie nie postoi.
faktycznie, ten dźwięk jest muzyką dla uszu, bardzo fajnie też brzmi jasia motor mimo ze nie ma turbo, a silnik 3B pod wzgledem dzwiekow przy nich Panowie nie postoi.
przekupy na bazarze. Tak po prawdzie to żadne turbo nie ma tak ładnego dźwięku jak R5 10V NA z aut B2 taki KK czy KV piękne , bo NG NF czy AAR już nie brzmią tak wspaniale.
z Silników turbo to oczywiste jest , że 10V piękniej brzmi. To nie oznacza , że 20VT nie może brzmieć ładnie.
Jeździłem 2x KK , 3B, NF, MC, a także często brata ng . Nic nie brzmiało lepiej niż KK.
z Silników turbo to oczywiste jest , że 10V piękniej brzmi. To nie oznacza , że 20VT nie może brzmieć ładnie.
Jeździłem 2x KK , 3B, NF, MC, a także często brata ng . Nic nie brzmiało lepiej niż KK.
DRED, niby z nas przekupy, ale się pod temat podłączyłeś Czyli masz aspiracje bycia przekupą
Nie ważne czy turbo czy nie, z Sagemem mówimy o pewnym micie, według którego ten prawdziwy dźwięk turbo to jest 20V. 20 brzmi ładnie, ale przy 10 blednie.
10V to mega nie doceniane silniki. Mnie na przykład dziwią swapy na 7a, podczas gdy można włożyć MC pod maskę...
pozdro!
Nie ważne czy turbo czy nie, z Sagemem mówimy o pewnym micie, według którego ten prawdziwy dźwięk turbo to jest 20V. 20 brzmi ładnie, ale przy 10 blednie.
10V to mega nie doceniane silniki. Mnie na przykład dziwią swapy na 7a, podczas gdy można włożyć MC pod maskę...
pozdro!
akurat 7A jest lepszym wyborem niż MC. Raz , że dużo łatwiej znaleźć silnik w lepszym stanie. Zresztą niedługo będą namacalne dowody co i jak robić by 7A wyszło dużo kunia , a przy tym auto było do codziennej jazdy.
Nikt mnie nie przekona do mechanicznego wtrysku. Jak na tamte lata to owszem , było to jakieś rozwiązanie. Niestety nikt nie powie , że mech wtrysk jest lepszy od elektrycznego. Mniej pali, łatwiej się diagnozuje, mniej upierdliwy. Właśnie dlatego ludzie biorą 7A pod maskę zamiast MC/KG.
Na dodatek przed chwilą wpadł do mnie kumpel z ACQ B2 7A i to co się wydobywało z wydechu Marcina mimo wszystko dużo bardziej przypadło mi do gustu niż dźwięk Łysego auta. No offence. Także przy swapach ludzie robią różne wydechy, a to między innymi dizęki nim możemy słuchać symfonii dźwięków. pzdr.
Nikt mnie nie przekona do mechanicznego wtrysku. Jak na tamte lata to owszem , było to jakieś rozwiązanie. Niestety nikt nie powie , że mech wtrysk jest lepszy od elektrycznego. Mniej pali, łatwiej się diagnozuje, mniej upierdliwy. Właśnie dlatego ludzie biorą 7A pod maskę zamiast MC/KG.
Na dodatek przed chwilą wpadł do mnie kumpel z ACQ B2 7A i to co się wydobywało z wydechu Marcina mimo wszystko dużo bardziej przypadło mi do gustu niż dźwięk Łysego auta. No offence. Także przy swapach ludzie robią różne wydechy, a to między innymi dizęki nim możemy słuchać symfonii dźwięków. pzdr.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL